Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je jako srovnávat výkon začátečníka s výkonem zkušeného a vyježděného řidiče.

Jak dlouho už se Moravec moderováním živí? Já mám na to téma jednu výživnou historku, ale byla by moc dlouhá.

0 0
možnosti
Foto

Zaplaťpánbu.......

2 0
možnosti
JG

Raději jsem se díval na moji milovanou Slavii, na výkon pana Moravce jsem nebyl vůbec zvědavý. Nenápadný manipulátor, který si myslí, že má patent na rozum, v čemž ho všichni na "nestranné a nezávislé" ČT podporují ...Rv

4 2
možnosti
Foto

Dal jsem přednost Slavii a nelituji. Naopak. Moc by mne mrzelo, kdybych ten skvělý výkon sešívaných neviděl...

3 0
možnosti
JN

Já se přiznám, že jsem moc nevěřil tomu, že Slavia ve Španělsku uspěje a i to ovlivnilo mou volbu, na co se dívat. Trochu mě teď mrzí, že jsem ten zápas neviděl, ale odvetu za 14 dní si již určitě ujít nenechám a příští parlamentní volby budou doufám až za 4 roky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mám dojem, že debatu na TV Nova měla původně skutečně moderovat Markéta Fialová. Měla ale nějaké zdravotní problémy a tak jí musel zastoupit Ray Koranteng. Ten zde tedy asi vystupoval víceméně narychlo jako náhradník.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,11
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik