Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H75a20n88a 68V16l30k57o43v18á

22. 10. 2017 11:24

Víte, Josefe, ono to dopadlo celkem tak jak jsem předpokládala (až na STAN, tam jsem nečekala, že se do PS dostanou), nicméně už před volbami jsem měla pocit, že být mi 25 bez dětí tak utíkám co mi nohy stačí (nejspíš na Nový Zéland, protože v Evropě venkoncem není kam...)

Má starší dcera o NZ mluví už asi 8 let a teď to začíná nabírat reálnějších obrysů....

Jinak u nás očekávám podobný vývoj jako v Itálii - Babiš bude pár let neomezeně vládnout, zničí podstatnou část svých konkurentů (a to i drobných podnikatelů) a tak za 6 - 8 let konečně dojde i JEHO voličům co je to za člověka a vrátíme se k normální demokracii. Pokud do toho ovšem nevstoupí (s mladou generací) nějaké neolevicové myšlenky jako v západní Evropě.

13 6
možnosti
JN

Tak o tom, že i voličům ANO časem dojde, že ten Babiš pro řadu z nich není to pravé ořechové, jsem přesvědčen také. Je jen otázkou, za jak dlouho to bude...

5 0
možnosti
DV

D66a70v94i81d 34V80l41k

22. 10. 2017 11:23

Karma Jozefe,ale já jako malý podnikatýlek už o politice psát nemůžu,nerad bych přišel o živobytí a tenhle pocit jsem 25 let neměl:-P

11 2
možnosti
JN

Díky Davide, ale to si myslím, že přece jen dost přeháníte. Já zde také nemíním přestat psát kritické články o školství i pokud bude novým ministrem školství někdo z ANO...

0 0
možnosti
Foto

J26i57ř58í 98K56i97n87d84l

22. 10. 2017 11:12

Dva agenti StB v čele a jeden šizuňk a voličům to nevadí. Temná minulost, lhaní, sprostá drzost. Normálka. To všechno už voličům nevadí. Slyší na boj proti korupčnímu systému od někoho, kdo z jeho pařeniště vyšel jako údajně jediný svatý a spravedlivý. Na boj proti neexistující islamizaci, když je společnost zamořená estébáky a postkomunismem. Na boj za národní suverenitu od komunistů, kteří byli z valné části členy KSČ, která se u moci držela díky cizím tankům a potlačováním jakékoli opozice.

12 8
možnosti
MD

Inu, poradne lhat A. Babis neumi. Ma vuci jinym jeste co dohanet. Ovsem, je to chyba nebo prednost?

1 2
možnosti
Foto

I44v34a88n 42M38a87r27e72k

22. 10. 2017 11:07

Karma p.Nožičko R^[>-]. . . .. . . "Mnozí jsou jimi naopak zklamáni , či rozladěni " . . . . .Ale množství je i takových , kteří jsou z volebních výsledků doslova nepříčetní, stačí si přečíst jejich reakce v jiných blozích.

3 4
možnosti
Foto

Na emigraci to není, na nějaké jásání ale také ne. Mně udělali největší radost komunisté. A ačkoliv nejsem voličkou levice, dost dobře nechápu, za co vlasně trestali voliči ČSSD. Martin Stropnický dnes v rozhovoru říká, že voliči ocenili jejich působení ve vládě. Proč ale potom neocenili i působení ČSSD? Její voliči protestovali, ale zajímalo by mě, proti čemu?

18 3
možnosti
KB

Vy to opravdu nevíte, paní Jandová ? Asi jste tady nebyla a nežila posledních pár let.....

8 9
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,03
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik