Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I82v52a72n 34M20a45r72e72k

2. 12. 2017 21:47

Souhlas a karma p.Nožičko R^[>-]

2 1
možnosti
TT

Taky jsem nad tou "nudou" jen kroutil hlavou. Že nevznikla žádná skupina smrti, to je spíš šťastná náhoda, díky které jsou skupiny papírově stejně silné a odpovídají tak vlastně účelu hlasování po koších. Že Rusové hrají na úvod se SA je taky náhoda, a nevím, co je na ní nudného. Právě ty skupiny, kde se střetávají favorité s outsidery, přináší často překvapení, nové hvězdy a silné týmy. Kdo by to v dobách, kdy jsem začal chodit na fotbal, řekl, že nějaký Kamerun nebo Ghana budou hrát první ligu! A vystoupení Reggae Boyz z třímilonové Jamaiky je taky památný (málokdo ví, že hudební hvězdy jako Bob Marley nebo Peter Tosh byli taky velcí příznivci fotbalu a pravidelně hráli, tedy kopali). No a co se týče těch dvou arabských manšaftů ve skupině s Rusy, od těch lze snad taky očekávat, že tam nebudou postávat jak strašáci - mám takový dojem, že v muslimských zemích je fotbal pěkně na vzestupu.

Ach jo, to jsem se zase rozpovídal. No prostě karma. :-)R^

9 0
možnosti
JN

Díky, napsal jste to naprosto výstižně. R^

2 0
možnosti
Foto

32 účastníků mistrovství světa ve fotbale je moc. Ze to ovšem nemohou ruští pořadatelé, ale FIFA. Dlouhá léta se tohoto šampionátu účastnilo 16 týmů, což považuji za optimální. V roce 1982 rozšířili počet účastníků na 24 v roce 1998 pak na dnešních 32 týmů. V budoucnu se má mistrovství světa (nebo snad Evropy) ve fotbalu se má účastnit snad až 48 týmů, což je naprosto šílené - to už fakticky neproběhne žádná kvalifikace. Kdo se má pak na takovéto megalomanské akce dívat?

3 0
možnosti
PK

Možná to dělají (48) kvůli nám abychom si tam zahráli:-)

6 0
možnosti
Foto

i já to shledal nudným, ale nehledejte za tím kritiku Ruska.

5 2
možnosti
JN

A mohu se Vás zeptat, co konkrétně jste tam očekával napínavějšího či zábavnějšího? Já jsem v minulosti viděl rozlosování řady jiných fotbalových šampionátů, ať už se uskutečnily kdekoliv, a nevybavuji si, že by se příliš lišily od toho moskevského...

7 0
možnosti
Foto

Váš článek na mě působí jako jakási „povinnost“ najít na komkoliv, kdo napíše něco o Rusku, za každou cenu něco negativního. Což ostatně není u vás delší dobu nic neobvyklého.:-)

14 12
možnosti
AR

Přesně tak, také jsem si toho všiml.

6 6
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,05
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik