Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B18o73h43u12m69í37r 33Š54i50m54e97k 3791420654934

https://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=643724

:-)

0/0
15.1.2018 13:56

V21í69t60ě42z31s26l41a75v 39K64o42š17ť18á67l 9398344848

Hladovku nechme stranou, každý ji může držet, za co chce, je to jeho právo, vy máte stejné právo ho vesele ignorovat. Avšak pan Bartík zveřejnil převzatou informaci o Zemanově zdravotním stavu, o které se údajně domníval, že je pravdivá. Zemanův lékařský tým informaci o rakovině popřel a označil ji za lež, tolik fakta.

Buďto pan Bartík skutečně vědomě lhal a chtěl tímto podpásovým útokem Zemana podpořit a aktivizovat jeho příznivce, jako nyní Vás, protože musel počítat s reakcí Zemanova lékařského týmu, nebo nelhal, ale sám naletěl člověku (dle mého Zemanovu příznivci), od kterého informaci převzal, a tudíž sehrál úlohu užitečného idiota.

Položte si otázku - Cui bono?

Tak jako tak podpořil Miloše Zemana. A tato skutečnost u Vás převáží nad veškerou špínou a lží Zemana a jeho lidí - viróza, Peroutka, Mynářova prověrka, Ovčáčkovy útoky, sabotáž jmenování profesorů, vláda SPOZ, vyznamenání Bradyho, vulgarity atd?

+3/0
14.1.2018 16:17

J88o60s94e19f 52N21o96ž22i84č17k42a 5895611839406

Že by pan Bártík chtěl podpořit Zemana, to si s ohledem na jeho politické zaměření opravdu nemyslím. Jestli pan Bártík někomu naletěl - soudný člověk takovou informaci nezveřejňuje, pokud si není stoprocentně jist její pravdivostí.

Prostě trvám na tom, že to byla ze strany Bartíka prasárna a Mynářovou prověrkou, nevyznamenáním Bradyho ani ničím jiným ji omlouvat nelze.

0/−2
14.1.2018 20:21

V17í31t72ě54z49s55l18a91v 76K96o13š46ť36á30l 9248854208

Vždyť ji nikdo neomlouvá, ať pan Bártík dostane, co si zaslouží. Problém je v tom, že Vy pro jednu Bartíkovu třísku nevidíte celý Zemanův les.

+3/0
14.1.2018 20:36

M29a23r90e80k 70V84a67l57i62č29e46k 2181989854760

"prazska kavarna" je uz dost trapne slovni spojeni uz jen tim, jak ho kazdy opakuje

a o agresivite vi nejvic soucasny prezident - viz jeho bezskrupulózní chovani pri zaverecnem duelu s KS

Zeman je zkratka pro velkou cast ceske populace nevolitelny prave pro jeho chovani a chuti po moci

+8/0
14.1.2018 15:44

J79o12s10e85f 93N84o84ž38i80č68k27a 5215491739696

Moc nechápu, proč operujete zrovna "pražskou kavárnou", když jsem tento termín v článku vůbec nepoužil. Nebo Vy ho tam snad někde vidíte? 8-o

0/−2
14.1.2018 20:15
Foto

J91i69ř31í 31B69e48r92á59n46e46k 8157957856361

Zemanova výhra vůbec nesouvisí s "agresivní kampaní jeho odpůrců". Osobně jsem čekal, že vyhraje vyšším rozdílem. Podle výsledků prvního kola mají Zemanovi odpůrci velkou šanci se ho zbavit pokud potáhnou za jeden provaz a Drahošovi to hodí. Jak to vidím já, jsem napsal víc na svém blogu...

+1/0
14.1.2018 15:33

V70í82t 77H21a35v66l34e30n37a 5900342447845

Nožička si vždy vybere jeden tzv. útok někoho, kdo má jiný názor a tím argumentuje. Tento útok je marginální věcí a kandidáti s ním neměli nic společného, Lži Zemana a jeho osočování Nožičkovi nevadí... Nerespektování rozhodnutí soudu, nevadí... Mně bude stačit, když bude prezidentem nekdo slušný a pokud to nebude politik, nevadí mi to!

+12/0
14.1.2018 15:13

J20a22n 52P72a28v82e92l 8373762868766

Nožička je prostě příznivcem Zemana a, musí se mu to přiznat k dobru, netají se tím. Takže nějaký objektivní rozbor nelze očekávat

+2/0
14.1.2018 15:32
Foto

M25a38r86i52e 63J49a88n88d97o11v19á 8851493105236

Pan Nožička si prostě MUSÍ zdůvodnit, proč volit Zemana :-)

+1/0
14.1.2018 19:06

M17i45c70h41a39l 96T35e63s82a47ř 4928722860221

"Nemají však na tom rozdělování společnosti minimálně stejně velký podíl i největší Zemanovi odpůrci?"

Tak si hrňme co víme: před MZ jsme měli dva porevoluční prezidenty. Vyli velmi odlišní, obě měli velkou a hlasitou skupinu odpůrců a kritiků. Přesto se napříč celou společností ani vzdáleně nedělo, to, co se děje teď.

Všichni kandidáti odvedli nebývale kultivovanou kampaň, vůči sobě se chovali naprosto korektně. Vůči Zemanovi se sice vymezovali, ale neřekli jeho směrem křivé slovo.

Takže když to shrnu: kde nefiguruje Zeman. Panuje klid. Přesto jsou ti špatní jen a pouze Zemanovi odpůrci.

Až Zeman v druhém kole prohraje, budu sledovat Váš blog v očekávání, že i to bude zásluha nenávistných Zemanových odpůrců. A pokud nějakou náhodou vyhraje - tak úplně stejný:-)

+3/0
14.1.2018 14:35

R92a98d93i95m 11K94a96l78a81s 2660866122451

Zase "spojovník". Část české společnosti byla rozdělená a bude rozdělena i nadále a to nejméně od dob první mobilizace ODS ve volbách či akce čisté ruce ČSSD... Nic se na tom nezměnilo a není důvod, aby se měnilo. Lidé prostě mají různé názory...

Hlavním tématem kampaně nových kandidátů na funkci prezidenta byl antiZeman a antiZeman musí vystupovat slušně. Kdyby nebyl do objektivu milý a usměvavý tak jako antiZeman skončil a jeho šance jsou nulové.

Ale při vší úctě nelze čekat, že se objevilo 7-8 nových čistých duší... Ostatně i M. Topolánek prostředníček a rozháněč novinářů působil mile, až si člověk říkal, zda je to ten starý Mirek. Samozřejmě, že je a později by zase něco ze svého "temperamentu" ukázal, ale s tím je zapotřebí počítat... Světců je obecně nedostatek a i Vatikán má s jejich výrobou jisté potíže. Z nových kandidátů by se skutečně možná 2-3 slušní a kompetentní lidé našli, kteří by do budoucna nezklamali, ale věřit, že jsou takoví všichni, to je jako věřit na pohádky. Ale lidé to obecně mají rádi. - Rádi podléhají iluzi, že přišel někdo úplně nový a lepší. Většinou tomu tak není a je to předmětem následné frustrace a zklamání.

+2/0
14.1.2018 14:49

M45i82c10h36a13l 71T14e75s56a65ř 4448562780891

Pět let není tak dlouhá doba, ještě si pamatuju jaké vášně prezidenti vzbuzovali nebo nevzbuzovali, takže není třeba ve mě vyvolávat pocit, že "je to furt stejný".

"Hlavním tématem kampaně nových kandidátů na funkci prezidenta byl antiZeman " Není pravda, jak se to podle Vás projevovalo? Samozřejmě se proti Zemanovi vymezovali, zvlášť když se jich na Zemana každý ptal. Ale bých slušnější než Zeman, to je přeci samozřejmost, to nwní potřeba hrát. Navíc neZemanové se museli hlavně porovnat mezi sebou. Od začátku bylo jasné že první kolo bude nejdřív Zeman a pak ti ostatní. A být třetí je nanic, takže Zeman dosud pro neZemany nebyl problém - tím byli hlavně ostatní neZemani. A přesto to všichni zvládli na úrovni, přestože negativní kampaně v tomhle státě fungují.

Tím jestli ostatní kandidáty vidím jako světce se nebudu zabývat, to je jen Vaše myšlenka.

0/0
14.1.2018 15:18

I74v13a15n 69M76i11n75á15ř 7122254887481

Jak jsem již kdesi podotkl nejhorší dilema prožívají ti, pro které je Zeman stejně nepřijatelný, jako Drahoš. Je zřejmé, že mnozí nemají nejmenší chuť volit "pana Slušného", který krom ostentativně zdůrazňované důstojnosti a absence jakékoli osobní vize - nenabízí ve svých omílaných frázích .. zhola nic.

Navíc lze vyjádřit zcela oprávněné obavy, že se tento prezidentský kandidát postaví v budoucnu zcela na stranu bruselsko-německých levičáků - jako užitečný panák - pro realizaci a podporu muslimské migrace.

+1/−4
14.1.2018 12:31

P14e26t38r 62K14o53v37a61ř88í80k 1821213899107

A co by měl podle vás prezident nabízet jiného, než důstojnou prezentaci ČR? Prezident nemá žádné významné pravomoce, aby mohl mít nějaké jasné vize, proti něčemu se kategoricky vymezovat a někam ČR směrovat! To je pravomoc vlády, nikoli prezidenta. Zkuste říct, jakou vizi má Zeman a kam ta jeho vize s ČR pohnula za 5 let pohnula, hm?

+11/0
14.1.2018 12:51

R81a46d45i42m 58K49a31l15a31s 2750766952201

V této souvislosti je ovšem zajímavé, že se současně ozývají nářky, že nás Zeman táhl na východ. A najednou prezident nikam ČR směrovat nemůže a ještě s vykřičníkem, "hm"?

Buď platí jedno nebo druhé. A je jisté, že si v tuto chvíli lžete do kapsy, ale nemá smysl nic říkat, protože nejde vůbec o nějaká fakta, jde o nálady... Někdo proto řekne, že nás Zeman táhl do Ruska a Číny, další řekne, že nic takového dělat nemůže, třetí prohlásí, že se staví proti migraci, čtvrtý, že se proti ničemu nepostavil...

Prezident v tomto ohledu mnoho kompetencí nemá, ale jak se říká všechno souvisí se vším a stébélko ke stébélku...

A tak když např. prezident prohlásí, že je proti přílivu migrantů, chopí se toho tisk domácí i zahraničí, vytvoří to jistý byť povrchní obrázek - náladu a takové sdělení navíc zarezonuje v politických stranách. Ten má příležitost se vymezit, tamten se může s takovým názorem identifikovat a případně jej legitimizovat na parlamentní úrovni a zúročit hlasy voličů. Nic není jenom tak...

A pokud jde o konkrétní hodnocení zahraniční politiky, Zeman skutečně akcentoval Rusko a Čínu. Kritik řekne, že náš zahraniční obchod s Ruskem je na úrovni 2%. Což mě osobně značí to, že je tady prostor tento poměr zvýšit a je to velká příležitost. Některé naše firmy s Ruskem na různé úrovni spolupracují, ale do budoucna je to prostě trh, který nemůžeme pomíjet. A to samé platí pro Čínu. Do Číny se hrnou všichni byť počítají často i ztráty (kopírování technologií a výrobků) a je jasné, že to je jeden z vůbec nejdůležitějších trhů. Číně se dělají různé ústupky, vévodkyně Kate si vezme červené šaty na recepci s čínským prezidentem, britská královna tohoto prezidenta okázale hostí, americký prezident na oficiální návštěvě jásá nad tamními pokroky... Obrátit se zády by bylo chybou. V Číně si na takové divadlo potrpí. Miliardové obchody z nichž je pak sotva desetina, podepisujeme nejen my, ale i třeba již zmiňované USA.

+2/0
14.1.2018 14:20

J10o68s40e79f 84N46o63ž67i87č46k92a 5605891289266

R^ ... a ještě bych dodal, že i francouzský prezident Macron po dojednání obřího kontaktu na prodej Airbusů zapomene v Číně na poučování o lidských právech.

0/0
14.1.2018 14:33

P10e93t30r 92K78o75v28a39ř68í68k 1651493269977

"se současně ozývají nářky, že nás Zeman táhl na východ."

Ne, on nás netáhl na východ, on se snažil nás táhnout na východ. Ok, ale způsob, jakým to dělal, byl přímo ostudný. A represe, které provázely jeho snahu (např. napadání protestujících či uzavírání veřejných prostranství) jsou neomluvitelné. V jeho činech je problém a ostuda, nikoli ve snaze navázat obchodní styky.

+1/0
14.1.2018 15:02

I93v61a85n 17M42i37n92á58ř 7102964737351

Zřejmě Vám uniklo, že nejsem ani Zemanův příznivec. Přesto jej nemohu odsuzovat absolutně za vše - stejně tak, jako autor článku.

+1/0
14.1.2018 14:21
Foto

J42i93ř98í 51B80e68r30á14n15e37k 8547827276441

Ano i já patřím mezi ně ;-)

0/0
14.1.2018 15:34

P80e38t70r 20K29o95v47a68ř92í84k 1171533569907

Agresivní kampaň koho? Nikdo z těch, co proti Zemanovi podnikají vámi popisované "agresivní kampaně", nemá nic společného s prezidentskými kandidáty ani s volbou prezidenta. Jak mají něčí protesty proti Zemanovi vliv na volbu prezidenta? Nevidím v tom souvislost.

Nemluvě o tom, že je každého demokratické právo nesouhlasit a protestovat. Nesouhlasím se šířením lži, jako byla třeba ta rakovina, ale třeba hladovka je naprosto legitimní způsob protestu.

+4/0
14.1.2018 12:18

R33a50d92i32m 29K53a42l34a39s 2270876962281

Každý, kdo má paměť a žije v tomto státě si mohl a může vzpomenou na r. 2013. V té době bylo skutečně o strach otevřít noviny, podívat se na internet. Mediální masáž byla tak mocná, až dle mého způsobila pravý opak zamýšleného a přilila i nějaké hlasy Zemanovi. Byl to okruh podporovatelů, kteří si vybrali svého kandidáta a pak jím zabetonovali mediální prostor. Aktuální období hodnotím obecně jako nejvíce nepříjemnou část celé prezidentské volby a budu rád, až se posuneme o 14 dnů kupředu a volby konečně skončí.

Hladovka už je dnes opravdu přežitek. Všichni máme přežitost vyjádřit se ve volbách, dát hlas svému kandidátovi, a pak se buď radovat z vítězství, anebo akceptovat vůli většiny. Kdyby někdo komukoliv toto právo upíral, chápal bych hladovku jako vhodnou formu protestu, ale jinak je to skutečně spíše marná snaha o protěžování jednoho hlasu a to stejného, jako máte vy nebo já... Nikdo samozřejmě nemůže hladovkáři bránit, aby hladověl, ale sám by měl zvážit, jestli se nechová příliš vypjatě. Volby jsou v demokratické společnosti tím hlavním a základním prostředkem, kterého by měl využívat. A chce-li být aktivní, může založit stranu, hnutí či kontaktovat sympatizanty. Prostředků k tomu existuje dost.

+1/0
14.1.2018 14:39

P21e92t66r 17K12o89v97a55ř63í87k 1891773769877

Je obrovský rozdíl mezi hlasem politika a hlasem neznámého člověka. Hlasu politika se dostane obrovský prostor v médiích a dostane se k uším veřejnosti. Hlas neznámého člověka nikdo neuslyší, a jediný způsob, jak jej dostat k širší veřejnosi, je provést něco netradičního. Což je třeba ta hladovka, pokud má někdo potřebu se důrazně prezentovat. Pokud by nebyla média, ztrácí takový protest smysl, ale v době, kdy média vládnou světu, to jinak nejde, nikdo vás neuslyší, váš hlas se ztratí v moři jiných. Stejné to máte s teroristickými útoky. Taky jde jen o prezentaci svého názoru široké veřejnosti, a teroristický čin to způsobí. Nebýt médií, nic takového se neděje - a můžete si všimnout, že v minulosti ani nedělo.

0/0
14.1.2018 14:57

Z73d10e24n44ě37k 21B39á80r63t43a 2313634727115

Vy asi nevíte co je agresivní kampan.Sledujte co se na nás pohrne příštích 14 dnu z hradních hnojometu,třeba potom pochopíte,co je agresivní kampan.Lží o podpoře Karla Gotta to jen slabě začalo....Rv

+15/−1
14.1.2018 11:33

R56o98s53t32i31s77l35a74v 36C77a14h62a 6583447697621

tak ona komapn ve stylu fikus od Ovcacka je uz take agresivni

+4/0
14.1.2018 11:36

P13e54t51r 64K68o33v25a81ř59í84k 1881403399327

Samozřejmě. Agresivita se strany příznivců Zemana, jeho mluvčího, i samotného Zemana, je daleko daleko větší. Vemte si jen způsob argumentace diskutujících na zdejším serveru.

+3/0
14.1.2018 12:20

J84a48k26u95b 98D64u44š66á55n98e61k 4979734464395

Klasika. Své hulvátství považují za svobodu názoru, ale když jim řeknete fakta o Zemanovi - vulgarity, alkoholismus, lži atd., tak začnou prskat, co si to dovolujete, a že je to kampaň. Naštěstí už zbývá jen 14 dní, pak lůze sebevědomí klesne, protože nebude mít svého člověka na Hradě.

+2/0
14.1.2018 13:06

I74v61a93n 21M10i40n76á21ř 7182424327821

Nazýváte lůzou téměř 2. 000 000 voličů, kteří Zemanovy dali svůj hlas ?!

0/0
14.1.2018 14:31

J70o72s46e87f 94N44o13ž91i64č46k62a 5455141289456

Tak minimálně ohledně způsobu argumentace zdejších diskutujících si myslím obě strany nemají co vyčítat. A to, že diskutující Dušánek pod vámi nazývá ty, kteří smýšlejí opačně než on, lůzou, je také zcela příznačné. Rv

+1/0
14.1.2018 13:18
Foto

R97a52d13k70a 59K78i51e84l33b93e29r39g91e17r37o18v63á 6753817720934

Slovo nekorektnost se nezačalo šířit nějakými kavárníky , elitami, sluníčky... to je slovník velmi štvavý, který vyhovuje a vznikl v ústech zemanomilců a bohužel těch, kteří prd znají. A kdokoliv, kdo má rozhled, nebojí se jít s kůží na trh, podniká, vidí svět a zná historii a jazyky... tedy každý, kdo dokázal cosi víc než oni, je těmi slovy konečně pojmenován ku blahu tetelícím se v duši přízemní. Vznikla terminologie, která posiluje vědomí těch, co mají sami se sebou často problém...divme se nekorektnímu lůza.

No tak co na to chcete říci jiného? A vzděláním jeho voličů tu neházejte, protože Masarykovské: Nás zachrání jen vzdělání a morálka, jim - často opakujícím s pohrdáním slovo Elita...musí být nějak o fous vzdáleno, když jim tedy nemoralita prezidenta nevadí...když pohrdají vzdělaností... i při jistém jejich vzdělání.

+2/0
14.1.2018 13:54

J19i20ř65í 62K69ý53r74a 6385988580167

Skvělý blog, karma!!!!!!!!!R^

+3/−1
14.1.2018 11:32

J81o94s78e68f 14N71o72ž14i28č86k22a 5935741159216

Děkuji.

0/0
14.1.2018 12:01

T84o37m37á98š 68H32e54r50t87i41g 4460176895345

Zemanovi přihrál nejméně 10% ten brutální útok bradavkami;-)

+2/0
14.1.2018 10:53

M76i56l34a44n 23S56t95e38h67l14í91k 7130769543171

O jaké "výhře" to mluvíte ? Výhra by to byla, kdyby vyhrál v prvním kole. Těch necelých 39% bylo jeho labutí písní. :-)

+5/−4
14.1.2018 10:48

J95o26s90e57f 57N68o46ž10i98č88k82a 5375531899376

Získal ze všech kandidujících nejvíc hlasů a tudíž první kolo vyhrál. Zda to byla labutí píseň, to se uvidí až za 14 dní.

Jinak já to bez problémů přežiju, i když druhé kolo vyhraje pan Drahoš, který je pro mě ve funkci hlavy státu určitě přijatelnější než by byli například Horáček nebo Topolánek. Zda to samé bude platit i v případě výhry Zemana u některých jeho zarytých odpůrců, si však úplně jist nejsem. :-)

+5/0
14.1.2018 10:59

J66a64n 81P78a50v40e87l 8583612578246

Bohužel vyhrál. A to říkám coby člověk, který kdyby měl v ruce mýdlo a po ruce schody po kterých za chvíli Zeman půjde, neváhal by ani pikovteřinu.

0/0
14.1.2018 11:19

I55v68a33n 17M65a54r98e43k 6914258552

Nemusíte to s tou čistotou tak přehánět p.Pavle. ;-(

0/0
14.1.2018 11:33

J58a42n 65P39a55v34e55l 8393292528486

On by po tom zůstal pěkný svinčík :-P

0/0
14.1.2018 11:34

L40u47m37í30r 97V13i75t17h66a 2387987426222

Ano, nebýt hladovkáře - vyděrače, mohl Zeman vyhrát už v prvním kole! To je neoddiskutovatelný fakt. Běda vám, pražská kavárno! V druhém kole už vám na takové laciné triky nikdo neskočí!

+6/−5
14.1.2018 10:24
Foto

M77a76r91i33e 38J37a20n96d21o20v15á 8491223205836

;-DR^

+1/0
14.1.2018 11:38

V63l13a32d38i71m17í37r 85K79o44m56á94r66e83k 5575270594988

Po letech prezidentování a trvalé kampaně je to pro Zemana velmi slabý výsledek. Může si za něj výhradně sám. Spočítejte si, jakou získal podporu ode všech voličů (i nevolících) minule a kolik nyní. V druhém kole končí a já jsem tomu upřímně rád. Už tak tam seděl 5 let navíc.

+7/−4
14.1.2018 9:53
Foto

M52a61r78i41e 31J11a90n41d50o28v36á 8311803845916

R^

0/−1
14.1.2018 9:55

J90o52s62e15f 69N69o14ž49i90č22k88a 5805411539236

Souhlasím s Vámi, že kdyby se Zeman vyvaroval většiny těch přešlapů, které jsem v blogu zmínil, vyměnil aspoň část svého týmu a šel do televizních debat již před prvním kolem, tak by jeho výsledek byl výrazně lepší.

Ale s prognózou, že v druhém kole končí, bych přece jen ještě počkal. Šance obou kandidátů vidím jako vyrovnané, možná je Drahoš i mírný favorit, ale uvidíme...

+3/0
14.1.2018 10:18

K62a91r55e49l 68J58a15n32d81a 5312476401666

Kdyby se vyvaroval svých přešlapů, tak se nejmenuje Zeman.

0/0
14.1.2018 15:03

J19i58ř57í 62Ř70e13z74n40í94k 4212882383485

Zbavil se svých lidí? Sobotka tak učinil a jak dopadl?

0/0
14.1.2018 15:22

K22a86r28e41l 29K58u87č36e64r43a 7755401253430

Jak s vámi většinou souhlasím, tak tentokrát je to v nadpisu žvást.

Kampaň dělá kadidát a jeho volební tým, jeden úlet brněnského radního to není.

A jestli někdo volil Zemana z lítosti, je to jeho hloupost.

+8/−3
14.1.2018 9:30

J84o30s80e83f 32N39o47ž40i41č63k35a 5195381779816

OK, také jsem si později říkal, že místo termínu "agresivní kampaň jeho odpůrců" by bylo výstižnější tam dát "agresivita jeho odpůrců." Ale je to až tak podstatné?

+1/0
14.1.2018 10:12

I67v79a65n 20M30i46n28á13ř 7492114877521

"Agresivní kampaň" v tomto případě není přehnaná. Mnohem horší jsou ale osobní urážky, které vůči prezidentovi - mnozí používají. Ono dost dobře nejde odsuzovat někoho za hulvátství a argumentovat .. stejnými prostředky.

+1/−1
14.1.2018 14:55
Foto

H39a53n24a 81V32l55k68o88v20á 9235374662984

Prostě jste se , Josefe, nad Zemanem mírně slitoval. Na druhou stranu některé lidi včetně mne (nebýt rozhodnuta již předtím) by vehnala do náruče jiného kandidáta jeho podivná "nekampaň".

+2/0
14.1.2018 8:39
Foto

H80a54n63a 16V19l29k19o54v96á 9635194292934

P.S. Brněnských radních za Žít Brno už mají dost Brňané napříč politickým spektrem, což s Milošem Zemanem nesouvisí - spíše s jejich činnostmi ve funkci. Byl to ze strany Bartíka pokus o zviditelnění a potřeba tak trošku zapodlézat intelektuálům, kteří Žít Brno původně volili. Moc si tím nepolepšil.

+2/0
14.1.2018 9:44



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz