Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby tam jel, neměl bych námitky, takže. Naprosto zbytečný blob

4 0
možnosti
JN

Já ovšem nikde v blogu nepíšu, že pan Zdeněk Matuška by proti tomu námitky měl. ;-) Takže spíše jde z vaší strany o naprosto zbytečný komentář.

7 0
možnosti
Foto

Ta vaše věčná KDYBY, pane ANOALE Nožičko.......

14 11
možnosti
Foto

Ale Maruško proč tak příkře? Vždyť vy přece stačilo vaše obvyklé: Ostatně soudím, že Miloš Zeman neměl být zvolen prezidentem.

5 3
možnosti
LV

Já jsem se celé odpoledne trápil hledáním odpovědi na tu zásadní otázku, co by se dělo,kdyby Miloš Zeman na tu olympiádu jel.

Teď už to vím, a věru mi spadl kámen ze srdce!

3 1
možnosti
LU

" Kdyby tam jel, schytal by to též..."

Samozrejme že by to schytal.

Ak by to bolo znovu ruské Soči, tak som presvedčený, že by sa tam už bol, tak ako pred 4 rokmi, veď pre neho by to bola obrovská príležitosť znovu vidieť na vlastné oči Putina.Rv

12 6
možnosti
VV

Jenomze v Koreji se nevita vodkou.

7 2
možnosti
RS

R^ Jinak bez komentáře. R^

15 4
možnosti
Foto

I32v11a78n 37M69a57r15e47k

9. 2. 2018 18:43

No pokud jsem si všiml, tak těch "hlav" států tam bylo míň než pořídku. Byl tam např Macron či Merkel anebo D.Trump a další ? Takže o čem je vlastně řeč . .Karma R^

24 3
možnosti
EH

Německého prezidenta zřejmě neznáte, nebyl k přehlédnutí.

0 0
možnosti
KH

Jó, kdyby to bylo o "pár" kilometrů severněji, to by se jinak tumloval....

10 14
možnosti
JS

Kdyby tam jel, nikdo by se nad tím nepozastavil. Takhle to bohužel vypadá, že se již není zcela fit na podobnou cestu.

8 8
možnosti
DV

D27a48v83i31d 22V31l13k

9. 2. 2018 18:26

Nemohl by pan prezident Kiska zastoupit Zemana celoročně??? Jinak já jsem si ničeho nevšiml, zase tady vyrábíte problém, abyste nalapal karmuRv

34 18
možnosti
JN

Jestli jste si ničeho nevšiml, tak si tu diskusi k článku, na který je v blogu odkaz, pročtěte.

P. S. Já na rozdíl od vás karmu v mém textu neřeším (tak jako např. vy v nedávném blogu o kočkách...) :-P

15 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,02
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik