Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ve světle Vašich blogů mi připadá Váš dřívější výrok o tom, že jste byl před druhým kolem prezidentské volby na vážkách, jako totální blbost.

0 0
možnosti

Pane Studený, tohle už mi píšete do diskuse asi popáté (navíc ještě pod blog, který se prezidentských voleb netýká...) Nevím, zda by to nechtělo nějaký studený obklad na hlavu. :-)

0 0
možnosti

Ano, odpůrcům bude vadit. Jenže náš prezident nedokáže ani nijak veřejně podpořit olympioniky, nedokáže ani poslat nějaký zajímavý vzkaz, a rozhodně se bude chtít setkat s úspěšnými sportovci. Ti kteří pozvání přijmou pak dostanou státí vyznamenání, ti kteří odmítnou dostanou kulový. Není rozhodující, jak jsou dobří sportovci, ale jak tomu zlomyslnému staříkovi půjdou na ruku.

A k tomu zda jet nebo nejet. Jsem jeho odpůrce, a jsem rád že nejel. Zase by to byla jen ostuda, jako vždy,když promluví.

8 2
možnosti

Píšete, že pan prezident odpočívá po volební kampani. Já se tedy ptám, po jaké volební kampani? Vždyť žádnou nevedl, pouze se zúčastnil dvou televiznich debat a jednoho nebo dvou TV rozhovorů. Po volbách se jkázal na jednu nebo dvě hodiny ve volebním štábu. Myslíte si, že člověk, který po takovém výkonu musí tak dlouho odpočívat je skutečně vhodný pro výkon funkce prezidenta? Uvědomme si, že je prezident i vrchním velitelem ozbrojených sil. Tam nejde v případě potřeby jeho rozhodnutí říct, počkejte, pan prizident je unavený a odpočívá.

8 0
možnosti

Špatně čtete: já pouze píšu, že jednou z možných příčin, proč Zeman do Koreje nejel, může být únava (třeba i psychická) z předvolebního boje.

2 3
možnosti

Nemáte pravdu. Zavděčil by se, kdyby odstoupil.

5 4
možnosti
Foto

D44a83v34i94d 80V17o53ň70k74a

10. 2. 2018 19:08

Myslim, ze zvolit nemocneho prezidenta nebyl dobry napad. Nicmene lidi o jeho zdravotnim stav u vedeli a zvolili ho.

V ramci toho mi prijde normalni, ze na OH nejede a setri sily na zahranicni cesty, ktere jsou pro jeho volice dulezitejsi

3 0
možnosti

Jeho volice, nebo pana Kelnnera a jeho v Nizozemi registrovanou firmu PPF?

2 1
možnosti
Foto

"A i když jsem ve svém předchozím, humorně pojatém blogu..." prosím, který humorně pojatý blog máte na mysli. Projela jsem vaše blogy rok zpátky a žádný jsem nenašla?:-)

3 1
možnosti

Každý zkrátka paní Jandová nemá takový dar jako vy, že by spolehlive pobavil spoustu čtenářů i blogy, které jsou myšleny zcela váženě. ☺

2 0
možnosti

Pane Nožičko, souhlasím s Vámi. :-)

6 1
možnosti
Foto

Kde se dá snížit karma článku?

5 1
možnosti

Asi jenom v pekle. ☺

0 2
možnosti

Jsem odpůrce Zemana a naprosto nechápu, proč bych ho měl kritizovat, kdyby tam jel. Chápu, že je asi vyčerpaný a zdravotně na tom není dobře, ale to jen posiluje můj názor, že jeho voliči neudělali dobře.

15 5
možnosti
Foto

Myslíte, že prezident Trump je také vyčerpán a zdravotně na tom není dobře?

2 0
možnosti

Nevím o jediné akci, které by mohl současný prezident dodat lesk... Svým chováním, slovníkem. :-PRv

17 3
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,85
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik