Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

M86i51l19o36š 19B40é69m

16. 3. 2018 7:33

Domácí úkoly byly děsná hrachovina... byl moc bych rád, kdybych se mohl rozhodnout nedělat v tomto dělat škole drába a nenutit do toho i své děti.

1 5
možnosti
TT

Já jsem na domácí úkoly kašlal, protože jsem se neskonale nudil už ve škole, kde se všecko muselo vysvětlovat třicetkrát. Když jsem "domácí" úkol odevzdal, byl naškrabaný spolu se zvoněním. Platil jsem za to pěkně začerveněnou žákandou a občas i dvojkou na vysvědčení, ale nijak mě to nezruinovalo. ;-D

1 0
možnosti
PK

Souhlas, co mi v životě ještě dost chybělo - ale netvrdím, že vše má naučit škola - základy vaření. A k těm řemeslníkům - budou nejen vzácní ale stále dražší. Jako na Západě.

6 0
možnosti
JN

Za našich dob tomu bylo tak, že kluci měli v osmé třídě dílny a holky základy vaření. Dnes by některým emancipovaným mohlo takové rozdělení vadit, takže by si kluci i holky mohli vybrat, zda chtějí chodit na dílny nebo na vaření. :-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,28
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik