Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti
JN

Tak já jsem zase věděl, že je otázkou času, kdy vy zatoužíte kriticky se vyjádřit k mému blogu ;-), ale já vám to právo samozřejmě nijak neupírám. Nicméně k tomu co jste napsal:

Ohledně Šikoly - sice ho přímo nejmenovala v souvislosti s tím urážením a házením jídla do záchodu, ale vysloveně o něm píše např. tohle:

https://sport.aktualne.cz/biatlon/sex-pred-zavodem-je-pro-ni-meditace-s-vitkovou-se-nesnasi-ko/r~9316008a3da411e8ac3d0cc47ab5f122/v~sl:e61101df1bf263ce3fcfe462b0ac140d/

A jinak nevím, jak moc sledujete biatlon (v jedné nedávné diskusi pod mým jiným článkem jste psal, že biatlonu nerozumíte... ;-)), ale ohledně ženského družstva bych to zase tak tragicky neviděl. Kromě skvělých úspěchů Koukalové: Vítková vybojovala olympijskou medaili a na MS v předchozích letech byla několikrát těsně pod stupni vítězů, až na letošní sezónu dosahovala velmi dobrých výsledků i Puskarčíková, nadějně se ukazuje Davidová, atd. A ze zdravotních důvodů už muselo v brzkém věku ukončit či přerušit kariéru řada sportovců, nejenom biatlonistů.

4 1
možnosti
ZS

Osobně jsem ráda, že do toho píchla. Určitě k tomu potřebovala hodně odvahy...

7 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
DV

D94a77v58i43d 96V45l86k

12. 4. 2018 18:42

Nedovolil bych si tuto vyjímečnou ženu odsuzovat. Je důležité , že řekla jaké nebezpečí na děti vrcholové sportovce taky číhají. A máte pravdu, musíme jí poděkovat.

8 0
možnosti
NM

... no a je to tady to to trvalo a u mne to stálo smazání příspěvku cenzozem a pouze se divím,že dnes ještě nezasáhl proti nikomu....;-D;-D

0 0
možnosti
VV

Tusim odkud vitr fouka. Vyjadrila se k ruske dopingove afere a ted na ni petrohradske hnojomety kydaji hnuj.

2 5
možnosti
LH

No tak to jistě.. I tu knížku za ní napsali i těch X vyjádření tisku dali za ní proberte se trochu :-)

2 0
možnosti
PK

Gábi je pro mě jednička, která zahýbala zájmem o biatlon a co si prožívala nikdo z veřejnosti netušil až nyní. Proč hodnotit, zda odešla ze vztyčenou hlavou, nebo ne ......sluší se jí poděkovat a popřát at se jí daříV

12 0
možnosti
MB

Jsou určitá pravidla - mají se držet. Ty porušil milenec Diany - Hewitt, jemuž za vyzrazení detailů milostného vztahu s Dianou za peníze - Přezdívali Krysa . To neplatí doslova o Koukalové. Platí pouze to, že je prodejná. Hazarduje se svou ctí - Pravda, vše bude takové čtenářsky přitažlivější ... :-)

3 1
možnosti
Foto

Víte, mě zajímají spíš sportovní výsledky, ale říkám si, jestliže paní Koukalová považovala za potřebné tyto informace do své knihy vetknout, tak k tomu určitě měla důvod. Co mě dost zaráží je fakt, že jí to snad nikdo nevěří. Proč?

Proč její informace všichni bagatelizují, když letošní docela mizerná biatlonová sezóna ukázala, jak jsme bez této závodnice najednou průměrní, a že v týmu něco skutečně není v pořádku. Zkusme si zahrát hru na to, že to, co G. Koukalová uvádí, je pravdivé. V tom případě se dá konstatovat: kdy jindy by to měla povědět, jak víme - světská sláva polní tráva, za pár let to nikoho nebude zajímat. Je to tak výjimečně dobrá sportovkyně, přinesla nám tolik radosti a krásných zážitků, že by si trochu důvěry asi zasloužila. Nebylo by to poprvé, že člověk, který se zdá silný a vyrovnaný, zažívá něco hrozného, o čem okolí nemá ani ponětí. A právě to zdání normálnosti a skrývání trpké pravdy ubírá víc sil než vytrvalostní závod.

Třeba se naprosto pletu, ale připadá mi, že paní Koukalová prochází celkovou očistou a potřebuje ty věci ze sebe konečně dostat. Ale na kávu s ní nechodím, je to jen má vlastní, ničím nepodložená úvaha. :-)

13 0
možnosti
Foto

Víte, já myslím, že její sportovní úspěchy jí nikdo ani omylem nebere. Jen s její osobností začíná mít řada lidí trochu problém. Já ho s ní začal mít už před několika roky, když z ní při nějakém rozhovoru vypadlo, že nejdůležitější pro ni před startem je, aby měla na dráhu dobrý makeup. To mě dostalo, od té doby ji mám jako osobnost, ne jako sportovce, tak trochu za "bárbínu" a proto má veliký problém její současné počínání skousnout.

3 3
možnosti
Foto

Karma, já bych velmi nerada někomu křivdila, ale osobně jsem přesvědčená, že za vším stojí její manžel.

1 1
možnosti
Foto

Tady možná dám na Vás, i když já žádné vlastní "stanoviště" nemám. Ale, prát špinavé prádlo na veřejnosti se prostě nemá.

3 0
možnosti
JH

Ještě, že jste mi to vysvětlil....8-o!!

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že v tomto případě to u Vás není možné...

3 1
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,93
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik