Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že kdyby v knize neprala špinavé prádlo a svoje vlastní sexuální zážitky, tak by ta kniha asi moc stránek neměla...

7 0
možnosti
Foto

On je tam i sex? Zajímavé, ale stojí to za ty peníze? Já už toho viděl, že ani moc číst nepotřebuji.

1 0
možnosti
PL

P46e22t37r 28L91a65n27g13e79r

12. 4. 2018 14:56

Dal jsem vám karmu, za preciznost se kterou jste článek napsal a za to, že se hlavně věnujete tomu pozitivnímu, co Gabču provázelo.

Osobně jsem ke gabině velmi shovívavý a nezlobím se na ni, že to odcházení nebylo se vztyčenou hlavou. Málokdo z nás zažil něco tak náročného jako je vrcholový sport a proto svým způsoběm Gábinu chápu.

3 0
možnosti
VH

Josefe nevím, nechápu co tím chtěla dosáhnout. Potřebuje šokovat, či peníze za knihu?...to snad ne. Na druhé straně k hysterii přispívá též IDNES, tohle bych čekal spíše od Blesku! Rv

0 0
možnosti
Foto

K27a34r39e16l 94M83á24d28l74e

12. 4. 2018 15:19

IDNES sem nedává žádné pokoutně získané neověřené drby, ale jen to, co o čem je sama GK ochotná mluvit. Nebo psát, když vezmu v úvahu ty úryvky z jistě autorizované knížky. Už jsem se párkrát i sám ozval, když byl bulvární článek jinde než v rubrice "Super", ale tohle mi připadá v mezích seriózní žurnalistiky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,90
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik