Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Lepší už to nebude!

Včera jsem zase četl, zcela vážně míněný požadavek jakési australské expertky, aby batoletům nesměly být měněny podělané pleny, bez jejich jednoznačného souhlasu. Pokud ještě nemluví, lze prý toho dosáhnout posunky atd. Čekám kdy se přidají i čeští ochránci lidských práv:-)

17 0
možnosti
JR

J14a66n 81R85á96ž

15. 5. 2018 16:11

Britský profesor v čistě dívčí škole dostal od vedení školy výtku, když své žačky podle staletého zvyku nazval "Milé dámy", neb tím prý urazil ty, které se ještě nerozhodly, zda chtějí být v dalším životě ženami, či muži.

PS. To mám ze seriózně se tvářícího internetového zpravodajského serveru.

11 0
možnosti

Kam můžou vést? Přece do Overtonova okna!

0 0
možnosti
JR

J41a14n 15R72á85ž

15. 5. 2018 15:27

Je logické, že společnost, která směřuje k dekadenci, nemůže mít vzdělávací systém, který předává vědomostí, které jsou uplatnitelné v běžném životě a společensko prospěšné praxi.

Dnes přece není pro uplatnění v životě důležitá matematika, fyzika, chemie, či vědomí o individuální odpovědnosti za svůj život, ale učení o genderové rovnosti, pozitivní diskriminaci menšin, jak se správně rozhodnout zda být v životě mužem, či ženou a pod. Moderní mladý Evropan musí mít dokonalé vědomosti o nových evropských hodnotách, ne se zaobírat přírodními vědami.

PS. Respekt k autoritám je OUT, to by měl autor jako učitel už dávno vědět a s reakcionáři, jako je Klaus jn. názorově neznít. Jestli chce ovšem ve svém povolání dále pokračovat.

26 0
možnosti
JB

J40i56r21i 41B97o59r

15. 5. 2018 14:46

Pane Nožička,jenom pro vás.V diskuzi pod jedním vaším blogem jste mě vyzval abych sdělil svoje zaměstnání že vás napadám jako učitele. Tak tady je to.Já nemám ani střední školu. Jsem vyučen v oboru "mechanik elektronických zařízení" a momentálně již několik let v důchodu. Na další vaši otázku,jestli znám typografická pravidla,odpovídám že neznám. Celkem jsem se bez nich celý život obešel.Přesto že jsem proti vám nevzdělaná nula,tak bych si,29 let po převratu,přál pro svá vnoučata, kvalitní kantory. A ve vší úctě vy ,podle vašich názorů,mě tak nepřipadáte

3 13
možnosti
JN

Pane Bore, já vám právo na váš názor samozřejmě neberu. Nicméně se domnívám, že doba, kdy pro hodnocení kvality učitele bylo nejdůležitější věcí, jaké politické názory zastává, je již naštěstí pryč (a doufám, že se již nikdy nevrátí). Hezký zbytek dne.

10 0
možnosti
PB

..... jak příznačné pro moderní dobu !,- vrozenou blbost, neumění, nevědění a totální neschopnost ublíženejch "mamánků" cestou sociálního inženýrství zlegalizovat jako společenskou přednost !,- ........ a máme splněno, žejoVEU!

9 0
možnosti
EH

Vyplývá to z nedostatku skutečných cílů a starostí. Vždyť lidstvo už nemá ani ambice dobývat vesmír. Důvod? Je třeba živit přemnoženého homo sapiens.

2 0
možnosti
Foto

"Video je smyšlené a je třeba ho brát s nadsázkou"....Vy jste o ovšem použil jako příklad těch "špatných" odborníku,mezi které jistě Klaus ml. nepatří,ten je přece "vlastenec",dvakrát rozvedený křestanský konzervativec a všeználek jako jeho otec.....;-)Všechno se prostě vyvíjí,tomu se říká pokrok.Není to tak dávno co ti "správní konzervativní" odborníci brojili prti těm "špatným pokrokovým" kteří chtěli zakázat fyzické trestání dětí ve školách nebo dokonce chtěli aby i děvčata mohla chodit do školy....

1 11
možnosti
Foto

Co s tím mají rozvody společného?

4 0
možnosti
RC

K Hejneho metode:

neni to nic prevratneho. Potvrzuji, ze jiste prvky teto metody pouzivaly moje ucitelky na prvnim stupni, castecne i na druhem. Jen mi prijde, ze Hejny to tlaci do extremu.

4 0
možnosti
MJ

Zprávy o stavu našeho školství mám již jen od svých vnoučat ale fakt je , že někdy mi to rozum nebere.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,03
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik