Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Moje dobrá kamarádka mně řekla, že za komunistů studovali na pedagogických fakultách kluci jenom totální lemplové, kteří se z gymplu neodkázali jinam dostat. A nožička je toho důkazem. ;-D

0 0
možnosti
JN

Tak tohle je ubohé i na vás. Nehledě na to, že já jsem pedagogickou fakultu nestudoval... ;-D

0 0
možnosti
SS

Když patnáctiletá dívenka zamiluje do třídního sígra nebo zpěváka z Lunetiku, tak z toho časem vyroste.

Když se ale dospělý chlap zamiluje do Putinovského Ruska, tak musí impérium hájit proti každičké kritice, protože bez této lásky by život zamilovaného už neměl cenu nikdy.

1 2
možnosti
Foto

To tam opravdu nemá idnes jiného blogera, než Nožičku?

2 2
možnosti
JZ

Totální blábol. Rusáci neměli na semifinále. Jejich hra byla hodně slabá a právem vypadli.:-)

3 0
možnosti
JN

Honzo, nepřekvapil jste... ;-D

2 1
možnosti
Foto

Tak zpět k "drawing board" a přepsat ten blábol podle reálných událostí. Navrhuji nadpis ,"jak v Rusku otrávili ruské fandy chorvatčokem", pane učiteli :-)

3 2
možnosti
RC
JN

Ale zase tak špatně jsem v textu netipoval, že? ;-)

1 1
možnosti
KB

K86a62r70e63l 11B57o57k

7. 7. 2018 23:02

Na učitela hloupé.

2 0
možnosti
JN

Hm, škoda, že vám tu historku Rusáci tak povorali....

0 0
možnosti
JN

Musíte ovšem uznat, že zase tak špatně jsem netipoval... ;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik