Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Vaše posedlost obhajovat Rusko za každou cenu je jinde spíše úsměvná, tady už jste za hranou. Vážně vám to přijde vtipné? :-/

8 3
možnosti
JN

Kauza novičok je samozřejmě vážná věc. Nicméně ta urputnost některých politiků automaticky ze všeho vinit Rusko některým lidem může oprávněně připadat úsměvná...

6 1
možnosti
AT

Skoro stejně srandovní jako akt upálení rudých trenek liškou plešatou na Lukoil koncilu

5 2
možnosti
Foto

Zajímavé, finále Rusko-Brazílie by byla bomba

1 0
možnosti
JH

Moc jsem se tedy nezasmál, tak trochu mi to připomíná urputné politické humory místního vlčáka i když v opačném gardu:-)

Jinak ale souhlas, tyhle anglické otravy jsou opravdu absurdní.

5 0
možnosti
Foto

však stejně absurdní je autorův pokus o humor.

2 1
možnosti
SS

Ubohost ... a jeste vetsi je, ze neco takoveho pracuje v Cesku ve skolstvi ... Rv

15 4
možnosti
JN

Starejte se raději o to kanadské, to bude pane Sisko myslím užitečnější. Hezký den.

4 2
možnosti
KV

tak trochu jste mi připomněl jiného trolla který míří na rusko,ale tohle co jste vyplodil vy je nechutnéRvRvRv

4 2
možnosti
DV

D31a55v51i22d 21V54l19k

6. 7. 2018 9:37

Není trošku trapas dělat si srandu z otravy ,která aktuálně málem stojí životy další chudáky ve VB. Je to trošku chucpe.

Josefe já vím, že nemám tady na Idnesu žádný patent na humor, ale víte jsou tady vtipní blogeři Hubeňáková, Tomáš, Valiček, Součková atd. atd. Ale při vší úctě Vaše parketa to není. Nic ve zlým, ale je to prkený jak plot.

18 4
možnosti
Foto

Ještě je jedna možnost, Davide, že to myslí vážně. A já bych se tomu ani moc nedivila ;-)

5 2
možnosti
RC
RH

Odpusťte, ale přijde mi to spíš pitomé než zábavné.

14 2
možnosti
Foto

Hm, máte velice svérázný smysl pro humor:-P

13 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik