Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každá publicita je dobrá. I ta špatná.

0 0
možnosti
JB

Dokud sportovala a vyhrávala, všichni věděli, že je tak trochu "jiná" -ale měli ji rádi. Bohužel se pár výroky z "miláčka národa" stala neoblíbenou a do roka bude i nezajímavou. Takže taková zapomenutá celebrita..

1 1
možnosti
Foto

H48a32n55a 90V52l19k54o98v90á

28. 9. 2018 10:56

Zřejmě z technických důvodů nelze dnes odpovědět ve vláknu....

Tak níže k panu Veigentovi - skutečně to nevím, dlouhá léta jsem nevolila o politiku se nezajímajíc - řešit jsem to začala cca před 5ti lety kdy jsem si všimla kdo mi vládne a že si za to takříkajíc můžu sama...

0 0
možnosti
JV

Já si to pamatuji velmi dobře. V této souvislosti mne shodou okolností zaujal jeden z článků pana Nožičky, který férovosti tohoto požadavku věnoval svůj blog:

https://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=645224

Bohužel pod ním neotevřel diskusi, čili možná doteď neví, že tuto ránu pod pás použil první současný pan president proti Karlu Schwarzenbergovi.

2 0
možnosti
MS

Souhlas. Ty placené besedy už jsou skutečně poněkud (hodně) nadbytečné.

1 0
možnosti
NM

...ano vše je nešťastné ale i veškeré vyjádření GK na adresu všech neb úspěch ve sportu ještě nezaručuje solidní rozhled npř.v poltice a proto čekám na omluvu inkvizice za smazání článku k její povaze kde jsem předpokládal dá se říci tento konec a proto je jisté,že se dočkáme ještě nějakého překvapení...!!!!

1 0
možnosti
Foto

Nedá se nic dělat , musím pro jednou souhlasit.:-). Tak jo. A karma.;-D

2 0
možnosti
Foto

V tomto naprostý souhlas a karma

2 0
možnosti
TT

Nelze než od A do Z souhlasit.

1 0
možnosti
JN

Děkuji. Čekal jsem, že se zde objeví i více nesouhlasných příspěvků, což se zatím neděje - možná, že už procitli i mnozí ti, kteří se Koukalové ještě někdy před půl rokem zastávali....

1 0
možnosti
PB

..... nevím co to v tech lidech je ?!,- ten nezájem, celková apatie, žádný nadšení ?!?,- sem kopal I.B třídu za dorost,- hraběnka válela jako děcko na kladině,- sme společně zrobili turné "Sportujem zadara a bez trenérů!" po celý JmK (Prágl sme vynechali - tam nevijou co je to sportovat zadara), cca za lupen 30,-Kč a NIC !,- zkrátka velký NIC !,- ............. hlavně sem chcel všecky ty sportovní nadšence upozornit na poloviční bulimií, kerou JÁ, díky sportu, trpím dodneška,- všecko, co vidím zežeru, ale nezvracím !!!

1 0
možnosti
PK

Na mě ta kniha působila jako dosti chaoticky uspořádaná, jinak nic proti GS , ale je možná dobře že ty debaty se nebudou konat....celkem asi již bylo a i z protistrany řečeno. Jen by mě překvapil její návrat na start,ale to asi nebude...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,90
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik