Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J66a98k30u34b 42R95o77t13h

14. 10. 2018 11:20

Vždy říkáte, že vaši političtí protivníci mají unést prohru, tak jděte příkladem, učitelskej. ;-D:-/

12 2
možnosti
Foto

Kde v textu vidíte, že by se pan Nožička cítil být mezi poraženými a neunášel svou prohru? Zvoleným dokonce gratuluje, to dělá frustrant?

16 0
možnosti
Foto

Vaše snaha, být objektivní, zase vyzněla naprázdno

11 2
možnosti
JN

To ovšem poukazujete na něco, co se Vám samému v diskusích nedaří již hodně dlouho. :-/

4 0
možnosti
MM

Mě v senátních volbách zásadně nic nepřekvapilo, jen potěšilo.

Komouši - nula, SPD - nula, soacani - prudký pád, ANO - prohra. Já jsem spokojen! :-)

20 1
možnosti
Foto

Nojo, když právě ta nula u komoušů panu učiteli vadí.:-)

7 2
možnosti
Foto

Herman své nezvolení moc neřeší,tak to musí udělat za něho Nožička.Co je na tom špatného,že se do Senátu nedostali komunisté.Pan Herman má z toho radost a já také.Vy ne...?:-)Také mám radost z toho,že uspěli a v Senátu budou Drahoš,Fischer,Hilšer a Babišuv hlavní kritik Wagenknecht za Piráty.Za to ti Vaši borci od Oranžové žumpy a Babišova sekta dostala pořádný výprask....;-)i z toho mám radost a velkou.

12 3
možnosti
Foto

Pro mě je daleko důležitější, že tam není Herman. Příčina jeho nezvolení je ta, že mu jeho voliči spočítali podlézání sudetským Němcům. To třeba žádný bolševik nikdy neudělal a v Senátu, ale i ve Sněmovně byli naprosto neškodní.

Pokud z Drahoše udělají předsedu Senátu, bude na nejlepší cestě stát se onucí, kterou všichni využijí a nakonec odkopnou. Hilšer už prohlásil, že s ODS ani s nikým jiným nepůjde, to znamená, že tam prosedí šest let, aniž by cokoli dokázal. Jediný Fischer už do politiky nahléhdl, takže ví, že je to vždycky něco za něco a nenechá se spláchnout.

5 4
možnosti
Foto

Úvahy zakukleného komunisty......:-/

10 3
možnosti
Foto

To si ten Herman dovolil opravdu hodně.Radovat se z toho,že v Senátu není žádný komunista....;-)

8 1
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,79
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik