Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J32a81n 86Z60í87m77a

24. 10. 2018 3:38

Kdo zažil pana Štěpánka osobně, jistě s tou medailí moc souhlasit nebude, ani kdyby ji dával Václav Havel. A já zažil pana Štěpánka osobně. problém ovšem není tenhle tenista ale pan prezident. !!

0 3
možnosti
JB

Tady je zase spousta slušných, kteří nejsou jako oni.

3 0
možnosti
RC

A Vy jste evidentne tak slusny, ze Vam vadi i neprijemna pravda, co?

0 2
možnosti
PS

P67e30t23r 93S33ý17k44o58r65a

23. 10. 2018 22:26

Dovolím si upozornit (především ty, kteří se rozplývají nad vzorným reprezentantem), že Radek Štěpánek v roce 2006 odmítl reprezentovat ČR v DC. Tož tak.

1 2
možnosti
RC

Gratuluji k vyborne pameti. Ano je to pravda, viz nize. Je podivne, pokud si jednotlivec diktuje, kdo bude kapitanem....

14. dubna 2006 11:01 - PRAHA

Start Radka Štěpánka, české tenisové jedničky, v zářijovém utkání baráže o postup do elitní Světové skupiny Davis cupu, je velmi nepravděpodobný. "Dokud bude kapitánem Cyril Suk, do týmu se nevrátím," oznámil ve čtvrtek před odletem na turnaj do Monte Carla jasné stanovisko Štěpánek.

Ten vynechal poslední tři české zápasy s Argentinou, Německem a Marokem. "Tehdy před utkáním v Argentině jsem cítil šanci dostat se do nejlepší dvacítky. Suk mi řekl, že mě chápe. Během týdne ale obrátil a oznámil mi, že s mým rozhodnutím nesouhlasí a dal mi dva dny na rozmyšlení s tím, že pokud odmítnu jet, nebudu v týmu dále vítaný," vzpomínal Štěpánek.

Před soubojem s Marokem, v němž si český výběr zajistil právo účasti v baráži o Světovou skupinu, se vyrojily informace, že Štěpánek podmiňoval návrat dosazením Kordy na místo kapitána. "Nechtěl jsem to komentovat dříve, aby měli kluci klid. Ale vše už zašlo příliš daleko. Byli do toho vtaženi mí blízcí, moje rodina," vysvětlil rodák z Karviné.

1 4
možnosti
JK

J72o74s25e15f 86K97l34a94t

23. 10. 2018 21:55

Podle mě by důstojným ba nejdůstojnějším nositelem státního vyznamenání byl pan Ovčáček

0 2
možnosti
JZ

Dobře virtuální svět, který živí sám sebe, ten idnes, jeho články, blogy a diskuze pod nimi.

Lidi spolu diskutují, navzájem spolu nesouhlasí, nadávají si, mnohdy to přehrávají do poloh, do kterých by v reálné hospodské debatě nikdy nezašli.

Skoro mám pocit, že už by měly být nějakým viditelným symbolem označeny blogy, které neřeší nic jiného než toto soukolí. "Něco se přihodilo a někteří diskutéři se k tomu nějak vyjádřili" a na tom je vystavěný celý článek.

0 0
možnosti
PB

..... bych to neškrábal !,- ešivá z teho vyznamenání má někdo vopravdu pocit, že "u něho klesnul",- pak doporučuju Mylan, Olvion event. Viagru,- von sa zasejc ztopoří!R^

1 1
možnosti
Foto

H19a95n62a 39V72l93k55o97v88á

23. 10. 2018 19:29

Stejně jako v případě umělců (J. Nohavici) tak i v případě sportovců považuji jejich rozhodnutí přijmout státní vyznamenání za jejich věc a nechápu potřebu "správňáků" se k tomu vyjadřovat.

Krom toho - a to jsem také psala v případě Jarka Nohavici - není to Vyznamenání Miloše Zemana, je to Vyznamenání prezidenta České republiky. A lidé jako Radek Štěpánek, Ester Ledecká nebo Jarek Nohavica si ho zaslouží.

A pokud bychom už začali uvažovat (čistě teoreticky) o nějakém politickém významu (protože do toho ty vyznamenané kritici tlačí), jedná se o fakt že jak Štěpánek, tak Ledecká, Nohavica nebo třeba Jaromír Jágr jsou pohodoví lidé kteří si nepotřebují dělat nepřátele za každou cenu. Nemají potřebu politicky bojovat. Krom Nohavici si svoji bojovnost řeší ve sportu, kde k tomu mají poněkud přehlednější pravidla.

13 0
možnosti
Foto

Teta, na Vás se mi nejvíc líbí to, jak tím titulováním do správňáků se chcete ujistit, že jste sama správná....

2 8
možnosti
PK

P28a75v41e66l 59K16a70r90a80s

23. 10. 2018 18:43

Jenom nevím, jestli se Štěpánkovi podaří nebýt se Z*manem na jedné fotografii.

2 3
možnosti
JP

Dostat vyznamenání od Zemana je znevážení práce pana Štěpánka

2 6
možnosti
PK

Ať si to dá komu chce je mi to fuk, hlavně ať pořádně zaprší.....

3 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik