Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy je tam toho docela dost, skoda jen, ze v clanku neni neco o medvedech.

0 0
možnosti

D28a34v93i29d 48V69l73k

8. 11. 2018 22:08

Ach jo, opět poněkud "třeskuté"

0 0
možnosti

Tak třeskuté jako silikony to samozřejmě není, ale to ani nebylo mým cílem. ;-)

1 0
možnosti

Frenštátský skokanský můstek je nadále funkční a 2x do roka jsou na něm závody žactva a dorostu. Blízký hotel Vlčina na Horečkách je už delší dobu uzavřen.

0 0
možnosti

Ve Frenštátě u můstků jsem byl v roce 2016 začátkem června, měl jsem ještě trochu času před závodem Slezského poháru amatérských cyklistů na Pustevny, tehdy tam vedla ještě rozbitá cesta.

Kdopka by si pomyslel tenkrát něco o medvědovi!

Předtím jsem tam byl naposled v roce 89, v září na Grand Prix, Pavel Ploc tenkrát skočil rekord můstku, 96,5 metrů, tehdy ovšem nesl ještě označení P-70.

No a za dva měsíce byl Listopad ́89.

Snad by Standa mohl o Listopadu hodit do foroty nějakou veselou historku.

A když už mluvíme o můstcích, snad by se hodila i tichá vzpomínka na frenštátský zimní stadión.

Ten by se mědvědovi jistě líbil, byla to nezastřešená klasika.

0 0
možnosti

Ovšem v diskusi pod jedním mým článkem o sportu jste kdysi napsal, že jste se narodil na bubnu skokanského můstku ve Frenštátě s raškovkou na hlavě. A já samozřejmě věřím všemu, co Vy napíšete, takže... ;-D

1 0
možnosti

:-).....Pobavil jste mě! Za minulého režimu jsem tam vodil Němce z NDR, které jsem měl na jeden den přidělené, byla to pěkná procházka. Na Vlčině jsme po prochozeném a proježděném dni skončili večeří. OD šéfa jsem dostal limit 1000 Kčs. tam jsem po prvé ochutnal WAT 69. Jak vypadá dnes Vlčina? Hrůza! Samozřejmě i můstek ! R^R^R^

3 0
možnosti

R^ Ano, to je dobrá odpověď Vlčatům a Karlovi. Ve skutečnosti to tak dopadne!

2 0
možnosti
Foto

Jako vždy dost trapný pokus o humor.Už to raději nezkoušejte.:-)Je to pár dní dnu,co nás místní rozhlas varoval,že se na naši vísku valí od Kroměříže medvěd.Nakonec se ukázalo,že v okolí nikdo žádného medvěda neviděl.Prostě typická hysterie,něco podobného jako s migranty....

1 4
možnosti

Tak s tím medvědem to není sranda. Není to plachý tvoreček, které jsem vídal zdálky před x-lety v Nízkých Tatrách. A migranty si užijete nebojte, nebude to dlouho trvat. Možná bude Babiš ještě v opravené Strakovce ...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS