Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P68e66t10r 20H62a82n50n19i10g 5466754565264

Koukám, že Vám, pane Nožičko, ten Veverka zde taky řádí. Nezmar

0/0
13.1.2019 8:50

J18o71s22e29f 54N50o41ž46i30č68k91a 5795811909936

Jojo, všiml jsem si, že i diskuse pod Vaším posledním blogem je hezky "otapetovaná." :-)

0/0
13.1.2019 9:09

J41a24n 34B71í94l23ý 8884427557219

jestli to chápu dobře, ty děti se ničeho nedopustily. pouze měly špatné rodiče. a za to by je jejich vláda měla trestat a nechat je na holičkách někde v sýrii? vláda má samozřejmě povinnost se o ty děti postarat a pomoct jim. trestání dětí za hříchy rodičů jsme tu už měli...

+2/−1
11.1.2019 14:25

J96o27s92e97f 30N51o57ž20i85č88k51a 5905771399256

Už jsem to psal v diskusi níže:

Já bych souhlasil s tím, ať je dětem umožněn návrat do rodné vlasti, ale pouze v případě, že se s nimi vrátí i jejich rodiče, kteří si v případě, že porušili belgické zákony (jakože nejspíš porušili), následně odsedí příslušný počet let ve vězení. Přijde mi totiž nesmyslné, že rodiče těchto dětí jdou do Sýrie bojovat v řadách teroristické organizace, děti tam zcela dobrovolně vezmou sebou a když pak zřejmě zjistí, že to v uprchlickém táboře není tak růžové jak si asi představovali, tak urgují belgickou vládu, aby děti odvezla zpátky.

0/0
11.1.2019 16:35

B12e48d96ř17i40c80h 90V56e76v85e22r13k61a 4120795751269

>>Já bych souhlasil s tím, ať je dětem umožněn návrat do rodné vlasti, ale pouze v případě, že se s nimi vrátí i jejich rodiče<<

Ajajaj. Tak kdo nám sem do Evropy vlastně chce "lifrovat" teroristy? "Sluníčkáři" nebo Nožička?

0/0
11.1.2019 17:19

I10v32o 37B57o43u26š77e 5212807928

Mozna bychom meli ty deti ve jmenu politicke nekorektnosti utratit.

+2/−1
11.1.2019 12:05

B91e48d12ř63i83c18h 69V56e26v80e11r74k29a 4500495171849

Ano, to by bylo zřejmě správně "politicky nekorektně nožičkovské".

0/0
11.1.2019 16:06

J26o88s54e40f 19N72o51ž67i50č81k81a 5855691849366

To jste opravdu na nic hloupějšího nepřišel? 8-o

0/0
11.1.2019 16:37

B47e87d52ř53i23c11h 14V43e15v84e98r74k50a 4800815861499

A vy?

0/0
11.1.2019 17:06

I57v98o 88B66o50u82š29e 5962447228

Spis me desi, co vyroste z lidi, ktere uci pan Nozicka.

+3/0
10.1.2019 7:34

J11o35s83e85f 41N54o63ž85i76č95k35a 5155791829836

Mě zase děsí, že někteří lidé stále mají i 30 let po pádu komunismu tendence posuzovat učitele podle politické uvědomělosti...

0/−1
10.1.2019 9:45

I69v41o 44B31o69u85š62e 5422337858

Vidte, nekteri posuzuji takto i deti, ze?

+3/0
11.1.2019 12:07

P80a28v84e63l 68K55h19a10i98l 2788599282528

R^:-)

0/0
11.1.2019 15:39

B54e20d64ř13i84c61h 43V77e26v14e95r19k47a 4960365571589

Nejde o "politickou uvědomělost", ale o to jak moc těm dětem svým působením učitel ublíží. A obávám se, že učitel, který nechápe, že děti nemohou za své rodiče, musí dětem svou neschopností empatie ubližovat dnes a denně.

0/0
11.1.2019 16:13

J68o11s96e15f 23N68o98ž27i31č86k34a 5165111339646

Už jsem v reakci panu Bílému i níže v diskusi panu Šikovi vysvětlil, že já trestání děti kvůli jejich rodičům rozhodně nepožaduji, ovšem ono je asi nad možnosti koučů, bývalých prodavačů losů či některých dalších něco takového pochopit.

0/0
11.1.2019 16:42

B26e86d33ř66i65c10h 11V97e55v68e75r31k75a 4250705281609

Nu, asi jste to nevysvětlil dostatečně, když vám vadí, že by do Evropy měly přijet pouze ty děti, které za nic nemohou - a teď jste tomu naposled dokonce nasadil korunu, že jste připustil, že at si sem tedy přijedou, ale pouze s rodiči. I vy jeden filuto, že vy se nám sem do Evropy snažíte nasadit teroristy?

0/0
11.1.2019 17:21

J50o39s76e61f 23N39o84ž20i46č81k97a 5365371759916

No nic, je to zkrátka marné, marné, marné... Takže hezký víkend (doufám, že ho nehodláte celý trávit na internetových diskusích :-)).

0/0
11.1.2019 17:28

B48e79d32ř24i40c69h 57V57e70v55e37r38k90a 4910835551129

Pane, vy jste komik. Kdybyste sečetl počet svých příspěvků a počet mých příspěvků za poslední rok, zcela jistě byste nade mnou drtivě "vyhrál" (a to i v případě, že byste sečetl množství textu - kdybyste tam započítal i své blogy, možná ještě drtivěji) - takže vaše doporučení, abych zde netrávil tolik času je opravdu velmi... směšné... což je slovo, které vaše blogy i diskusní příspěvky zcela jednoznačně charakterizuje. Nicméně i vám přeji hezký... zbytek života, kdybych se zde už neukázal... nebo až zas za nějakou delší dobu...

0/0
11.1.2019 20:29

J35o82s75e34f 71N51o85ž11i22č29k83a 5115741709786

Tak to jste sliboval už minule a vydržel jste to ani ne týden... Ale nechám se překvapit. ;-)

0/0
11.1.2019 22:16

B76e36d51ř52i11c40h 57V12e92v68e31r33k83a 4470915361909

Pan Nožička si zde v tomto článku stěžuje na "přehnanou politickou korektnost". Z toho usuzuji, že je zastáncem "politické nekorektnosti". Bohužel ale jen tam, kde se mu to hodí. V diskusi pod minulým Nožičkovým blogem jsem např. zmínil nacizující myšlení některých diskutérů (např. napojení bogera Petra Hanniga na neonacistickou Národní "demokracii" je nezpochybnitelné - neonacista Adam Bartoš, předseda Národní "demokracie", byl v minulých parlamentních volbách na prvním místě ústecké kandidátky strany "Rozumní", kterou pan Hannig vede) - a pan Nožička všechny mé příspěvky, kde jsem použil slovo "nacizující" nebo "neonacista", smazal pod záminkou, že jsou neslušné. Jistě, nebyly politicky korektní - politicky nekorektně jsem nazýval věci pravými jmény. OK, bral bych, kdyby pan Nožička byl na politickou nekorektnost skutečně tak přecitlivělý, že by mu vadila natolik, že by žádné politicky nekorektní příspěvky v diskusích pod svými blogy nestrpěl - a VŠECHNY mazal. Nicméně na jiných místech, když diskutéři z jeho názorového "tábora" píší o svých odpůrcích jako o "neomarxistech", nic proti tomu nenamítá, mnohdy dokonce takovým příspěvkům dává plus. Čili (pominu-li nesmyslnost slova "neomarxista" v souvislosti s liberálními názory) v těchto případech panu Nožičkovi politická nekorektnost evidentně nevadí. ... pokračování příspěvku ve vlákně... :

+2/0
9.1.2019 9:57

B78e71d52ř60i51c30h 96V92e31v11e20r85k56a 4810105751609

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) : ... A dále pan Nožička v té minulé diskusi mazal mé příspěvky, ve kterých jsem politicky nekorektně nazýval lež lží a pokrytectví pokrytectvím - a zde, v tomto příspěvku, opět poukazuji na pokrytectví pana Nožičky (někdy mu politická nekorektnost vadí natolik, že příspěvky maže, jindy se mu naopak zřejmě velmi zamlouvá, že takovým příspěvkům dává plus - a zde v posledním blogu dokonce kritizoval "přehnanou politickou korektnost"). To je podle mého skromného soudu zcela ukázkový příklad pokrytectví - tak doufám, že tento můj příspěvek opět nesmaže. Sečteno podtrženo - pan Nožička má zřejmě pocit, že jedině on ví, která politická nekorektnost je ta "správná" - a proto musí diskutující "umravňovat" mazáním těch "nesprávně politicky nekorektních" příspěvků. Což je, opět dle mého skromného soudu, typický příklad toho, co dělají "lepšolidé" - o kterých tak "krásně" mluvil pan prezident ve svém "vánočním" projevu - a pan Nožička tento "termín" z "vánočního" projevu prezidenta dokonce i v tomto blogu zmínil - přesto se sám jako "lepšočlověk" chová. Doporučoval bych proto panu Nožičkovi, aby když něco kritizuje, sám to nedělal. Děkuji.

0/0
9.1.2019 9:59

J12o49s48e82f 24N53o33ž88i17č13k48a 5675481189856

Na takové nesmysly reagovat nehodlám. Ve vašem případě zkrátka platí to známé: kde nic není, ani smrt nebéreš. ;-)

0/−1
10.1.2019 9:48

P37a14v38e31l 19K37h55a39i57l 2318109292718

I vy vtipálku, reagujete a vlastně nereagujete. Vy jste takový oblečený a neoblečený zároveň. ;-D

+1/0
11.1.2019 15:42

J55o21s68e54f 71N81o97ž52i53č75k34a 5485621539486

To víte, na agresivní zvířátka se musí chytře. ;-D

0/0
11.1.2019 16:42

B81e38d54ř22i24c81h 80V28e59v89e47r14k71a 4900275821939

Ajajaj. Z vás ta "chytrost" přímo stříká...

0/0
11.1.2019 17:05

B81o77r77e48k 57J75a85n49e64c41e61k 4780882682650

V duchu vašeho názoru o tom, jak mohou vlády předcházet riziku budoucí zločinnosti: 80% násilné trestné činnosti páchají muži. Kriminalitu je tedy možno velmi jednoduše snížit na pětinu: nuceným potratem každého těhotenství, kde je plod mužského pohlaví. Stávající muži vymřou, oplodňování bude nadále už pouze umělé a ženy budou pokojně žít v lásce a míru. Opravdu si neuvědomujete, že dnes a denně přicházejí na svět budoucí násilníci a vrazi?

+1/0
7.1.2019 16:32

R36a84d76e85k 31H26a12m59p22l 3156871561351

Ach jo, vy jste solidní demagog. O tom, že nárůst zločinnosti v souvislosti s migrací je jasný snad ani nemůže pochybovat ten největší diletant. Mimochodem, zkuste si najít zprávy jednotlivých spolkových zemí Německa a z jejich částí. Z nich to totiž vyplývá zcela jasně. Nárůst násilných trestných činů například v Dolním Sasku je mezi lety 2014 a 2016 o cca 10 %, přičemž se na tomto nárůstu migranti podílí cca 92 %. Menší problém vykazovali migranti z Iránu, Syrie a Afgánistánu, velký problém naopak migranti z Maroka, Alžirska a Tuniska. Atd...

0/−1
7.1.2019 19:11

B51o14r91e24k 55J61a13n15e67c84e47k 4320842892670

Nereagujete ani na téma blogu, ani na můj příspěvek.

+1/0
8.1.2019 11:09

B96e27d94ř95i73c46h 50V93e38v92e64r54k46a 4280675781459

Pane Hample, vy pochybujete o tom, že 80% násilné trestné činnosti páchají muži? Řekl bych, že fakt, že přestože je mužů zhruba stejně jako žen, trestnou činností se podílejí podstatně více než 50 procenty... Co s tím tedy budeme dělat?

0/0
9.1.2019 10:07

R16o46m85a88n 47K50r86o91k 9753279503479

Vsadím se o co chcete,že jakmile bude napněn verdikt soudu a děti budou v Belgii tak dorazí žaloba na základě pravidla o slučován rodin .A přece každé dítě má právo žít se svou matkouEU....Fakt se svět zbláznil EU říká se tomu salámová metoda !

+3/0
7.1.2019 14:45

J54o10s40e58f 15N42o26ž19i24č19k83a 5575741989586

Přesně tak, to mě rovněž napadlo...

0/0
7.1.2019 14:55

R10o25s83t47i87s48l41a85v 97C11a29h55a 6393127307561

A co myslite, ze se stane, kdyz se rodice vrati do Belgie? Slouci se rodina, nebo pujdou do krimu?

0/0
7.1.2019 15:29

V94l13a48d38i61m16í49r 13S11t58u64d36e31n87ý 5208898885500

Řekl bych, že pokud se rodiče nějak provinili proti belgickým zákonům, půjdou k soudu. Jak tento rozhodne, je čistě na něm.

0/0
7.1.2019 16:37
Foto

Z71d18e37n38ě12k 15B68á11r39t38a 2583124237875

Tak ten Váš "selský rozum" nejlépe použili nacisté a komunisté.Trestání dětí za zločiny či provinění rodiču byla jejich specialita.Už mám dost černých puntíku tak ani nebudu psát co si o takových jako Vy myslím,nepatří to do slušné diskuze.Je moc smutné kam se díky strachu a hysterii naše spolučnost posunula.Vy jste opravdu učitel...?Rv

+5/−1
7.1.2019 13:12

J66o23s80e18f 46N46o51ž59i21č81k87a 5335221209966

Tak ještě, že v naší společnosti jsou i pokrokoví občané jako je bývalý dělník Bárta plus někteří další, kteří nás ohledně naší hysterie vždy správně poučí. ;-)

0/−4
7.1.2019 14:37

R87o20s40t15i67s93l91a28v 92C96a79h37a 6323767907111

Mate nejaky problem s delniky: Tez jsem byvaly delnik.

Barta ma pravdu, jenze Vy jako Zemanovec musite drzet linii....

+2/0
7.1.2019 14:42

J87o69s96e22f 49N79o73ž52i46č89k59a 5355481149886

Já žádný problém s dělníky nemám (ostatně, jeden z mých rodičů byl také původní profesí dělník), zato vy dle vašich příspěvků máte již dlouhou dobu problém se Zemanovci.

A profesi pana Bárty jsem mimochodem zmínil jen na oplátku toho, že on měl enormní potřebu zmínit profesi mou (což ostatně vy, ač jste rovněž bývalý učitel, míváte docela často také).

+1/−1
7.1.2019 14:54

R94o70s23t28i97s53l43a28v 95C48a30h83a 6373197247741

Vite, jsou vlastnosti, ktere u delnika nevadi... a tytez vlastnosti u ucitele jsou na povazenou. Takovej delnik komunista nadela mene skody, nez kdyby komunistka Semelova sla zase ucit.

+1/0
7.1.2019 14:57

T68o20m93á28š 35T10a69t26í23č66e92k 5240182680528

Nesouhlasím. Nepouštět Semelové na děti by de facto znamenalo zákaz práce, ale hlavně je to také nepluralitní, a tudíž nedemokratický přístup k výchově dětí. Řekněme, že ve věkové a vzdělanostní skupině učitelů je 5 % voličů KSČ, což by znamenalo, že by byl komančem každý 20. učitel. S tím by si děti a dorostenci nejen poradili, oni nejsou myši na klíček, že ano, ale měli by toho jednoho komanče více méně pravidelně před sebou, bez filtrace médii.

To je v mých očích správné. Nutit lid skrývat svoje názory kvůli udržení místa zavání takovou "dobrou" totalitou.

0/−1
7.1.2019 15:35

T23o13m11á19š 24T13a78t46í66č68e72k 5580912650518

*víceméně :-/

0/0
7.1.2019 15:36

R64o38s71t30i49s40l30a78v 88C35a53h98a 6613157387351

a ja mluvil snad o nejakem zakazu? Mluvil jsem jen o pripadnych skodach.

+1/0
7.1.2019 15:37

T59o53m34á26š 81T28a94t21í95č32e53k 5350542750188

A já říkám, že zakazovat kvůli kontaktu s dětem názory je mnohem škodlivější. Doporučuji se seznámit s případem Lindsay Shepherd, která ani v rámci semináře na vysoké nesměla použít video nenáviděného odpůrce lepších lidí, kteří vědí, co je škodlivé.

0/−1
7.1.2019 15:40

R14o73s58t38i31s93l67a38v 31C43a24h75a 6643247517721

Tak jeste jednou - kde mluvim o zakazu? Pokud by ale me dite mela ucit Semelova, menim mu skolu.

+1/0
7.1.2019 15:42

R18o40s19t29i33s74l82a33v 69C26a75h97a 6953147757121

Mimochodem, i za toto nesou spoluodpovednost volici Zemana:

https://domaci.ihned.cz/c1-66421000-mynar-zkousel-ovlivnit-soudce-naznacoval-jake-rozhodnuti-by-chtel-zeman-rika-jeden-z-nich

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/mynar-kamen-stihany-sef-obory-tezba-v-lanech.A181024_174241_domaci_lva

+1/0
7.1.2019 15:36

B80e30d78ř50i32c83h 44V66e30v31e90r12k16a 4630795691329

Nožička: >>Tak ještě, že v naší společnosti jsou i pokrokoví občané jako je bývalý dělník Bárta<<

Nožička: >>Já žádný problém s dělníky nemám (ostatně, jeden z mých rodičů byl také původní profesí dělník), zato vy dle vašich příspěvků máte již dlouhou dobu problém se Zemanovci.<<

A co vy, pane Nožičko, jakožto bývalý lampasák - co vy jste zač? Připomíná mi to tu slavnou scénu z Černých baronů - "Co já vlastně jsem? Nejsem ani dělník, ani rolník - aha, já asi budu ten pracující inteligent". ;-D

+2/0
9.1.2019 10:16

B24e22d26ř34i51c42h 30V50e87v22e54r95k71a 4330555401429

Spletl jsem se - bývalý lampasák není pan Nožička, ale pan Vladimír Kroupa, jiný zdejší bloger - tito dva pánové mi "tak trochu splývají" - píší zde na blozích iDnes hodně podobné nesmysly. Za chybu se omlouvám - když chybu udělám, nemám problém ji přiznat a omluvit se za ni, na rozdíl od např. Zemana a mnohých jeho přívrženců.

0/0
9.1.2019 10:48

J84o72s28e88f 72N72o87ž97i42č72k76a 5695881569536

Pane Veverko, kouči a bývalý prodavači losů, já vám při vaší čestnosti a charakteru samozřejmě věřím, že jste chybu neudělal úmyslně!

0/−1
9.1.2019 20:44

J82o82s86e50f 59N47o10ž38i61č19k38a 5475941959746

Spletl jsem se - kouč a bývalý prodavač losů není pan Veverka, nýbrž bývalý zdejší bloger a diskutér Marián Béreš. Příspěvky obou dvou těchto pánů jsou totiž velmi podobně "inteligentní." Ani já nemám problém chybu přiznat a moc se za ni omlouvám! ;-D

0/−1
9.1.2019 20:44

B59e68d60ř77i16c50h 42V50e48v38e36r19k69a 4520805981659

Pane Nožičko, jste "vtipnější" než jsem se obával... ;-)

Samozřejmě, že mi nemusíte věřit vůbec nic - stejně jako já, když zde něco prohásíte, vaše prohlášení beru s rezervou. Nicméně já sám zcela samozřejmě vím, zda to, že jsem si spletl to, že lampasákem nejste vy, ale pan Kroupa, byla moje chyba nebo "záměr". A jen já sám vím, jak nemravné slovo jsem si v duchu řekl, když jsem si uvědomil, že jsem se opravdu spletl a že ten svůj příspěvek budu muset dementovat. A teď si představte, jak směšný mi teď musíte připadat, když já sám zcela samozřejmě vím, že to opravdu byl omyl, a vy zde naznačujete, že jsem to udělal "schválně" - jako teď vy jste zcela jistě schválně udělal ten svůj "omyl".

0/0
11.1.2019 16:07

J11o22s88e45f 15N79o93ž54i55č21k19a 5595351779906

Tak to je pane Veverko naprosto úžasné, když vy zcela samozřejmě víte, že jste to neudělal schválně a já tedy naprosto nechápu sám sebe, proč vám ten váš "omyl" nevěřím. :-/;-D

Zrovna tak mi není jasné, proč jsem před časem tomu zmíněnému Mariánu Bérešovi nevěřil jeho čestnost a spolu s některými dalšími ho zde podezíral, že na iDNES vystupuje pod jménem Karel Boček. Já se za to dodnes moc, ale opravdu strašně moc stydím, a snad mi to tedy Pán Bůh odpustí. Zvlášť když pan Béreš (a zřejmě i pan Boček) byl pak odtud po čase odejit... :-/

0/0
11.1.2019 16:52

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz