Děkujeme za pochopení.
P78e83t75r 14V33r39c98h32o32v72s69k65ý
Jak se zdá, tak na některé učebnice už si BIS (nebo někdo jiný) dohlédl. Nedávno se například v médiích probírala modernizovaná, ideologicky nezávadná učebnice přírodopisu, kde lidé jsou děleni na plemena a kde se žáci dozví, že mísení mezi plemeny je pro lidskou společnost význačně přínosné, neboť se díky tomu vytváří duševně a tělesně zdravá a vyspělá populace. Jinak řečeno: pokud si bílý muž najde bílou ženu, vznikne z hlediska populace nepřínosný svazek, z něhož nemohou vzejít duševně a tělesně zdravé děti....
Pokud se podobný hnus promítne i do učebnic dějepisu, tak se máme opravdu nač těšit.
R71o83s81t28i53s96l13a56v 64C83a69h86a
To, co jste napsal za 'jinak receno' je uplne něco jiného, nez to, co je před nim.
A mimochodem, pokud miseni plemen funguje v prirode, proc by to tedy podle Vas ausgerechnet nemelo fungovat pro člověka?
A70l43e76š 52P35r97e48s79l90e11r
Rok 1945 je již dávno, ale což takhle rok 1989 a další? Výuku bych viděl asi takto: Václav Havel svolal 17. 11. studenty na Albertov a pak v jejich čele kráčel na Národní třídě vstříc policejnímu masakru. Díky tomu se stal prezidentem a komunisty odstavil od moci. Pomáhali mu v tom Marián Čalfa, generál Vacek, Valtr Komárek a Vladimír Dlouhý. Pak se objevil Michael Kocáb, který vyhnal okupační ruská vojska ze země. Kdyby nebylo Kocába, tak bychom byli okupováni dodnes! A Reagan s Gorbačovem? Bezvýznamné figurky v éře Václava Havla!!!
Z33d34e89n73ě70k 43D53a75n16d85a
To jste napsal trefně. Zmatené a poblouzněné postavy se také již ozývají jak koukám na diskusi.
P25a50v57e50l 46D18v55o24ř63á13k
Však i BIS Vás navštíví a tak si dávejte pozor, zda budete teorém o vzorkovací frekvenci podávat jako Shannonův, Nyquistův nebo Kotělnikovův:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Shannon%C5%AFv_teor%C3%A9m
Nezavděčíte se nikdy!
A za blog? Jako skoro pokaždé:
V31i21l43é50m 14B28a40r13á51k
V demokracii každý může plácat co chce i když o věci nic neví. Podívejte do vlastivědy pro 5. třídu, co tam chybí o Rusku, teroru Lenina a Stalina, hladomoru na Ukrajině, napadení Polska a Finska SSSR v roce 1939, obsazení Pobaltí 1940.
Není tam nic o 40-70 mil. mrtvých v Číně za vlády Maa, jehož portrét zdobí náměstí Nebeského klidu dodnes.
J90o29s35e35f 50N68o80ž82i76č48k37a
A opravdu si myslíte, že učit všechny tyhle věci u žáků 5. třídy je adekvátní jejich věku? Podstatné je, že se o všech těchto věcech žáci dozví buď ve vyšších ročnících ZŠ nebo na střední škole. Jediným problémem může být, pokud se některý učitel dějepisu například příliš věnuje středověku a na probírání novodobé historie pak zbude v hodinách málo času.
L62e87o39n21a 12B64l78a35h20o44v19á
Vy jste, pane Nožičko, tak jasnozřivý, že přesně víte, že výtky BIS a ministra školství Roberta Plagy se týkají osvobození v roce 1945? Kdybyste se o věc víc zajímal, dozvěděl byste se, že obě strany se shodují v tom, že prostor pro výuku moderních dějin je třeba zvětšit na úkor probírání řecko-perských válek či prvních Přemyslovců.
Např. analytici kontrašpionáže vyhodnocují období národního obrození a panslovanský mýtus jako jednu z věcí, kterými jsou děti na školách indoktrinovány.
"Takto ovlivněná mysl, pokud nepokračuje v dalším studiu a poznávání širších souvislostí, je snáze manipulovatelná a náchylná věřit argumentům typu jsme Slované, patříme k sobě, máme podobný jazyk a Němci jsou protivníci," vysvětlil mluvčí kontrarozvědky Ladislav Šticha.
Problematice se víc věnuje celostránkový článek v dnešním vydání Deníku N, z něhož jsem informace čerpala. Takže nebylo by rozumnější vyčkat, až budeme vědět víc a teprve pak vynášet soudy?
T40o27m55á88š 74H81r98u53b32ý
Ale to je přece jedno, paní Bláhová. Podstatné je to, že Zeman nemá rád BIS, takže klapky na oči a do urááá do útoku.
J15a14n 13S32u44c77h93a88r27d96a
Řečeno naprosto přesně! Též by se analytici BIS měli věnovat školním kuchyním, zda se vaří správná jídla. Protože - jak známo, láska prochází žaludkem, a co kdyby, že...?
J34o46s88e60f 54N42o80ž31i48č48k49a
Přesně tak - teď si vybavuji, že nedávno jsme měli u nás ve škole k obědu boršč, tak bych asi měl co nejdříve zajít za vedoucí školní jídelny a varovat ji. A prodavačku ve školním bufetu pak upozornit, že není moc vhodné nabízet ke svačině ruské vejce.
P89e18t22r 20K72o51r65e10c55k92y
V případě výuky ve školách si myslím pane autore, že ironie není zde na místě. Jsem pro objektivní pohled na dějiny, pokud takový pojem ještě vůbec existuje.
Podle mého názoru, není zde snaha podíl SSSR na osvobození naší země bagatelizovat, to jsou jen výkřiky do tmy, fakta zůstávají stále platná.
- Počet článků 1584
- Celková karma 39,78
- Průměrná čtenost 3238x