Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H54a98n46a 84V91l59k68o81v77á

26. 1. 2019 18:35

Probudila jsem se v noci a na Slovenské televizi část toho zápasu shlédla neplánovaně.

Škoda. Přála jsem Petře Kvitové nejen další Grand Slam, ale i tu pozici světové jedničky. Tak snad se toho v brzké době dočkáme.

Jinak je v diskusi opět zábavné jak o šťouchání mluví někdo kdo pod Vaše (i jiných) články zásadně chodí šťouchat do autora...

2 0
možnosti
Foto

Jaké v noci? Vy nežijete v ČR? Ten zápas se vysílal od 9.30 ráno

2 0
možnosti
Foto

Taky mě to zamrzelo a neměla jsem možnost zápas sledovat, tak jsem alespoň na internetu našla on-line zpravodajství a koukala, jak přiskakuje číselné skóre:-). Škoda, že nebyla možnost vysílat mě, jak tu jásám i bez obrazu, když se ve druhém setu začal zápas vyrovnávat a Petra po odvrácení mečbolů set vyhrála. Ale na druhé straně musím uznat, že dnes se sešlo tolik vrcholných světových sportovních akcí, jejichž přímé přenosy měla naše TV v plánu vysílat a odvysílala, že vlastně ani nebyla možnost někam tenisový přenos umístit, i kdyby od Eurosportu naše televize souhlas dostala. Dopoledne šel na druhém programu přímý přenos volných jízd mužů na Mistrovství Evropy v krasobruslení a na ČT 4 přímé přenosy Světového poháru z Rakouska slalomu mužů a Světového poháru z Německa Super G žen.

1 0
možnosti
JN

To máte pravdu, ovšem při vší úctě ke krasobruslení a Michalu Březinovi si přece jen myslím, že tenisové finále Australian Open mělo v tomhle případě dostat přednost.

1 0
možnosti
MV

Pokud byste jen trošku pátral, dočetl byste se, že práva majitelé na přenos ČT prodat nechtěli. Jenže jste možná raději nepatral, protože pak byste si nemohl do ČT stouchnout.

5 1
možnosti
JN

Ovšem v takovém případě by pak ani jasnovideckými schopnostmi disponující pan Valiček nemohl napsat do této diskuse kritický komentář. ;-)

Trochu se ovšem divím, že Vás nenapadlo třeba i to, že jsem napsal oslavný blog na Kvitovou hlavně kvůli jejímu loňskému vyznamenání od Zemana. :-)

3 0
možnosti
Foto

Jen malá poznámka. ČT ten přenos koupit chtěla ale Eurosport jej odmítl prodat. Jinak trochu tahá za uši i oči to Osakaová.

3 0
možnosti
JN

Ano, šéf sportu v České televizi to tvrdí, ovšem jestli je to stoprocentně pravda, to ten, kdo u těch jednání nebyl, těžko může posoudit...

K tomu druhému - u člověka, žijícího v cizině, samozřejmě chápu, že se mu české přechylování příjmení nelíbí. Já to beru tak, že ve většině českých médiích je zvykem přechylovat, a proto jsem tak v mém textu učinil i já.

2 0
možnosti
LS

Kvitová byla evidentně unavená. Slovenská televize zápas vysílala v přímém přenosu a s výborným komentářem, což u našich přenosů nebývá.

6 0
možnosti
JB

Také si to myslím, zračilo se to, oproti předcházejícím zápasům, v jejím obličeji.

0 0
možnosti

Tedy nevím, proč by ale veřejnoprávní televize měla utrácet za mimořádně drahou podívanou pro fanoušky jednoho sportu?

1 2
možnosti
Foto

Ze stejného důvodu, jako když vysílá jiné sporty pro jejích fanoušky. Například golf

2 0
možnosti
DR

Já bohužel, možná je to i vzhledem k tomu že mám možnost sledovat i "běžné" tenisové turnaje během roku, takže pro mě Kvitová není v TV žádná vzácnost, jsem nebyl z jejího výkonu moc nadšen. Nebyl to její den a bohužel neukázala co umí.

Jen drobnost na doplnění, německá SD verze Eurosportu není placená, vysílá FTA na 19.2E.

1 0
možnosti
JV

J62i12r36i 86V52r63a33b95e67c

26. 1. 2019 18:02

Ano a mnoho jiných programů. Např. Phönix a Arte což jsou velmi solidní TV stanice. Ovšem požaduje to znalost němčiny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,69
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik