Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J37a15n 36R95á19ž

8. 4. 2019 15:26

Nechci si kazit neděli. Ať je hezky nebo lije, na Moravce se dívat v zájmu udržení duševní rovnováhy, nehodlám. Takže jsem byl jím keců jeho hostů ušetřen i tentokrát.

8 2
možnosti
DR

A děláte dobře. R^

3 1
možnosti
Foto

Nemohu si pomoci, ale Slovákům, kteří tak usilovali o odtržení (nebo dříve o maximální vytěžení, resp. výhodnější postavení ve federaci na úkor zbytku republiky) to nadšení pro EU jaksi nevěřím....

14 3
možnosti
DR

Pane Nožička, máte můj obdiv za snahu. Sledování druhého dílu tohoto pořadu (ne že by ta první byla lepší, i u té jsem vydržel cca 10 minut) jsem vzdal úplně už předem díky dřívější informaci že hostem bude ten žvanil Pavel poněvadž si to jeho blábolení o východním nebezpečí dokázal živě představit. A vidím že jsem udělal dobře, zvláště když bylo venku hezky.

Tudíž dnes velká karma především za tohle obětování a utrpění při obrazovce. R^

25 7
možnosti
JN

Díky - tím, že já jsem pro změnu vypustil první část, tak jsem to tu hodinku vydržel. Ale je fakt, že hned poté jsem si jel pročistit hlavu na kole (a následně pak ještě v Hradiště na fotbale). :-)

4 1
možnosti
PB

..... a vysvětlil tam někdo z tech expertů jak se liší ten východní kapitalismus a imperialismus vod teho západního;-D?!?,- .... to je dost podstatný, žejoVEU?!

8 0
možnosti
OP

Tak s tímto obsazením, které jste označil jako hvězdné, bych si rozhodně neděli nekazila :-)

14 0
možnosti
JN

To "hvězdné" bylo samozřejmě myšleno ironicky:-) (byť prezident jakékoliv země nepochybně výjimečným hostem je).

2 0
možnosti
JU

Evropu v současnosti nejvíce ohrožují dva fenomény. Hromadná migrace z kulturně odlišných oblastí a pseudohumanismus. Jelikož první problém existuje zejména díky druhému problému, pokud se s tímto nešvarem vypořádáme, řešení druhého problému už bude relativně snadné.

41 3
možnosti
OP

Jinýma očima: Evropu nejvíce ohrožují neschopní i všehoschopní, kteří si ji přivlastnili a tupci, kteří tyto neschopné a všehoschopné obhajují. To, co dle blogu říkali v diskusi s Moravcem, to plně potvrzuje

7 1
možnosti
  • Počet článků 1586
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 3233x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik