Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Čínskou ligu zvládnou i jako senioři:)

1 0
možnosti
Foto

J19a41n 60H65o90r41n69í77k

17. 4. 2019 23:04

No zrovna u Jardy mě to moc nepřekvapuje. A u Nedvěda vlastně taky ne.

O Zemanovi si myslím svý, ale každýho věc.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že Jágr si může jet s kým chce, kam chce. Každému je do toho hov.., dokonce i autorovi blogu;-D;-D

5 0
možnosti
JB

Samý pokrytec, ještě jsem tu nečetl, že by si někdo stěžoval na ty, co jezdí do Číny s Merkelovou.

8 0
možnosti
Foto

Povšimněte si, že článek není o Vámi jmenované. Předpokládám, že si v cukrárně nestěžujete, že zas nemají bůček.

7 3
možnosti
Foto

Opravdu není důvod k panice. Věřím, že se výprava v pořádku vrátí. Není mi známo, že by se těžba lidských orgánů rozšířila na cizince.

4 4
možnosti
Foto

Minus za náhled na bezpečný návrat expedice8-o

0 0
možnosti
PB

...... já už sem vo tem synkovi měl jasno když válel za Omsk (Paní Jandová ví, že je to hokejovej klub v KHL a město Omsk je v Rusku - taky určitě ví co to je KHL a kde Omsk leží !) . Si představte, že ten Jágr tam konvertoval na pravoslaví! ,- a každej přece ví, že pravoslaví je církev vymyšlená v komunistický SSSR, tzn.- že je to církev závadná (A paní Jandová mi to může potvrdit, žejo!)! A ejhle, výsledek sa dostavil,- jednou komunista - napořád komunista!,- a už si to práší do Číny pro noty, kolaborant jeden ! ,- ....... a paní Jandová vo tem mosi něco vědět, protože sa v tem sportu, na rozdíl vod většiny z nás, perfektně orientuje;-D;-D!

10 1
možnosti
FL

Jágr chce být příštím prezidentem a ta cesta je začátek jeho kampaně

0 3
možnosti
JH

Pane Nožičko, vy snad ani nepotřebujete upozorňovat na sebe provokativními titulky ve stylu místního Trčálka

1 1
možnosti
DH

D93a26v66i81d 39H53o40r35á39k

17. 4. 2019 20:31

Shodou okolností jakmile jsem tuhle zprávu ráno zahlédl, okamžitě jsem informoval spisovatele Vodvářku s tím, že pokud by něco o tom napsal ve svém tradičním stylu, tak by z toho jistě byla bomba, která kdyby vybuchla na zdejším Blogu, tak ho jistě vynese do výšin jeho vysněného Blogera roku.

...a co myslíte? ...smazal mě!

...ale teď si jistě drbe hlavu, že jste ho předběhl.

2 0
možnosti
DR

Máte pravdu. To je fakt strašné, jsem naprosto rozezlen. ;-€

1 1
možnosti
  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,86
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik