Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Zjistili, že vychovávat z dětí občany - ovce je přece jen práce. Takhle je to jednodušší.:-)

3 0
možnosti
VF

Rychlé řešení bez dlouhého papírování a zasedání různých komisí.

2 0
možnosti
JN

To je pravda, ovšem zajímalo by mě, podle čeho posuzovali způsobilost těch ovcí k učení. Tak, jako se u nás při zápisu do 1. třídy ZŠ posuzuje způsobilost dítěte k nástupu do školy. :-)

2 0
možnosti

Když už i učitel používá nesprávně slovo "díky", jak pak mají mluvit jeho žáci. Měla jsem zato, že nesouhlasíte s neomezeným náborem všech, kteří se umí podepsat, na střední školy; teď nevím, jak to vlastně myslíte...

0 0
možnosti
JN

Paní Šikulová, já jsem přesvědčen, že kdo chtěl a nejde mu jen o hledání chyby za každou chybu, tak zcela jistě pochopil, že to ode mě myšleno kriticky je. Beru, že místo spojení "díky tomu" by bylo vhodnější použití např. spojení "kvůli tomu", ovšem na druhou stranu se domnívám, že oproti tomu, co tu občas vyplodí někteří jiní, je tohle vcelku malichernost. Hezký den.

2 0
možnosti
JH

Čemu se divíte, prostě normální inkluze:-)

4 0
možnosti
JN

Také mě tohle přirovnání napadlo. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,77
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik