Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85o85s59e72f 35N10o67ž78i63č94k40a 5135261209116

Tak vidím, že jsme se po delší době opět dočkali dalšího dílu zdejšího známého seriálu Možná přijde i tapetář... ;-D

P. S. Těm dosud neznalým doporučuji na komentáře pana Veverky nereagovat - jednak nemá smysl se s ním do racionální diskuse pouštět a také ho tímto nejspolehlivěji naštvete. :-)

0/0
17.5.2019 13:49

J58i91r22i 59C21e15e 5955511382658

Proč ignorovat? Pan Veverka svou argumentační impotenci dohání ideologickou zaťatostí čekisty a zároveň dialektickou argumentací, kdy dokáže popírat svá předchozí tvrzení, vyjadřovat souhlas s vaší argumentací a zároveň vás označovat za lháře, Putinova agenta a komunistu...

0/−1
17.5.2019 14:30

B45e59d92ř14i46c82h 62V84e20v91e62r14k98a 4540655271259

Ale kuš ty brepto.

0/0
17.5.2019 16:22

B51e36d75ř37i63c64h 68V58e12v13e66r25k86a 4730365471669

Pane Nožičko - paní Vlková, když jsem ji vyzval, aby zdůvodnila PROČ se domnívá, že zde tapetuji, napsala jednoznačnou tapetu (reagovala na něco co si podle svých slov ani nepřečetla a proto její příspěvek nemohl být k věci, tzn. byl pouhou "vatou" - textem napsaným jen proto, aby sem něco napsala, bez jakékoli relevance - čili jednoznačnou tapetou) a pak odsud raději utekla. Budete vy alespoň o trochu menší srab než ona a místo zbabělého útěku svůj názor, že jsem "tapetář", nějak relevantně zdůvodníte?

A všiml jste si, že už i vaši příznivci zde přiznávají, že jste se asi "spletl"?

+1/0
17.5.2019 16:27

B38e57d39ř23i28c44h 47V98e79v37e47r73k81a 4290965171169

OK, beru na vědomí, že jste stejný srab jako ona, pane Nožičko. Navíc srab, který v diskusi pod svým dalším blogem sprostě uráží oponenta - a když oponent použije "na hrubý pytel hrubou záplatu", takové příspěvky pak smaže. OK, beru na vědomí, že autor blogu, dle pana Nožičky, urážet své názorové oponenty "smí" - a že jste srab, který doteď na ten můj výše uvedený příspěvek nezareagoval.

0/0
20.5.2019 13:34

A51n84n20a 49T92r33o26c76h81t28o93v35a 1187875941871

A proč by se dnes,

když jsme svobodnou zemí nemělo psát také i o nesmyslném bombardování našeho území Sovětským Svazem a její armí, když za totality a vlády komunismu a komunistů v Československu, se jen psalo o Americkém bombardování. Je nám jasné že vybombardovaná škodovka v Plzni nejvíce naštvala Sovětský Svaz, nebo se moc již na sklonku války těšili, jak veškeré zařízení škodovky si odvezou jako svou válečnou kořist do CCCP. Jen doufám, že pokud jste již odložil v té době nočník, tak jste tento dotaz napsal a znesl na ÚV KSČ, proč se neustále píše jen o Americkém bombardování a nepíše se také o tom bombardování Sovětským Svazem a jejich letectvem a s jakým výsledkem a NE ty vlastní civilní oběti svádět na Němce....

+3/0
17.5.2019 8:02

B21e80d39ř79i57c22h 78V46e23v45e29r31k59a 4310755291519

R^

0/0
17.5.2019 12:33

J15i54r39i 40C60e86e 5715291722348

O možnostech konfiskace majetku na území ČSR existovala Dohoda mezi ČSR a SSSR o způsobu použití sovětské válečné kořisti na československém území z 31. března 1945, která umožnila Sovětům odvážet ukořistěná zařízení NĚMECKÝCH podniků a další NĚMECKÝ majetek do SSSR.

Škodovky se konfiskace netýkaly, protože šlo o akciovou společnost, kde majoritní podíl akcií původně vlastnil francouzský zbrojařský koncern Schneider et cie. Od něj v době mnichovské krize získala akcie státní firma Zbrojovka Brno, takže koncern Škoda byl z 80 % kontrolován českým státem. Po 15. březnu byl konglomerát Zbrojovka - Škoda prohlášen ze "věc říšského zájmu" a podřízen kontrole Vereinigte Stahlwerke a Dresdner Bank a pod pohrůžkou, že společnost bude prostě prohlášena za německý státní majetek, byly akcie "dobrovolně" převedeny na Němce, následně v srpnu 1939 na Reichswerke Hermann Goering A.G., tedy de facto ukradeny.

Tyto akvizice akcií se staly po osvobození neplatnými na základě dekretu prezidenta republiky ze 16. 5. 1945 o neplatnosti majetkových převodů, uskutečněných pod nátlakem za okupace, což sověti akceptovali.

Koncern Škoda neměl provozy pouze v Plzni, ale i v Adamově, Dubnici nad Váhom, Brně, Mladé Boleslavi. Hradci Králové a v Praze na Smíchově.

Takže nešiřte hoaxy a mazejte do knihovny se dovzdělat.

+2/−1
17.5.2019 14:25

B21e30d32ř97i18c53h 47V72e40v11e28r93k70a 4550405911809

Vy chcete říct, že by Stalin respektoval nějaký dekret, kdyby se mu hodilo ho nerespektovat?

Zajisté znáte "slavný" Stalinův výrok: >>Papež si na mě stěžuje? A kolik má divizí?<<

Máte pocit, že by Stalin respektoval "nějaký dekret nějakého prezidenta nějaké malé zemičky" obsazené jeho vojsky, kdyby bylo ze Škodovky co odvézt? Vy opravdu nechápete, že zločinec Stalin rozuměl pouze řeči síly? Nu, asi nechápete. Co ale čekat od putnovsko-stalinistického noka, že.

+1/−1
17.5.2019 16:38

B54e79d62ř46i97c72h 75V86e22v75e46r15k35a 4100485961349

Oprava: putinovsko-stalinistického noka.

0/0
17.5.2019 16:40

J16i26r50i 20C18e10e 5375331662748

Pokud nejste schopen chápat psaný text, tak nereagujte, pouze se ztrapňujete.

V textu píšu, že Škodovka neměla provozy jen v Plzni, které navíc žádným bombardováním poškozeny nebyly. Přesto z nich sověti žádný materiál neodváželi. To ovšem Veverka nechápe, neboť je obsedantně fixován právě na Plzeň, vše ostatní ignoruje, protože se mu to nehodí do jeho "geniální" teorie.

Nemusíte neustále dokládat, že jste nevzdělané ignorantské jelito, které falšuje dějiny stejně jako to dělávali bolševici.

0/0
17.5.2019 19:39

B14e42d23ř37i22c65h 26V26e88v80e53r65k50a 4680605201809

No tak o tom kdo je nevzdělané ignorantské jelito, navíc bolševické, by se dalo diskutovat... a řekl bych, že to je zcela jistě člověk, pro kterého je Stalin "vzorem ctností", který čestně dodržoval všechny dohody a "žádnou kořist na kterou by neměl nárok si z Československa neodvezl" - to by tak "čestného člověka" přece ani ve snu nenapadlo. OK, beru vaši adoraci Stalina na vědomí, stalinistický rudý noku.

0/0
17.5.2019 22:07

J71i85r28i 35C80e87e 5445541902938

Adoraci Stalina? Díky za důkaz mého tvrzení, že tím nedovzdělaným ignorantským jelitem opravdu jste.

Já si na rozdíl od vás a Trochtové nevymýšlím události, ke kterým nedošlo.

+1/−1
18.5.2019 14:06

B56e48d62ř22i36c88h 72V47e63v54e10r42k72a 4220725361419

Pokud máte pocit, že Stalin vždy jednal čestně a nikdy by neudělal nic, co by nebylo "v pořádku", pak mi nezbývá než nedovzdělanému ignoratskému jelitu Cee připomenout, že Stalin byl masovým vrahem, měl na rukou krev miliónů nevinných obětí represí, které rozpoutal - a že např. i tu 2. světovou válku rozpoutal "rukou společnou a nerozdílnou" spolu s Hitlerem - tím, že v září 1939 vrazil nůž do zad Polsku. Více viz odpověď panu Řezníkovi o kousek níž v tomto vlákně. Nedá se nic dělat, pane Cee - protože se zde chováte jako stalinistický rudý nok, zřejmě jím asi doopravdy budete.

0/−1
20.5.2019 12:52

J17i88r37i 69C66e51e 5585681712568

Nějak se vám z těch vašich výblitků vytratil fakt, že dávno před Stalinem kuli pikle a porušovali mezinárodní smlouvy Britové, Francouzi a Italové. A že to byli Britové, kdo vehnal Stalina do náručí Hitlera. Stalin měl totiž eminentní zájem uzavřít kolektivní bezpečnostní dohodu s Francií a UK. Teprve když v tomto směru narazil na pasivitu, obrátil se na svého antagonistu.

Stejně jako zamlčujete fakt, že ruku v ruce s Hitlerem vrazili Československu dýku do zad Poláci.

Kdybyste minimálně znal dílo Winstona Churchilla, tak ten explicitně píše o selhání britské zahraniční politiky v letech 1938 - 41.

Dále vaše halucinace komentovat nebudu. Jste patologický lhář.

+1/−1
21.5.2019 14:52

B93e41d55ř94i11c40h 76V81e71v97e85r95k27a 4870565341309

Jistě, britská zahraniční politika v těch letech zcela jistě selhala - to ovšem neznamená, že je možné srovnávat genocidně totalitní politiku Stalina s politikou západních demokracií. A co se týče těch >>výblitků<< a >>patologického lháře<< - je opravdu úsměvné, když takováto slova vůči svým oponentům používá rudý kašpar nestydící se zde hájit Stalina.

0/−1
22.5.2019 11:15

J17i33r32i 73C34e48e 5255321812638

V době, kdy vy jste byl v pionýru, mě stalinisté věšeli strýce:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ladislav_Ce%C3%A9

0/0
23.5.2019 15:38

B48e58d34ř52i68c46h 23V78e90v96e16r10k27a 4260705941639

Obávám se, že se váš strýc teď musí kvůli vám obracet v hrobě.

0/0
24.5.2019 12:51

J35i27ř39í 82Ř69e34z69n21í46k 4352852173335

SSSR nevrazil v září 1939 nůž do zad Polska, pouze zachránil půl Polska před tím, aby ho obsadilo Německo.

0/−1
23.5.2019 15:44

J30i75r91i 61C59e88e 5435321572688

Slovo "záchrana" je v tomto případě dost silný eufemismus. Jediný rozdíl spočíval v tom, že Stalin neměl program vyhlazení Židovstva a Slovanstva.

+1/0
23.5.2019 16:27

B62e13d64ř83i93c54h 40V75e28v48e97r15k20a 4680985221419

Slovo "eufemismus" je v případě, kdy pan Řezník tak neuvěřitelně papouškuje bolševickou propagandu, opravdu hezký "eufemismus"...

0/0
24.5.2019 12:54

B94e68d98ř22i53c66h 53V71e29v91e92r94k93a 4130125751379

Nechápu jak se může někdo pohoršovat nad tím, když vás tituluji "rudý noku" - když tady takhle hezky papouškujete ty bolševické nesmysly. Možná to půjde vysvětlit příslovím "svůj k svému"...

0/0
24.5.2019 12:52

J95i60ř21í 64Ř17e17z81n51í91k 4622912533565

A kde a kdy Stalin nějakou dohodu nedodržel?

0/−1
18.5.2019 20:27

B52e63d53ř77i73c33h 45V36e66v44e65r70k50a 4870865141979

Ano, chápu, že ke stalinistickému rudému nokovi se žádná informace dokládající věrolomnost Stalina zřejmě dosud nedostala, proto si nastudujte např. zde toto:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btsko-polsk%C3%BD_pakt_o_ne%C3%BAto%C4%8Den%C3%AD

>>Aktem, který byl v rozporu se všemi smlouvami podepsanými mezi SSSR a Polskem byl tajný protokol k Německo-sovětské smlouvě o neútočení podepsané dne 23. srpna 1939, který předpokládal likvidaci Polska a rozdělení jeho území mezi SSSR a nacistické Německo. Po německém útoku na Polsko, dne 17. září 1939 Sovětský svaz jednostranně uznal Pakt o neútočení a všechny ostatní smlouvy s Polskem za neplatné z důvodu neexistence polského státu a zahájil útok na území Polska doposud kontrolované polskou armádou. Sovětský útok byl porušením všech polsko-sovětských mezinárodních smluv.<<

0/0
20.5.2019 12:54

J56i14ř19í 25Ř64e95z45n14í98k 4172862563455

Ale v tom tajném protokolu byla toliko použita formulace o sférách vlivu.

+1/−1
23.5.2019 15:48

B58e71d29ř37i38c11h 51V46e60v48e31r58k31a 4370755381499

A všichni, kromě pana Řezníka, chápou, co ta formulace znamená.

0/0
24.5.2019 12:53

B72e25d79ř51i74c15h 49V58e95v58e44r61k19a 4360985321679

... pardon, nevšiml jsem si toho plus, takže doplňuji:

A všichni, kromě pana Řezníka a pana Cee, chápou, co ta formulace znamená.

0/0
24.5.2019 12:56

B36e77d24ř14i38c24h 84V70e27v13e67r78k14a 4570235541769

No, řekl bych, že pokud do tohoto Nožičkova blogu nebylo ještě někomu zřejmé kým Nožička je, po tomto to musí být zřejmé už úplně každému. Prostě každý jsme nějaký - a někdo je holt putinovský nok, no...

+3/−4
16.5.2019 9:52
Foto

H21a28n95a 85V56l49k85o63v94á 9115874632884

Tak jsem přes seznam diskusí chtěla jít do těch ve kterých jsem reagovala a (protože v téhle diskusi jsem si před 2 dny myslela že jdu s křížkem po funuse) zajímalo mne kdo v téhle mrtvé diskusi ještě píše (pochopitelné by to bylo u autora....)

A ejhle - tapetáři všech zemí, spojte se....

Dělejte to tak pane Veverko vždycky. Přijďte AŽ do mrtvé diskuse, protože v té už nikoho svými tapetami neznechutíte a lidi si pokecají....;-)

+1/−3
16.5.2019 19:30

B86e95d22ř11i75c15h 80V45e46v65e47r45k89a 4640865781559

A můžete sem, paní Vlková, ještě napsat co přesně je na mých příspěvcích v této diskusi "tapetářského"?

Odpovím za vás: nic. A vy zde jen hloupě žvaníte.

A k vašemu "argumentu", že jsem přišel do "mrtvé diskuse" - no, ano, přišel - zaregistroval jsem tento hloupý blog až dnes. A z toho něco vyplývá?

(Nicméně kdybyste měla přece jen nějaký "prudký" argument, kterým byste tento svůj příspěvek nějak podložila a dokázala tím, že jsem zde v diskusi opravdu tapetoval, moc rád o něm popřemýšlím - a v případě, že by byl skutečně relevantní, bych to samozřejmě i uznal. Tak schválně - uznáte, paní Vlková teď vy, že jste si jen hloupě zažvanila - anebo sem vložíte nějaký argument dokazující, že tapetuji, abych to "tapetování" mohl uznat já? Anebo se zase, jak míváte ve zvyku, budete vykrucovat, případně hrát mrtvého brouka - jak to děláte vždy, když vám někdo omlátí o hlavu to vaše hloupé žvanění?)

+2/−1
16.5.2019 19:45
Foto

H76a82n14a 77V84l77k90o56v66á 9945184522674

Zaplaťpámbu že až dnes....i tento příspěvek na který reaguji je pro mne představa smrti nudou....nečtu a utíkám....sbohem...

+1/−2
16.5.2019 19:52

B44e84d62ř17i65c89h 50V68e36v57e64r77k44a 4230245491199

>> tento příspěvek na který reaguji ... nečtu a utíkám....sbohem...<<

Takže jste si naprosto evidentně zatapetovala vy (a byla jste tak nestoudná, že jste z toho navíc lživě obvinila mě). Protože jak jinak než jako tapetu popsat příspěvek, který reaguje na něco, co si "oponent" ani nepřečetl - a ještě to takhle hloupě vytrubuje do světa? Nezlobte se na mě, paní Vlková, ale vy jste nejen neuvěřitelně zlá - vy jste i neuvěřitelně hloupá. A také bych vám rád napsal "sbohem" - ale očekával bych pak, že se s žádnou vaší další hloupou reakcí na můj příspěvek už nikdy nesetkám. Takže - sbohem? Uděláte to pro mě? Děkuji.

+2/0
16.5.2019 20:02

B83e47d27ř14i46c11h 84V42e20v22e17r33k89a 4370895871789

Pane Řezníku - vy jste si to, na rozdíl od negramotné Vlkové, zřejmě přečetl, když jste to omínusoval. Můžete prosím tedy alespoň vy sem napsat, co je na mých příspěvcích "tapetářského", když se vám mé zdůvodnění, že nic, tak hrubě nelíbilo, že jste tomu příspěvku dal mínus? Děkuji.

+1/0
16.5.2019 20:04
Foto

J39i92ř32í 29K12r25a47t20ě92n63a 1181582297357

A to jen kvůli tomu že řekl že se o americkém bombardování moc nepíše?;-D;-D;-D

+1/−1
17.5.2019 12:38

B78e31d81ř92i12c57h 60V46e44v12e28r87k64a 4350255441579

Pěkný "gól do vlastní branky" - i Nožičkův příznivec Řezník zde připustil, že o americkém bombardování se píše nesrovnatelně více než o tom sovětském, přesto ale Nožičku hájil. Ale vy jste ale zašel ještě o "level" výš - vy se zde Nožičku snažíte "hájit" tím, že se podivujete, že ho kritizuji za to, že napsal tak velký blábol, že i jeho příznivci (p. Řezník) zde připustili, že není pravda, že by se o americkém bombardování "moc nepsalo". Takže graguluji k opravdu moc hezkému gólu do vlastní branky! R^

+1/−1
17.5.2019 12:47

B54e54d84ř34i60c39h 23V18e34v81e27r98k68a 4940985291529

... ještě sem dávám adresu toho vlákna o kterém jsem psal v minulém příspěvku:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190511_713043_blogidnes&vlakno=95916862

0/−1
17.5.2019 12:52
Foto

J24i41ř17í 63K19r57a87t45ě89n73a 1681642797447

R^Jednou z lidských vlastností je občas se splést.

0/0
17.5.2019 15:39

B14e39d23ř76i69c50h 81V34e72v44e18r58k43a 4870595171259

Zajímavé je, že Nožička se "plete" vždycky a jen ve prospěch jedné strany.

+1/0
17.5.2019 16:20

J53a41n 97H33o85l85u80b 8911769485553

Pane Nožičko nemáte pravdu. Mně je 52 let a o tom, že Sověti bombardovali Československo po konci války jsem se dozvěděl předevčírem. Zato o americkém bombardování plzenské zbrojovky jsem to měl na talíři každoročně, co jsem rozum nabral až do dneška.

+6/−1
14.5.2019 21:48

J31i36ř69í 24Ř90e24z12n51í26k 4682732923635

Ale to neznamená, že tato informace nebyla k dispozici české veřejnosti už také padesát let. Také jsem dozvěděl předevčírem, že čápi děti nenosí, ani Ježíšek dárky.

+1/−2
15.5.2019 6:01

V28í98t98ě45z23s64l75a21v 51K54o17š79ť18á10l 9598974248

Myslím, že jste to již doložil v diskuzi, bylo to zveřejněno v knize či novinovém článku od konce války odhaduji v průměru tak jednou za 20let?

+1/0
15.5.2019 8:09

J53i82ř64í 11Ř41e94z94n61í37k 4162272443265

V předinternetové éře byla taková frekvence obvyklá. Mohl bych doložit, že jeden a tentýž teorém, týkající se zákona rovnosti cen a hodnot byl nezávisle na sobě zformulován od r. 1953 do roku 1989 třikrát.

Dokonce jsem jednou sháněl jednu informaci, týkající se oprav letounu Spitfire v r 1948 v LETU Kunovice (jméno ředitele)- A naštěstí mě google nasměroval na jednu diplomovou práci obhájenou v r. 1964. Tedy ne že bych v ní něco našel, nicméně v seznamu literatury jsem našel jednu maličkou knížečku, vydanou v padesátých letech v regionálním muzeu, která se nalézala ve fondu vědecké knihovny. A tam to bylo.

0/0
15.5.2019 21:25

V10í51t88ě80z64s22l91a26v 73K77o48š19ť18á71l 9938134488

Asi se na mě nebudete zlobit, když vyjádřím přesvědčení, že o bombardování plzeňské Škodovky soudruzi informovali nesrovnatelně častěji, kampak na ně s vyvážeností.

+2/0
15.5.2019 22:42

J68i93ř70í 18Ř67e23z93n48í73k 4252442443805

Ta zmínka o neváženosti se týká spíše současné doby. Dal jsem si do Googlu "bombardordování Plzně" a nestačil jsem číst. Nejpozoruhodnější byla zmínka o německém bombardování Československého rozhlasu, Vlasovových jednotek a Ruzyňského letiště. To ovšem znamená, že Němci mohli záměrně bombardovat i Mladou Boleslav.

0/−1
16.5.2019 3:20

B68e79d59ř24i48c89h 45V90e10v17e19r43k88a 4700725831679

Také jsem zadal do Google "bombardování Plzně" - a na výsledcích opravdu nevidím nic nevyváženého. Můžete prosím svou námitku nějak upřesnit?

0/0
16.5.2019 19:50

J27i55ř51í 29Ř44e33z41n77í40k 4572272713955

Nebudu to zpátky snad znova počítat, ale dám všem za pravdu, že počet článků zabývajících se amickým bombardováním Plzně je daleko více než počet článků zabývajících se údajným sovětským bombardováním Mladé Boleslavi, jehož existenci lze navíc zpochybnit.

Ale pan Nožička nepíše o celkovém počtu článků, věnovaných tomu či onomu tématu, "dnes se píše".

0/−2
17.5.2019 6:47

B97e96d77ř98i61c14h 74V36e13v23e52r33k30a 4140355271679

Děkuji za vysvětlení - do vašich myšlenkových pochodů,kdy jste se Nožičku snažil hájit tím,že jste dal za pravdu jeho oponentům,jsem před tím opravdu nepronikl.

1) Aha - vy jste se tedy snažil Nožičku "hájit" tím,že jeho nesmyslný blog se týkal dneška ("dnes se píše"). Nicméně když i dnes zadáte do Googlu "bombardování Plzně",objeví se velké množství článků o bombardování Američany - na čemž je vidět,že bombardování Američany je v médiích zmiňováno mnohonásobně častěji než bombardování Sověty. Čili Nožičkovi jste ani trochu nepomohl - vy opravdu nechápete,že když vyjde pár článků v den výročí bombardování Sověty a v ten samý den žádný článek o bombardování Američany (které proběhlo v zcela jiném ročním období),je naprosto nesmyslné souhlasit s Nožičkou,který se pohoršoval nad "intenzitou" připomínání toho ostudného sovětského bombardování? Vy opravdu nechápete,že na tom nic nevyváženého není? (slovo "neváženosti" ve vašem příspěvku byl asi překlep,že). Vy opravdu nechápete,že na tom nic nevyváženého není - a to ani "dnes"? Nota bene když jste i vy sám našel velké množství článků o bombardování Američany?

2) Připustit,že bombardování Ml.Boleslavi "lze zpochybnit",může jen rudý nok.Po rozpadu SSSR v roce 1991 byly odtajněny archivy sovětského ministerstva obrany - a z nich vyplývá,že to,co bylo 40 let lživou bolševickou propagandou vydáváno za bombardování Němci,bylo ve skutečnosti bombardování Sověty,přesně tak,jak mnozí pamětníci tušili.Bombardování v první den míru - ano,chápu,že rudému nokovi se tato pravda nelíbí a proto píše nesmysly o tom,že to "lze zpochybnit". Jistě,zpochybnit "lze" vždy vše. Ovšem zřejmou a prokázanou historickou pravdu může zpochybňovat jen sprostý manipulátor,v tomto konkrétním případě rudý nok.

3) Až do nedávné doby byly informace,že to bylo sovětské bombardování jen spekulace a proto se s nimi v seriózních médiích nešlo prakticky setkat. Až v posledních letech to je prokázáno a např. v den výročí připomínáno. Co je na tom "nevyváženého"?

+2/0
17.5.2019 12:32

J15i84ř15í 84Ř53e71z59n23í50k 4332172943135

Nedovolil bych si zpochybnit archivy sovětského ministerstva vnitra, pouze zpochybňuji tvrzení autora odkazovaného článku, že Němci nedisponovali letectvem, aby něco takového mohli provést. A to, že lehké sovětské bombardéry byly schopné shazovat těžké německé bomby.

0/0
18.5.2019 20:37

M65i14c22h68a59l 90Š70t91a71j74n16r67t 4644511762917

Nevím, co je na 250kg bombě tak tezkeho, aby to neunesl Pe2. Zpochybňovat použití německých pum s poukazem na to že to prostě nejde pověsit, je nesmysl, protože je to čiste mechanicke a hodně podobne u všech stran konfliktu. Samozřejmě zbastlene vybaveni bude méně spolehlive, zvlášť když se třeba ještě použijí jiné zapalovače než originál.

0/0
20.5.2019 1:29

J41i19ř87í 54Ř19e53z91n54í37k 4922222713245

Co se té vyváženosti týče. tak v jedné publikace z konce 70. let jsou k vidění fota účastníků představení Horníčka, nejsou tam k vidění lidé, kteří byli z instituce vyhozeni kvůli účasti na nepovolené akci. Divíte se? Dnešní publikace o téže době by bezpochyby ty první zamlčela a druhé vyzdvihla. Divíte se?

0/−2
16.5.2019 7:04

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz