Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy v rámci požadované objektivity musím prohlásit, že jsem letos o ruském bombardování slyšel/četl poprvé. Kolik takových informací nám ještě chybí? Jo, dneska se nám to o objektivitě snadno mluví, snadno.

A absolutně nesouhlasím s mnohými, včetně autora článku, že se v dnešní době více mluví o osvobozování naší republiky Amíky. A že to někdo může nazývat propagandou.

Víte, co já vnímám jako propagandu?

V roce 1968 jsem chodil do první třídy. V srpnu, když v rádiu mluvili o ruské armádě na na našich hranicích, tak jsem se maminky zeptal, jestli nás přijela osvobodit.

V sedmi letech jsem byl propagandou zasažen velmi silně.

Dnes žádnou opačnou nevnímám.

Vnímám pouze to, že o ní někteří stále mluví.

Připadají mi stižení ztrátou paměti.

14 1
možnosti
VV

Pane Nozicko, zkuste prosim take neco napsat o sovetske blokade Berlina, ktera prave pred 70-ti roky skoncila.

10 1
možnosti
JN

Pane Vokoune, já si témata blogů s dovolením vybírám sám. Ale když tento tip dáte některým nejmenovaným kolegům, tak nepochybuji o tom, že se Vašeho úkolu zhostí velmi rádi. ;-)

4 0
možnosti
MK

...naprostý souhlas s autorem.Snaha měnit dějiny,zamlčovat fakta je dnes a denně znatelná.

7 13
možnosti
JZ

Ať si Plzeň slavi osvobození, jak uzná za vhodné. Ostatnim městům v oslavách nikdo nebrání. Mimochodem o americkém bombardování Prahy se v únoru psalo dost. Nevidím jediný důvod, proč by se nemělo psát o ruském bombardování.

30 0
možnosti
MV

Bez ohledu na rok 48 a 68??? No..., někdo to tak holt má.

9 1
možnosti
JN

Přesně tak - já jsem totiž na rozdíl od Vás opravdu přesvědčen, že i přes tyto smutné události by bylo pro Čechy mnohem horší, kdyby Hitler válku vyhrál.

2 0
možnosti
MK

To je fakt fajn dôvod zabíjať civilistov.

4 0
možnosti
RK

R61a25d29e16k 65K54o53h92u14t

12. 5. 2019 16:44

Hamburk, Pforzheim, Drážďany... To tak naokraj.

0 0
možnosti
JA

J92i36ř42í 18A52l47e37x41a

12. 5. 2019 16:16

No, za vaší vlády se o tom psát nesmělo, tak teď se píše. A to Vás s..., asi!

Mne nikoliv. :-P

21 0
možnosti
TT

1) Letos vyšly asi dva články o ruském bombardování 9.5.1945.

2) Všechny noviny a servery napsaly, že pan prezident se 9.5. zastavil na ruském velvyslanectví a co řekl ve svém projevu (dál to nikdo nehodnotli, dokonce i parlamentní listy - hledal jsem - věnovaly větší prostor obhajobě trouby Jandáka).

Co vás na tom zrušilo?

P.S.: Jestli nechcete vědět drby kdo kam a s kým přišel, nečtěte bulvár.

18 0
možnosti
JN

Tak jestli považujete za bulvár například i MF DNES a Českou televizi, tak to potom jo... :-)

0 0
možnosti
JB

J42a84n 68B44í92l72ý

12. 5. 2019 14:05

autore, co je neobjektivního na tom, že 9. května 2019 média připomenou, co se stalo 9. května v roce 1945? o americkém bombardování plzně a prahy se píše a mluví už víc než 70 let. o sovětském se mlčelo i uplynulých téměř 30 let. o bombardování plzně se bude psát zase v únoru.

39 2
možnosti
JN

A psalo se o něm například letos v únoru? Nečtu samozřejmě všechna média, ale v těch, která čtu pravidelně, jsem nic takového letos nezaregistroval.

3 10
možnosti
Foto

Mé ,,resumé";-): Autor si vědomě vybral ,,horké téma", ergo s ,,poutavým" nadpisem. ČIli ,,uspěl", o čemž svědčí bohatá až bohapustá ,,diškuz";-D Navíc do toho vložil kde co, až po kotlebovce u sousedů". Tudíž, karmu jsem mu nedal, neb, dle mně, nebylo až tak proč a za co. Takže, asi tak;-)

8 0
možnosti
JN

Díky za názor - ostatně, do té bohaté diskuse jste hodně přispěl i Vy sám. ;-) Hezké nedělní odpoledne Vám i ostatním čtenářům.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,93
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik