Sobota 14. prosince 2019, svátek má Lýdie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 14. prosince 2019 Lýdie

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e54t38r 45S48k43á33c37e10l 6684159129

Takže pan Svěrák hodlá ze svých daní dál podporovat byrokraty EU. Gen. sekretariát EU čítá 4 000 pracovníků a ta máme živit? Zvláště když přidělují dotace na počkání a žádná zodpovědnost v nich není. Je to naivní pohled na dění, kterého jsme svědky v přímém přenosu. V souladu s článkem mám hry pana Svěráka rád, ale rád bych, aby se k němu dostala například i tato informace, jak EU je pro naše hospodářství prospěšná:

Pro ty, kdož mají klapky na očích a nechtějí znát pravdu...doporučuji ke shlédnutí:

Cukrovar v Hrochově Týnci:

Do EU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - „ceniči zubů“ tehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst až z Bruselu. Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovar Hrochův Týnec:http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnější obrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!??

Byli jsme před EU, budeme i po ní, věřte si. Viz I.republika, zlatá, suverénní...Nebo - měli jsme 47 cukrovarů, máme jen tři. Na co ještě čekáme...?

0/0
19.6.2019 23:05

P94e44t27r 46N81e31d16v54ě25d 5289510398317

Autor píše, že narazil na internetu...... a tam je výtažek prakticky jen o politice, sděluje tam pan Svěrák svůj pohled na politiku a vypráví o jeho boji za knížete ( který podle mě nemalou měrou přispěl k jeho porážce) a za pana Drahoše. Takto se vyhraňovat vůči jinému je určitě správné, proč si ale vy a vám názorově blízcí diskutéři, že jiný názor je špatný? Vážně chcete, aby všichni mysleli stejně a měli stejné, dle vás správné názory?

0/0
17.6.2019 8:47

J10i76ř10í 76N37ě59m10e31c 3520367787879

Je mi pana Svěráka tak trochu líto. Ne, kvůli jeho politickým názorům, ale proto, že nerozumí svému národu. Není přeci tak težké pochopit že jiný politický názor bude mít ředitel a jiný dělník, jiný živnostník a jiný zaměstnanec atd. Vlastně každy občan - volič by si mohl povzdechnou, že naprostou většinu ostatních voličů nechápe, jelikož při dnešním rozdělení parlamentu prostě volili jinak. Ale to přeci není důvod ohrnovat nos nad ostatními.

+2/−1
16.6.2019 22:01

Z50d14e22n30ě75k 85D81a63n54d43a 1261105

Takový postoj nezaujímají lidé vyrovnaní, lidé kteří vlastní pílí něčeho dosáhli a lidé sebevědomí. Ostatní v tom nalézají svou oporu.

0/0
16.6.2019 22:07
Foto

D39i94t46a 62J40a44r60o36š85o16v26á 4427553364328

Vše souvisí se vším, pan Svěrák je zastánce spíše anglického humoru a nikoliv buranské srandy, která se k nám line z východu. Jde o sféry vlivu legrace a tím tedy celkově toho, k čemu tíhneme . Samozřejmě - jeho humor je dočista jiný než ten od Trošky a od Ringo Čecha...;-)

+7/−1
15.6.2019 9:06
Foto

J40a54n 11Ř72e91h90á67č93e79k 7110416941515

Humor (stejně jako hudba) má spoustu podžánrů. Ale vybrat si jeden a přilepit na něj nálepku "buranský", to je přesně to, co národ rozděluje. A při tom by stačilo tu nálepku vyměnit za neutrální "lidový". Já se osobně zasměju nad Cimrmanem se stejnou chutí jako nad Troškovými komediemi. A Monty Python mne pošimrá stejně jako Benny Hill.

+10/−1
15.6.2019 18:29

Z64d56e67n54ě43k 83D76a97n64d63a 1681225

Emoce vytlačují rozum....

0/0
16.6.2019 22:00

P91e27t60r 63A97l94t86m29a59n 9595328106418

Myslím, že to tak není. Byly doby, kdy jsem znal některé Cimrmanovy hry zpaměti - poslouchal jsem je v autě, s kolegy, doma k tomu "nutil" manželku a děti. Žádný jiný autor než dvojice Svěrák + Smoljak mi nebyl blíž a pochybuji, že by se na tom něco změnilo... Názory na politiku nebo společenské dění s tím ale nemají nic společného... Může existovat úplný trotl, který bude mít podle vás ten správný politický názor a pak myslitel, který si prostě myslí něco jiného... Já s mým nejoblíbenějším umělcem taky nesouhlasím - je mi ale úplně jedno koho on volí - já s ním nesouhlasím v tom, že opačný nebo jiný názor považuje za hloupost... Myslím, že to by byl Cimrman tím největším hlupákem na světě - a já vím, že není!

+3/0
16.6.2019 18:46

Z52d18e48n36ě51k 81D38a12n65d83a 1301585

Silné emoce - úpí rozum. Ti kterým se líbí jiný humor jsou burani?

+1/0
16.6.2019 21:59

P58e86t22r 51N54e42d88v46ě14d 5789970498427

A jaká sranda se k nám line z východu? A proč je buranská? Nebo je to zas je fráze s použitím slova východ? A že má pan Svěrák jiný (za mě skvělý) styl humoru než jiní? Mají se všichni bavit stejně? Tím správným stylem?

+1/0
17.6.2019 8:29

Ř25e13h45o17ř 32K15r95á44l54í11č41e68k 5597381219858

Souhlas a karma R^.

Už jsem stejný názor psal u blogu reagujícího na volební parodii na Pelíšky, ale toto v podstatě to samé. Zastávám názor, že by se umělci, sportovci a jiné nepolitické známé osobnosti neměli moc angažovat v politických agitkách. Tím nemyslím, že by neměli mít vlastní politický názor a ať klidně svého favorita podporují. Ale minimálně by se mohli držet na uzdě, co se týče negativního vyjadřování k lidem s jiným názorem. Mám rád Járu Cimrmana, třeba Záskok znám asi nazpaměť, mám rád komedie se Zdeňkem Svěrákem, ale jeho vyjádření o "hloupnutí spoluobčanů", protože nefandili Schwarzenbergovi nebo Drahošovi, tak to mě zrovna netěší :-/.

+15/−2
14.6.2019 22:22

Z83d88e61n75ě43k 48D46a98n16d17a 1151895

Mám stejný pocit a nemám potřebu cokoliv dodávat. Děkuji za vyjádření.

+1/0
16.6.2019 22:02

R20o93b47e38r49t 85Z18a66v34o66d57s61k25y 5620243426201

Svěrák jako senilní důchodce nemá co mluvit o hloupnoucím národu . ..

Jako umělec je ovšem jeden z těch lepších ..

0/0
14.6.2019 21:48

B19e85d82ř60i35c28h 94V19e87v66e81r63k98a 4180255961909

No nic, pane Nožičko. Rochněte se tu mezi těmi svými lžemi a manipulacemi - ale již beze mě.

+1/−5
14.6.2019 18:21

J53o43s17e93f 39N19o51ž12i28č58k32a 5145241279856

Dokdy? Do zítřka? Nebo do pondělka? ;-)

+4/0
14.6.2019 18:30

Z31d66e95n96ě28k 16D59a68n28d43a 1391975

Bedřich na hrad.

+1/0
16.6.2019 22:12

Z51d83e69n66ě49k 45D27a70n69d97a 1131255

Bez Bedřicha...nikdy.

0/0
16.6.2019 22:08
Foto

J55a72n 18Ř32e98h45á86č82e51k 7630776771505

Národ nerozděluje pan Svěrák, ale rozmáhající se černobílé vidění světa. Tedy nálepky místo argumentů, bouchání pěstí místo diskuse a ze všeho nejvíc konzumace zpráv pouze z jednoho zdroje.

Národ, který chce být rozdělen, rozdělen bude.

+7/0
14.6.2019 18:20

I29v98o 71H47e83b47e74l95k79a 8535600432870

Svěrák se nějak vyjádřil. Počítám, že svoje myšlenky i nějakým způsobem vyargumentoval, protože to dělá pravidelně. A pokud má pocit, většina českého národa má jiný názor, tak fajn.

Otázka, kterou si položím, zní: Má i druhá strana tak vyargumentovaný názor? Pokud ten pocit nezískám, je velmi snadné sklouznout k hodnocení, že protistrana je hloupá nebo omezená ve svém úsudku. Protože mě svojí argumentací nedokáže přesvědčit o svojí pravdě. A co víc nedokáže mě přesvědčit ani o tom, že se nedopouští argumentačních faulů a nepravd.

Klidně můžete mít jiný názor, když si ho podložíte argumenty založenými na jiných osobnostních preferencích. A já vám ho uznám, za pro vás správný. I když já budu mít jiný. A je mi zcela jedno, jestli se budeme bavit o politice, sportu, umění nebo o ženských.

Můžete mít jiný názor, ale měli by jste si schopni tento názor obhájit. Pokud nejste schopni ho obhájit, tak se přiznávám, že vám nerozumím. Protože pak se stáváte z člověka nadaného inteligencí a kritickým myšlením jen prázdnou nádobou. A prázdným nádobám nejde rozumět.

+9/0
14.6.2019 13:56

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

M64i64l78a98n 24S60t67e91h80l72í42k 7510469293961

Napsal jste to velmi dobře. I vzhledem k autorovi článku.R^R^

+4/−1
14.6.2019 16:19

B52e24d98ř30i91c88h 97V25e27v97e32r24k64a 4500595921649

Díky. Pan Nožička mi tento můj příspěvek, na který jste zareagoval, opět smazal:

>>Ano, stejně jako nerozumí příznivcům Zemana a Babiše pan Svěrák, nerozumím jim ani já. Nemají žádné argumenty. Příkladem budiž pan Nožička - jeho jediným argumentem, který proti mně vznesl je, že prý v diskusích pod jeho blogy "tapetuji". A pak že jsem "lhal", když jsem napsal, že zřejmě v nejbližší době se přestanu jeho blogy a diskusemi pod nimi zaobírat - už byl chudák celý natěšený, že konečně bude mít "pokoj" - pak ale udělal zásadní chybu, když smazal můj příspěvek, ve kterém jsem vyvracel jasný hoax jeho podporovatele - tak jsem se sem ještě na pár dní vrátil. Čili on jen lže, že "lžu" já - a žádný konkrétní relevantní argument nikdy nepředloží. Zatímco když já mu napsal mnoho konkrétních podnětů, všechny je ignoroval. Ano, s takovýmito prázdnými nádobami opravdu nemá smysl ztrácet čas v diskusích. Ono jim totiž nejde o nic jiného, než aby "dokázali" svou "jedinou možnou" pravdu - a je jim úplně jedno, že absence jejich argumentů jasně ukazuje, že ji nemají. No nic, jejich problém...<<

A ještě k tomu dodávám: Tím, že Nožička tento můj příspěvek smazal, jen dokázal, že jsem v něm měl pravdu a on že to moc dobře ví.

+2/−3
14.6.2019 16:51

J70o64s57e31f 28N72o63ž63i26č81k36a 5285981149426

Opět trapně lžete:

Dával jste si podmínku, že vám nemám mazat pouze příspěvek v diskusi:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190608_716710_blogidnes

Tam jste jasně napsal: "A pokud tento můj příspěvek, pane Nožičko, nesmažete..." - ten příspěvek jsem skutečně nesmazal, každý se může přesvědčit, že je tam doteď.

Že jsem vám smazal příspěvek, kterým jste vyvracel hoax panu Brodskému, je rovněž lež. Nahlédnutém do této diskuse:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190611_717064_blogidnes

se každý může přesvědčit, že váš příspěvek ohledně toho, že tam pan Brodský "zkopíroval sprostý hoax" je v diskusi stále. Jen jsem mazal vaše pokusy o založení nového vlákna v diskusi nahoře, protože k k jejich založení nebyl žádný důvod, jen to byl váš pokus o dožadování se pozornosti k vašemu napadání mě jakožto autora článku (autor článku opravdu nenese zodpovědnost za to, co kdo v diskusi napíše).

Když ještě doplním, že jsem vám níže v této diskusi jasně vyvrátil další vaši lež a názorně ukázal, že jsem to nebyl já, ale vy, kdo sem jako první zatáhl naše spory z předchozích diskusí, tak je myslím zbytečné cokoliv dále dodávat.

Jste zkrátka notorický lhář a je zbytečné ohledně tohoto dále debatovat, objektivní a nestranní diskutéři si nepochybně názor na vás již udělali, a ani vkládáním dalších lživých tapet to nezměníte.

+2/−2
14.6.2019 17:39

B11e54d97ř36i38c60h 23V95e74v65e62r81k25a 4380535361399

>>Jen jsem mazal vaše pokusy o založení nového vlákna v diskusi nahoře, protože k k jejich založení nebyl žádný důvod<<

V tom nově založeném vlákně, které jste smazal, byl odkaz na webovou stránku, na které bylo dokázáno, že se opravdu o hoax jedná. A že jsem založil nové vlákno - ano, chtěl jsem, aby doložení toho, že to je hoax bylo na očích - antihoaxové osvěty totiž není nikdy dost.

>>Když ještě doplním, že jsem vám níže v této diskusi jasně vyvrátil další vaši lež a názorně ukázal, že jsem to nebyl já, ale vy, kdo sem jako první zatáhl naše spory z předchozích diskusí, tak je myslím zbytečné cokoliv dále dodávat.<<

Je k tomu co dodávat. V odpovědi na ten váš příspěvek (o kterém teď tvrdíte, že jste mi "názorně ukázal, že jste to nebyl vy, ale já, kdo sem jako první zatáhl naše spory z předchozích diskusí") jsem vás upozornil na váš ještě starší příspěvek, který byl vaším evidentním hodnocením (notně pokřiveným, dlužno dodat) mých příspěvků v předešlých diskusích - čili zatáhl jste to sem vy. A zmínil jsem tam i to, že první odkaz na jinou diskusi jste sem do této vložil také vy. A vaše "zhodnocení" těchto faktů, které jsem vám tam předestřel? Že prý jsem se podle vás "sáhodlouze vykecával". Ne. Předložil jsem tam fakta, která ale vy ignorujete, abyste nemusel přiznat, že opět nemáte pravdu.

>>Jste zkrátka notorický lhář a je zbytečné ohledně tohoto dále debatovat, objektivní a nestranní diskutéři si nepochybně názor na vás již udělali, a ani vkládáním dalších lživých tapet to nezměníte.<<

Ano. Až na to slovo "tapet" (o vašich příspěvcích si opravdu nemyslím, že by to byly "tapety" - lživé ano, ale tapety ne) jste své účinkování zde v diskusích pod vašimi blogy popsal opravdu velmi dobře.

+1/−3
14.6.2019 18:01

J22o49s86e74f 63N49o30ž94i36č65k38a 5725251879986

Přiznám se, že Vám moc nerozumím. Píšete, že pan Svěrák je schopen své názory vyargumentovat a naznačujete, že protistrana asi ne. Tak vezměme třeba ten Svěrákův nejvíce kontroverzní výrok, který pronesl na koncertě v O2 Areně čerstvě po parlamentních volbách v roce 2017, kdy prohlásil, že nám nějak hloupnou spoluobčané. Nebyl jsem tam přítomen, možná to nějak vyargumentoval, možná ne.

Ale fakt si myslíte, že kdyby na to přišlo, nebyla by protistrana schopna argumentovat také? Když to trochu zjednoduším: pan Svěrák by jistě dovedl zdůvodnit, proč je špatně volit např. ANO, SPD či KSČM. Ale zrovna tak jsem přesvědčen, že mnozí jeho oponenti by také dokázali argumentovat, proč je lepší volit ANO než např. TOP 09 nebo ODS.

Podstatné podle mě je, že člověk Svěrákova formátu by se měl od takových výroků oprostit, protože to (trochu zjednodušeně) zavání myšlením typu: když národ nevolí tak jako já, tak je to důkazem hlouposti voličů. A s takovým postojem já opravdu souhlasit nemohu, a proto jsem ho v tomhle blogu kritizoval.

Hezký večer.

+3/−2
14.6.2019 18:50

I98v28o 81H63e95b61e66l35k20a 8505600562620

Mě je upřímně jedno, koho chcete volit. Mě zajímají důvody, proč chcete volit zrovna takhle. A v těch důvodech, jejich hloubce a kvalitě, poznáte jestli se bavíte s moudrým člověkem, který se na problémy snaží dívat z více stran nebo s tupou ovcí, která není schopná pořádné analýzy a funguje na pudovém základu.

A pokud získám dojem, že z většiny lidí jsou jen tupé ovce, tak potom je výrok o hloupnutí spoluobčanů pravdivý. I když se mi nemusí líbit.

+2/−1
14.6.2019 23:50

J19o81s47e87f 38N10o87ž86i63č55k35a 5905571169436

"Mě (mimochodem, mělo by tam být mně...) je upřímně jedno, koho chcete volit. Mě zajímají důvody, proč chcete volit zrovna takhle."

Sorry, ale už tohle je dle mého názoru protimluv. ;-)

+1/−1
15.6.2019 7:12

I34v57o 67H12e50b74e81l26k19a 8715720432600

Možná vám to připadá jako protimluv, protože nejste hlubší analýzy schopen.

Možná vám to připadá jako protimluv, protože chcete jen jednoduché věci, nejlépe černobílé.

Možná vám to připadá jako protimluv, protože vás nezajímají důvody a motivace.

Možná vám to připadá jako protimluv, protože potřebujete se jasně pro něco nebo proti něčemu vymezovat a přemýšlet o motivacích je náročné.

Nevím. To je věc, nad kterou by jste se měl zamyslet vy. A třeba to jednou pochopíte.

+1/−1
15.6.2019 16:58

B82e60d64ř22i87c73h 42V26e82v89e83r85k87a 4210225631369

Pane Nožičko - ukončíte toto další nesmyslné diskusní kolo tím, že už mi nesmažete ani jeden příspěvek? Nebo máte i nadále pocit, že pravdu zadupete do země mazáním nepohodlných příspěvků? Já jsem ochoten to "roztočené kolo" zastavit a své aktivity zde utlumit - ovšem pouze za předpokladu, že nesmažete už ani jediný můj příspěvek - a to jak zde, tak i ve všech jiných diskusích. Jste toho schopen? Nebo i nadále hodláte maskovat své manipulátorství mazáním příspěvků, které na něj upozorňují?

+3/−2
14.6.2019 13:35

J38o14s13e60f 91N85o92ž92i53č22k44a 5105311779666

Pane Veverko, snad si nemyslíte, že bych vám poté, co jste v předminulé diskusi slíbil tohle:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190608_716710_blogidnes

a pak to hned den poté porušil, něco takového věřil. Tak naivní fakt nejsem. ;-)

+2/−2
14.6.2019 15:43

B36e53d36ř80i93c70h 78V68e41v10e17r74k76a 4270635851699

Pane Nožičko - já už jednou vám v diskusích oponoval natolik nezpochybnitelně, že nemaje argumentů jste mi mé příspěvky tehdy také mazal. A pak jsem se na dlouhou dobu odmlčel (nevím přesně na jak dlouho, možná půl roku, možná rok, zhruba tak nějak). Proč si myslíte, že se opět neodmlčím? A k čemu se zavážete, pokud se skutečně třeba na půl roku odmlčím? Co třeba k tomu, že už nikdy nebudete lhát a manipulovat tak, jako jste to ve svých diskusích opakovaně dělal v několika minulých dnech?

+1/−1
14.6.2019 17:05

J14o55s45e43f 39N56o32ž68i77č28k94a 5295301809816

Pane Veverko, nebuďte trapný, tyhle vaše nesmyslné výkřiky ve stylu zloděj křičí, chyťte zloděje, vám dle všeho téměř nikdo nežere. Jen se fakt divím, že vám tohle toleruje administrátorka diskusí, protože kdyby někdo takovým stylem jako vy "diskutoval" např. pod blogy kolegů Vlka, Vodvářky a některých dalších, tak by byl nejspíš mazán velmi rychle.

+1/−2
14.6.2019 17:49

B68e16d29ř60i67c84h 81V41e66v35e43r28k90a 4770285251369

Ano - vy lhář a manipulátor křičíte ve stylu "zloděj křičí chyťte zloděje". A ptám se vás znovu: Jaký závazek si dáte až uvidíte, že jsem se zde minimálně na půl roku odmlčel?

A to vaše kňourání, že k diskusím pod blogy jiných blogerů přistupují administrátoři jinak než k diskusím vašim, je opravdu velmi trapné. Vy opravdu máte pocit, že ty mnohé příspěvky, které jste mi smazal, byly "sprosté" a smazat jste je musel vy sám, protože podle vás "administrativa sprosté příspěvky pod vašimi blogy nemaže"? Pane Nožičko... proč se takhle ztrapňujete?

+1/−1
14.6.2019 18:07

J58o57s40e26f 32N31o92ž24i78č58k34a 5915591739226

A proč bych si probůh měl dávat nějaký závazek? ;-D Já vůbec netuším, proč jste tu určitou dobu nebyl (třeba jste mohl být zabanován a teď vám vypršel trest - ale rozhodně netvrdím, že to tak bylo, tak kvůli tomu opravdu nepište půlstránkovou rozhořčenou reakci... ;-)) a kam se eventuálně chystáte nyní, ale mě to fakt nezajímá a převážnou většinu ostatních diskutérů nejspíš také ne.

A ohledně té mé poznámky k administraci diskusí - v podobném duchu se zde vyjadřuje více lidí, ale vy jste dle všeho "specialistou" jen na mě a na pana Hanniga, takže to těžko můžete objektivně posoudit.

Toť vše, já celý dnešní večer opravdu nehodlám trávit zde na diskusi (a víkend už vůbec ne). ;-)

+1/−1
14.6.2019 18:29

L79u35c91i18e 21P43l35a11c28h73á 3137755133220

Řekla bych, že je to míněno tak, že národ projevil svou vůli ve volbách, a to je to, v čem si pan Svěrák se svým národem nerozumí. Jsem na tom podobně. Jen si myslím, že pan Svěrák je daleko větším idealistou než já. Mám ho za to ráda.

+1/0
14.6.2019 10:15

M13i77l10a10n 78S91t71e32h51l51í83k 7970679533161

Ale národ neprojevil svou vůli volbách. Viz volební zisky v roce 2017: ODS 11.32%, ČSSD 7,27%, STAN 5,18%, KSČM 7,76%, Piráti 10,79%, TOP09 5,31%, ANO 29,64%, KDU-ČSL 5,80%, SPD 10,64%.

Když to spočítáte, tak ANO, KSČM a SPD nechtělo 45,67% voličů. Kdyby se opoziční strany (a ČSSD) dokázaly domluvit, mohl si Babiš akorát tak chuchnout.

+3/−1
14.6.2019 16:30

B32e17d74ř75i69c15h 20V51e36v17e25r24k32a 4380975571279

D'Hondtův systém přepočtu procent získaných hlasů na mandáty, který máme ve volebním zákoně (strana, která získá víc procent než jiná, získá ještě o trochu víc mandátů než by odpovídalo jejímu zisku v procentech), bohužel způsobil, že zisk přibližně 48% hlasů pro ANO+SPD+KSČM vedl k získání 115 mandátů z 200.

+3/−1
14.6.2019 16:39

O26n20d66ř54e56j 90M58u94s29i18l 9127495656374

Politické názory Zdeňka Svěráka jsou vcelku dobře známé a mohli bychom ho s notnou dávkou ironie označit jako představitele oné pověstné Pražské kavárny. Sám si je podle všeho vědom toho, že se jeho názory začaly rozcházet z většinou společnosti (minimálně podle výsledků voleb) a uvažuje, proč tomu tak je. Popravdě mě také překvapuje, že lidé většinově odmítají eurocentralismus, ale přitom podporují eurofederalistu Zemana. Ale to jsou takové ty pověstné paradoxy...

+1/0
14.6.2019 10:15

M44i67l57a22n 50S95t11e37h52l97í66k 7570739713761

Jaká většina společnosti?8-o

+3/−1
14.6.2019 16:32
Foto

V56l10a23d53i35m79í50r 43K49r76o59u82p26a 8737858121482

Bohužel, řada lidí z uměleckého spektra dost často v určité fázi svého života zapomíná na místo, kde se zrovna nacházejí. A tak si občas pletou jeviště s hledištěm. Pak už je to jen krůček k nerozeznání, kdy se po nich chce, aby hráli až přehrávali, a kdy se po nich nic takového nechce. Nutkavá potřeba na stará kolena za každou cenu předávat národu moudra, o kterých jsou většinou přesvědčení, že mají cenu zlata a národ se bez nich neobejde, je už jen takovou kyselou třešničkou na dortu, uplácaného z jinak zasloužené slávy. Tobě karma R^

+17/−4
14.6.2019 9:41
Foto

M85a50r87i78e 64J80a85n17d31o25v81á 8231563895436

Tak oni na to zapomínají i lidé, kteří těm umělcům dělali poskoky a nedokázali ani setinu z toho, co oni. :-/

+1/−8
14.6.2019 9:43

J83i33ř51í 60L12i36e22t11a64v26e24c 8713729453279

Myslím si, že národ totálně rozdělil jiný člověk - jakýsi Miloš Zeman.

+4/−4
14.6.2019 9:31
Foto

P20a77v22e63l 19M87a30c88h76a44č42e66k 5271572353

Máte pravdu, netýká se to toliko jen pana Svěrák, Zeman je výstižnější postava v kontrapunktu s národem.

+4/−4
14.6.2019 8:03

V60l35a30d69i49m42í50r 43M50o46r59a37v85e24c 3488650233443

Panu Svěrákovi bych vzkázal toliko.

"Ševče, drž se svého kopyta"

+9/−9
14.6.2019 7:12
Foto

J85i96ř71í 44K44r35á33t95k12ý 3610822664

Jako že byste mu zakázal poskytovat rozhovory nebo mu aspoň v rozhovorech zakázal mluvit o čemkoliv jiném, než je jeho práce?

+5/−5
14.6.2019 8:56
Foto

M93a55r82i16e 89J63a46n52d75o76v77á 8371773225726

Tak samozřejmě. To už mu dělali i komunisté.:-)

+4/−5
14.6.2019 9:45

P38e92t13r 62V95o75ž53e82n71í37l87e90k 1858430255

nebyl náhodou u nich taky?

+5/0
14.6.2019 12:20

V45l47a80d67i78m65í81r 12M18o57r12a76v91e20c 3308930173653

Já jsem někde napsal cokoli o nějakém zakazování? Jakou že svou domněnku se mi snažíte vnutit? Já jenom napsal, že coby umělec je dobrej, coby politický komentátor ze sebe dělá blbce, nic víc.

+2/−3
14.6.2019 14:39

B23e60d67ř19i58c30h 70V27e11v10e43r61k74a 4550655411609

Obávám se, že blbce ze sebe dělá opravdu někdo jiný, než zrovna pan Svěrák...

+3/−3
14.6.2019 14:57

Z41d88e96n54ě92k 72S20t10r53n47a72d 1765900606179

Popravdě když vidím podporu ANO, SPD, KSČM atd., také mám pocit, že většině svého národa nerozumím. O to víc, když voliči ANO zdůvodňují svůj postoj nespokojeností s tím, co se zde prvních dvacet let od revoluce dělo, přičemž jejich guru byl jedním z těch, kteří se na tom přímo podíleli.

+26/−1
14.6.2019 6:32

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz