Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Nožičko, dokážete mi naznačit, která televize v ČR je na tom podle vás s kvalitou svých redaktorů lépe, než ČT?

8 2
možnosti
OU
SN

:-)......Jsem v pořadí druhý, který Vás pochválí! ČTV, klenot vyváženosti a nestrannosti. Kroužková, Tvarůžková, Vašek a samozřejmě bez výjimky všichni další. Mně vždycky baví třeba v redaktora Vaška, který mluví výrazně přes nos, jak , když se mu nelíbí odpověď zpovídaného se zvedá na špičky svých lakýrek a vypadá to , že se vznese.

Samozřejmě i mně by také zajímal plat všestranného doktora Moravce, sleduji pravidelně jeho nedělní pořady, bavím se, jako ostatní nestranní,,,,,nenechá domluvit když se mu zdá, že odpověď není podle jeho chutí a daných instrukcí. R^R^R^

11 5
možnosti
Foto

Druhý?Až druhý?!! Si zaspal, Stando, ne?

3 1
možnosti
Foto

"Proč vyhazovat peníze za zápasy fotbalové Ligy mistrů, která stejně skoro nikoho nezajímá, když je možné sportovní příznivce potěšit například přenosy ze softbalového mistrovství světa, ze vzpírání, futsalu a dalších atraktivních sportů.

Zdroj: https://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=719098";

Vy si opravdu myslíte, že VEŘEJNOPRÁVNÍ ČT je pouze pro fotbalové fanoušky?

4 2
možnosti
JN

Paní Jandová, vy si opravdu myslíte, že já si myslím, že Česká televize je pouze pro fotbalové fanoušky? 8-o

4 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,01
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik