Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jojo, já tam byl někdy před deíti lety. Č. hora a Makedonie jsoui moje nejoblíbenější země Balkánu. R^

0 0
možnosti

A hlavně se tam vaří dobré pivo, třeba Kvasar.

0 0
možnosti

Přiznám se, že na tuhle značku jsem v ČH nenarazil - nejčastěji jsme mívali Nikšičko, které rovněž není špatné.

0 0
možnosti

Hmm, to musela být výborná dovolená. Znavený po cestě na kole pěkně pivečko v hospůdce, to pak chutná dvojnásob. :-)R^

0 0
možnosti

Moc pěkné. V těch jezerech určitě budou pěkné ryby, určitě by mě lákalo nahodit prut. :-)

0 0
možnosti

Já jsem rybařil jen kdysi dávno v dětství, ale chyběla mi trpělivost při často mnohahodinovém čekání na nějaký úlovek nebo aspoň záběr, tak jsem si pak našel jiné koníčky. :-)

0 0
možnosti

R^Černá Hora je krásná už je to déle co jsme tam byli...Kotor nas nadchl i záliv Boka KotorskáR^ Předloni jsme nad ním prolétali z dovolené z Řecka při jasném počasí..úžasný pohled.

1 0
možnosti
Foto

Karma, krásná země, díky za zprostředkování.

2 0
možnosti

To jste si vybral moc krásné místo. Černá Hora má ještě jednu přednost. Víno Vranac :-)), které je skoro bezkonkurenční.

0 0
možnosti

Souhlasím - ochutnal jsem ho. :-)

0 0
možnosti

Nádhera, na kole bych to asi už neušlápl, ta porce a její cena,to je příjemné překvapení. Užíjte si toR^

0 0
možnosti
Foto

Skadar, jak já to tam miloval. Jezdíval jsem z Podgorice každou chvilku, kdy jsem mohl. Kousek cesty, dvacet pětadvacet kilometrů. Doporučuju Cetijinský klášter, ostatně celá Cetinje je fakt duchovní místo, až na turisty, pravda. Ale místo jste vybral super, lidi jsou tam fajn, místo je fajn. Akorát jsem se neměl stěhovat zpět do ČR :).

2 0
možnosti

Děkuji za příspěvek. Co se týká těch turistů - v porovnání s většinou zemí, které jsem dosud navštívil, to s jejich "hustotou" nebylo tak zlé. Samozřejmě vyjma Budvy a Kotoru, tam bylo dosti přelidněno.

0 0
možnosti

J69i79r34i 63B68o64r

16. 7. 2019 15:22

Karma.V Montenegro jsem byl před 45 ti lety.

1 0
možnosti

Děkuji za karmu i příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,85
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik