Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Přijde mi ten váš článek velmi vtipný, pobavil jsem se. Díky.

A absurdné? To nie milý Kefalin. Toto nie :-)

7 0
možnosti
AL

To je zase nářku, když jeden z nich dostane (slovně) naplácáno! ;-D

Stejně si myslím, že by prezident jmenoval raději Ferdu mravence!

:-)

2 0
možnosti
PK

Na rozdíl od minulých "úsměvných" povídání dnes docela dobrý:-) Navíc když na Ukrajině vyhrál bavič ,,, tady také Drahošové nemají šanci:-) Gott už bude přestárlý, takže Jágr ...

1 0
možnosti
DR

Na Ukrajině je ale nyní po volbách ještě větší zábava, v současnosti tam totiž probíhá rekvalifikace poslanců Sluhy národa. To by jsme asi mohli převzít i u nás. ;-D

6 0
možnosti
PK

ale , ale čekal jsem vyjádření kandidáta na ministra pana KT a nic tak to asi přijde analytický blog na několik stran, Kája na to sedne přes noc a těšte se pane autore;-D;-D;-D

11 0
možnosti
JN

S tím tak nějak počítám... :-)

4 0
možnosti
MB

S obsahem souhlas, tak nějak si představuji blogy - sranda, vtip, bez urážek .

K činností Hradu, pana Zemana a jeho Melody Boys :

S obsahem nesouhlas, tak nějak si nepředstavuji hlody - Sice taky sranda, nicméně už bez vtipu a s urážkami.Zatím se mi nejvíce líbilo se mi jeho číslo , kterak navštívil Wellness = Klenotnici ... :-) .

0 0
možnosti
MS

Vy toho Zemana prostě máte rád, viďte, pane Nožičko. S vaší oddaností nehne nic, i kdyby nám tenkrát do těch našich krásnejch korunovačních klenot Zeman nakálel, ve vašem srdci to je nejlepší prezident na věčné časy a nikdy jinak!

13 13
možnosti
PK

no asi ho miluje ale vy zase nemáte smysl pro humor...škoda o moc se připravujete...;-D

10 2
možnosti

Klamná analogie. Je protiústavní nutit někoho k výkonu funkce, kterou vykonávat nechce. Navržený ministr musí nejdřív souhlasit. Je to tak se vším - včetně třeba kandidatury ve volbách. Ten, kdo vaši kandidaturu oznamuje, musí doložit, že s ní souhlasíte.

1 6
možnosti
MP

Článek je přeci vtip a ne výklad ústavního práva. Tak vzdělanej a tak natvrdlej...:-)

15 0
možnosti
Foto

R75o43m69a95n 60K31o94z12e48l

30. 7. 2019 23:05

Já bych ještě zmínil, jak byla ministryně obrany Vlasta Parkanová. Ani neskrývala, že tomu vůbec nerozumí, je i kvůli tomu trestně stíhaná. Na to si vzpomenu, když někdo tvrdí, že lidé nejsou zralí o něčem rozhodovat nebo když si uvědomím, že při ucházení o místo i nejposlednějšího úředníka je vyžadováno mít příslušné vzdělání a znalosti bývají prověřeny písemným testem.

5 0
možnosti
PK

...ale jak krásně Vlastička pěla a hopsala;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JN

Děkuji všem, kteří dosud přispěli do diskuse, jsem samozřejmě rád, že jsem dle dosavadních příspěvků dost lidí tímto článkem pobavil - myslím, že občas opravdu není na škodu brát některé věci s humorem.

Samozřejmě beru, že ne každému se můj humor líbí a ani jsem neočekával, že se článek bude líbit všem (jména těch, u kterých tomu tak bylo, pro mě ostatně příliš překvapivá nejsou).

9 0
možnosti
Foto

To není, jen by to chtělo ten humor. Ono dát se v této disciplíně do souboje s Karlem Trčálkem, je jako kdybych já chtěla soutěžit ve zpěvu s Magdalénou Koženou. Vaše "humoristické" blogy jsou tu pověstné. ;-(:-)

5 7
možnosti
AL

Ferda mravenec nebo zdejší VIP Trčálek?

-------------------------------------------------------------

Už dlouho nebyli kandidáti na prezidenta tak rozdílní!

.

;-D;-D

2 2
možnosti
JN

Opravím Vás: nikoliv na prezidenta, ale pouze na ministra. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,67
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik