Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Panu Trčálkovi nerozumím. On, ač Idnes VIP bloger a určitě pracovitý bloger, ale velmi často píše o jiných blogerech a dokonce psal jednou i o mně. Byl to obří blud, jako vše to málo, co jsem kdy od pana Trčálka četl, protože si myslím, že není zcela zdráv, ač VIP a nemyslím to zle. Ale, když má někdo potřebu špinit lidi, kteří ani nejsou slavní, či známí, tak je vlastně chudák, ale na rozdíl ode mne, on bude na hlavní stráce vždycky. KARMA

5 1
možnosti
Foto

Možná by bylo postačující a srozumitelnější, kdybyste se omezil na to podstatné : "Panu Trčálkovi nerozumím. "

4 1
možnosti
JJ

Jen jste měl utvrdil v poznání, že rudoši nemají smysl pro humor

17 5
možnosti
JN

Já jsem zase netušil, že vy jste rudoch, ale každý je holt nějaký... :-)

6 3
možnosti
JZ

Hele, jako netřeba to zas až tak hrotit. Mravenec je nakonec jenom Mravenec, kdežto pan Trčálek, to už je přece jenom pan Trčálek. Nerad bych se jednou dočkal dne, kdy se budu na zdejší blog bát chodit;-)

2 0
možnosti
VV

Ten by se mi libil zrovna na tom ministersvu kultury. Tam takovi lide patri.

2 0
možnosti
PK

První odstavec odpovídá mé hypotéze JJ na Hradčanech.

Pak velký ale skutečně velký omyl, protože Kája by to vzal, jsem si jistý a že je fachman v jiném oboru, to ho přece nijak nevyčleňuje ze současného ministerského průměru. Tož takR^;-D

7 0
možnosti
SN

:-).......Josefe, nejen že jste jistě dobrý učitel ale....jako humorista super! Všechno se dá elegantně vrátit! R^R^R^

9 7
možnosti
Foto

No, to jsme se nasmáli

8 2
možnosti
PB

....... Parkanová na obraně, John na vnitru, Kalousek na financích, Valachová na školství, Petříček na zamini,- ..... doboha, proč by Trčálek nemohl na zemědělství ?!

11 0
možnosti
AL

Pokud by Vám to pane Nožičko nevadilo, já bych raději za prezidenta ČR toho Ferdu mravence. :)

Ferda mravenec je sympatický a veselý chlapík, který se ničeho nezalekne, chytrý, pracovitý, známý v zahraničí, není žádný politický fanatik, nepřisvojuje si cizí texty, mají ho rády už tři generace a v mládi poctivě plnil plány pětiletky.

Je o něm známo, že je čestný, pravdomluvný a protože je i vynalézavý, tak by si poradil se všemi, co by mu chtěli okopávat kotníky.

Takže pro mě je to jasná jednička!

Proto raději toho Váženého Ferdu mravence.

A protože mám rád svobodu a demokracii, tak volám: "Ferda na Hrad!"

Vám karma a pěkný večer.

:-)R^

9 5
možnosti
Foto

Proč tak málo občane Ličko? Proč jen máte rád svobodu a demokracii? Vždyť Vy ji přeci milujete!

6 1
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,68
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik