Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i54r29k45a 57K95o86r53n 7464529540617

Ondřej Neff na NP velmi výstižně k poslednímu dění:

"Jedno je nepochopitelné: jak někdo může tohohle exota pokládat za zkušeného politika, který myslí na několik tahů dopředu.

Politik má nějaký cíl a dobrý politik ho dokáže dosáhnout. Exot Zeman nemá jiný cíl, než rozzuřit tu část společnosti, která ho nevolila, a pobavit své příznivce.

To je program pro magora, ne pro politika."...

+16/0
doporučit
21.9.2019 14:44
Foto

Z72d96e78n81ě34k 56B37á26r42t58a 6642701177511

Tak já bych byl celkem rád,aby Zeman stíhání obnovil,ta situace kdy Babiš podepisuje svou vlastní milost by byla dost komická a jistě by se nejednalo o střed zájmu.Jinak je Babiš vyšetřován i v další kauze daňového uniká za údajnou reklamu na Čapaku v hodnotě 300 milionů....podle toho co prezident říká,tak mám pocit.ze příroda už problém vyřešila....

+14/−1
doporučit
21.9.2019 13:39

P97e51t45r 12Š59e44v48č15í74k 3511105177735

Ovčáček napsal, "Prezident republiky je garantem ústavnosti a zákonnosti v této zemi." Něco tak úžasně vtipného jsem neslyšel už dlouhou řadu let. "President tlačí na NZS, aby se nezalekl nátlaku politiků.":-)

Monty Python, Woody Allen i Jára Cimrman se s hanbou plazí z bojiště....;-D

+11/−1
doporučit
21.9.2019 15:26
Foto

T43o64m50á71š 72F83l25a32š80k89a 5935185716691

Náš pan prezident je přeci moudrý muž. A kdo ho kritizuje, tak samozřejmě zpochybňuje svobodné volby. Fuj za takovéto články. ;-D

+8/0
doporučit
21.9.2019 18:44

V97l33a10d37i86m86í91r 34H79r12u48b11ý 4187583234619

Ten výrok nebyl neuvážený!!

Byl dalším útokem na demokracii a právní stát.

Po útoku na Ústavou dané postavení sněmovny (jmenování Rusnokovy vlády, ač sněmovna většinově žádala jiného premiéra/premiérku a její více než půlroční držení u moci bez důvěry). Po útoku na svobodu vysokých škol (odmítnutí udělit profesury). Po útoku na ústavní práva premiéra přišel útok na vztah moci výkonné a soudní (byla jím ovšem i Kajínkova amnestie).

Je to pokračující, záměrná sabotáž ústavního pořádku (a současně uspokojování představy o vlastní velikosti). Sabotáž záměrná. Příprava na přechod k diktatuře. Je jen otázkou, kdo má být beneficiantem této destrukce.

+8/−1
doporučit
21.9.2019 16:03

M40a75r58e14k 36V19a67l24i98č30e45k 2771239364230

Už víc jak rok tvrdím, že prezident mele a často si nevidí do pusy. Konečně to zahlédli i ti, kteří jej volili dvakrát a dosud privirali oči...

+5/0
doporučit
21.9.2019 21:55

J31a68n 49R40á43ž 1159533764160

S nadpisem se plně ztotožňuji. Je naprosto výstižný.

Dále už nemá cenu tento pro Babiše smrtící tah Zemana rozvádět!

+5/0
doporučit
21.9.2019 14:57

M45i56r77o57s46l92a81v 75B31u71č41e80k 6553413921484

Jsem rád, že jste otevřeně sdělil zřejmost ... !

Horší je, že nejde o žádný přebrept "V zápalu boje" - Jde o neuvěřitelnou podlost . Rovnice úvahy je jednoduchá - Silný, očištěný premiér = Slabší a v podstatě nepotřebný Prezident ! Miloš tedy naplňuje - "Jmenoval jsem AB i proto, aby nebyl vydíratelný" ! Vydřel jej tedy opět a v podstatě mu sebral - Právo na spravedlivý proces ! Je fantastické sledovat, že dílo špíny se zdařilo a přiznivci Zemana i Babiše tomu tleskají ! Chyběly pouze 2 měsíce! ... :-)

+6/−1
doporučit
21.9.2019 13:39
Foto

M28a73r28i28e 71J92a13n44d34o35v74á 8941373535226

Ano, ale ;-D;-D;-D;-D;-D

+6/−1
doporučit
21.9.2019 13:31

O10t42t53a 60Z58a12b32i67l31a72n97s84k41ý 9591907593376

...hmmm...a to s panem Polčákem bych být vámi, který dává sousloví demokratická opozice do uvozovek, vůbec nevytahoval. Oproti Zemanovi to řekl ještě velice kulantně. Ten přál mnohokrát velmi implicitně smrt novinářům, enviromentalistům a dalším....Rv

+8/−3
doporučit
21.9.2019 13:59

P67e83t11r 21Č14e58j42k27a 7376155639422

Já bych to řekl tak, že s negativním hodnocením daného postoje souhlasím. Je nešikovný zejména v kontextu s tím výrokem z tv duelu s Drahošem, ale zase - opravdu nejde ignorovat, co se mezitím stalo.

1.) Babiš se měl očistit - pokud MSZ rozhodlo o zastavení trestního stíhání, tak z pohledu práva k tomu, že se Babiš očistil, došlo.

2.) dochází tu k bezprecedentnímu útoku na MSZ v Praze ze strany médií a některých (nikoliv všech) politických stran - ať už jde o Piráty, kteří vyjádřili jasnou nedůvěru v dané rozhodnutí s tím, že mají jiný právní názor (oni znají obsah spisu?) a naději, že NSZ to rozhodnutí nějak "napraví"..... nemohu si pomoct, ale to se prostě nesmí dít - a tu kauzu to politizuje do té míry, že je v podstatě ohrožen spravedlivý proces. Víte - tady se říká, že Franta Vomáčka s Horní Dolní je v jiném postavení než Babiš - ano, když státní zástupce bude stíhat obyčejného Frantu Vomáčku, tak to ODS, Piráty, Topku a já nevím koho ještě vůbec nebude zajímat a vůbec nebudou napadat rozhodnutí státního zástupce, který stíhání ukončí..... natož aby se do médií vyjadřovali, že věří, že s tím NSZ něco udělá. Je to celé špatně a v podstatě ty útoky proti rozhodnutí NSZ do jisté omezené míry legitimizují tu úvahu s abolicí, protože tady ať už NSZ rozhodne jakkoliv, tak to vždycky bude "protistrana" chápat jako rozhodnutí pod politickým nátlakem.

3.) zajímalo by mě, jestli by třeba Piráti, nebo jiné opoziční strany, souhlasily s tím, kdyby na základě rozhodnutí NSZ byla podaná obžaloba k soudu, žádná abolice by nepřišla a soud by konstatoval "nic trestného se nestalo" a na základě takového kroku a selhání NSZ by se vláda rozhodla NSZ Zemana odvolat z funkce. Byl by odmítavý křik, nebo souhlas s odůvodněností takového odvolání?

+4/0
doporučit
21.9.2019 20:39

V57á56c50l56a75v 13Č36e43c41h60t94i67c24k25ý 9955140706408

Proč hloupé? Byl to přesně v jeho stylu. Vše logicky zdůvodnil a opět se stal středem pozornosti, o což mu jde především. Mě to baví. Ta politická kauza by stejně nikdy nemohla skončit odsouzením, tak o co jde?

+4/0
doporučit
21.9.2019 18:44

V46l49a92s24t13i77m26i53l 25K40r42a55u10s 3693144394263

I když s autorem většinou nesouhlasím, oceňuji, že jako příznivec Miloše Zemana není k němu úplně nekritický.

+4/0
doporučit
21.9.2019 15:21

V18l65a36d83i18m44í82r 33S40t50u69d59e18n90ý 5278128405100

Klasika. Prezident udělal chybu, ale...

+4/−1
doporučit
21.9.2019 20:59

P91e11t21r 17Č57e41j71k35a 7206885259292

Jedna věc je vtipná - tady jedna strana tvrdí, že Zeman je vlastně neschopný a neví už co dělá a zároveň tatáž strana tvrdí, že Zeman extenduje moc prezidenta tak, aby měl v hrsti premiéra a mění to tu div ne na prezidentský systém (což je mimochodem nesmysl). Jako by nikoho nenapadlo, že jedno vylučuje druhé. Ano, Zeman rozšiřuje moc přímo voleného prezidenta až na hranu ústavnosti, jenže já tu budu pořád říkat, že je to přirozený jev související se způsobem volby a s tím, jaký typ výkonu prezidentské funkce voliči chtějí (což se ovšem s časem může samozřejmě měnit, i když nevím, proč by to voliči dělali, když "politický" prezident v podstatě posiluje vliv voliče).

Tady by někdo odvolával přímo voleného prezidenta jenom proto, že se některým stranám ve sněmovně nebo v senátu nelíbí, jak prezident postupuje. To je zásadní chyba a pohrdání voličem. Ono došlo ke zkomplikování odvolávání prezidenta z prostého důvodu - od přímo voleného prezidenta je riziko "konfliktu" se zákonodárnou nebo výkonnou mocí mnohem vyšší, než od toho, který byl zákonodárnou mocí zvolen a mandátem slabší instituce (což je prostá většina v jedné z komor - viz vol účast v sen. volbách) nemůže odvolávat silnější politickou instituci (přímo voleného prezidenta), proto se dala podmínka obou komor s ústavní většinou. Proč? Protože ten prezident je zvolen s nějakou vlastní představou výkonu politiky a nějakým vlastním "programem", s kterým do voleb jde. Probůh - to, co se děje, není nic "nebezpečného", jde o průvodní jevy toho, že se hledá NOVÉ vyvážení vztahů mezi prezidentem, jehož legitimita byla výrazně posílena ke výkonu funkce politickým způsobem, vládou a parlamentem. Parlamentním stranám se to samozřejmě nelíbí, že mají dalšího "kohouta na mocenském smetišti", ale je to na nich, aby našli nový a vyvážený vztah s ním. S čím se však musejí smířit je neoddiskutovatelný fakt - prezident z doby před rokem 2013 a prezident od roku 2013 jsou a VŽDY budou dvě instituce z hlediska politické váhy.

+5/−3
doporučit
22.9.2019 0:04
Foto

J62a21r23o54m91í74r 54Š32i80š22a 3180153671937

si myslím, že se spíš odkopal:-/

+3/0
doporučit
21.9.2019 18:03

K91a22r73e70l 81Š46r19e51j11b97r 3253253637250

Myslím, že to byl od MZ jasný úmysl a vzkaz všem těm (v čele se šéfem soustavy žalobců PZ), kteří dopustili nezákonné stíhání po dobu dvou let, že pokud pravomocné zastavení stíhání budou chtít zvrátit zpět do protizákonného stavu, že prezident v souladu s ústavou zasáhne. Jasný a srozumitelný vzkaz.

P.S. všem kteří mi budou namítat, že vše bylo při stíhání v pořádku, doporučuji přečíst pozorně celé usnesení pana Šarocha, včetně odstavce o trestnosti vytýkaných skutků v časové ose.

+5/−4
doporučit
21.9.2019 15:08

M75a60r13e21k 96H30o61r53e40n55s78k14ý 3569483353475

Tentokrát musím s některými vašimi výroky v příspěvku na toto téma souhlasit. A to hlavně s odstavcem o medvědí službě. Zeman totiž není s Babišem žádný velký kamarád. Zeman pouze Babiše potřebuje, aby s pomocí tohoto nejslabšího premiéra v polistopadové éře mohl v pro něho důležitých věcech vládnout zemi. A při každé příležitosti Babišovi ukáže, že na něho má páku. Právě tímto výrokem Babišovu pozici velice zhoršil a pro spoustu lidí nyní bude Babiš ten, kdo se drží na svobodě za pomoci prezidenta. A Babiš v těchto výrocích velice dobře vidí, že Zemanovi stačí lusknout prstem a je po Babišovi. Jenom kdyby třeba Zeman naznačil, že Babiš je opravdu vinen, tak jeho preference půjdou rapidně dolů. Co víc si může Zeman přát, než mít svého premiéra, který ho kvůli tomuto poslouchá na slovo. A já mám v této situaci jedinou radost z toho, že Babišovi teď často zbyde jenom to, že jeho slovy musí "žmúlat čepicu" u prezidenta. Budu ale stále doufat, že voliči Zemana a Babiše prozřou a pochopí, že těmto nejde o blaho republiky. On jeden z nich pouze potřebuje vyřídit si účty se všemi, co ho kdy naštvali a druhý potřebuje udržet na úrovni svoje kšefty a hlavně se nedostat do vězení, kam za všechno, co kdy provedl, rozhodně patří.

+3/−1
doporučit
21.9.2019 22:02

A83n84t80o22n76í17n 65N12e83b12u80ž74e14l10s53k58ý 7585189726220

Opozice děkuje...

+2/0
doporučit
21.9.2019 21:13

D72á64š44a 26S47t38á42r21k60o41v87á 5741390888

No ono to bude jako v té bajce o štírovi..."... je už prostě takovej...". ;-D

+2/0
doporučit
21.9.2019 19:52

J37i23ř69í 25Ř35e46z11n10í41k 4682202713815

Vedoucí státní zástupce zveřejnil počty telefonátů, které měli kvůli kauze Čapí hnízdo. Nelze říci, že by těm žalobcům se do toho nevrtal kdekdo. Jeden by řekl, že šlo přímo o vrtání.

+2/0
doporučit
21.9.2019 17:27
Foto

M16i94c68h16a79l 98G73r47e46š31l36i87k 9231416692446

Tenhle Váš blog mě tak trochu pozitivně překvapil a dal jsem karmu. ;-)

+2/0
doporučit
21.9.2019 14:07

P79e86t54r 49K59o83r92e94c10k29y 2673677473281

Tak nevím, kolega diskutér mi na mé sdělení, že to MZ přepískl, odvětil, že to bylo nikoliv přeřeknutí, ale úmysl. tak by to chtělo aspoň dvě hypotézy proč. No a pan Polčák, to se snad ani nedá komentovat ...

+2/0
doporučit
21.9.2019 13:29

M43a26r16i68e 32Š48í78p35k91o15v32á 5192382484327

To, že s tou abolicí prezident přišel tak brzo, chápu jako "pomocnou ruku", nebo-li přikrmení demoblogu. Neměli by kluci o čem mluvit. Jiný program nemají.

+3/−5
doporučit
21.9.2019 16:16

D77a13n 19R22o85z98s98í75v91a93l 3600552180314

Už jsem to psal včera, veřejně bych to takto nevytruboval (aspoň zatím), nicméně tipuji že už se prostě nemohl dívat na tu naprostou neschopnost celou tuto kauzu řádně a hlavně včas došetřit a už konečně uzavřít, poněvadž politici namísto toho aby řešili problémy lidí, za což tam byli zvoleni, tak pouze čtyři roky plamenně žvaní o Babišovi. A to bude celé jádro pudla.

+3/−5
doporučit
21.9.2019 15:02

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz