Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Proto už na atletiku nekoukám. Je to horší než v cyklistice už. :-P

0 0
možnosti
Foto

sám už kvůli nefér rozhodčím nekoukám ani na fotbal.

2 0
možnosti
MV

Američanům nenalevame...

8 0
možnosti
Foto

J65a67k27u84b 39R16o84t43h

30. 9. 2019 9:39

Opět jste prokázal neschopnost pochopit rozdíl mezi individuálním dopingem (pravděpodobně americký atlet), a dopingem institucionálním (Rusko). :-/

13 2
možnosti
Foto

V blogu Vám chybí kritické vyjádření Vaší oblíbené výškařky na adresu ruských funkcionářů a trenérů podílejících se na organizovaném dopingu.Asi se to moc nehodilo...

9 2
možnosti
MM

Podobně se vyjádřila vítězná ruská tyčkařka :"ráda bych slavila s ruskou vlajkou, ale taková je situace v Rusku."

2 2
možnosti
MH

To mi děláte schválně. :-) Ok, chytnu se a píšu - ano, tak je to nejlepší, presumpci neviny jenom u vám sympatických politiků!

4 1
možnosti
JN

A můžete mi říci, konkrétně u kterých politiků jsem ji já někdy nectil?

Já samozřejmě vím, že Vy ji u Babiše nectíte...

A když už jsem sem tohle téma zamotal, určitě Vám neunikla tahle dnešní zpráva:

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-cernosice-stret-zajmu-trestni-rizeni.A190930_055944_domaci_knn ;-)

2 2
možnosti
Foto

Pan učitel si stále nechce připustit, že v celém světě se dopuje, individuelně. Zatímco Rusko má sport za nástroj své zahraniční propagandy a dopuje se "státně" s posvěcením nejvyšších míst a za podpory oficiálních bezpečnostních struktur.

12 3
možnosti
Foto

Zdravím Standu "-" :-).

2 0
možnosti
JH

No a co - kdysi tihle novináři, komentátoři. lezli do zadku Rusům a teď zase Američanům. Čeští novináři to bez té servilnosti prostě neumí...:-)

5 3
možnosti
MM

Já tušil, že ve všem mají prsty čeští novináři! ;-D

4 1
možnosti
DR

Naprosto souhlasím. Netuším proč tohle házení všech do stejného pytle a proč ti rusové, kteří se vůbec ničím neprovinili, nemohou startovat pod svou vlajkou.

5 5
možnosti
KT

Aspoň, že Vy můžete, pane Rozsívale, startovat pod svou vlajkou s dvanácti zlatými hvězdami na modrém podkladě

2 1
možnosti
  • Počet článků 1586
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 3233x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik