Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

He, díky za upozornění na ono hlasování, které mně uniklo. Silně mi to připomíná návrh na zákaz dihydrogenmonoxidu (v jedné kalifornské díře). :-)

3 0
možnosti
Foto

I21v30a86n 37V27e43s23e71l50ý

1. 12. 2019 13:12

Ti právníci vlastně chtěli popřít přírodu. Vadí jim když domácí kočka ve svém pudovém jednání uloví ptáčka ale kdyby to chtěli dotáhnout do úplného naplnění ochrany ptáčků museli by vyhubit veškerou divokou faunu co loví ptáky a část přírody by byla fuč. Potom by někdo prohlásil jiný druh za ohrožený a jeho přirození predátoři by byli vybiti. Takhle dále a dále až by na Zemi zbyl ze živočišných druhů pouze člověk.

3 0
možnosti
Foto

;-DR^ Mně přišlo zvláštní, když jsem nedávno skutečně potkala kočku, obyčejnou micinu, na vodítku. Vám karma za veselý článek a za česká jména Vašich koček, Micka a Mourek jsou půvabná... My máme Čerta, Tygra a Micinku.

4 0
možnosti

Já děkuji za Váš příspěvek a přeji hezkou neděli.

1 0
možnosti

J23i98r69i 59B39o73r

1. 12. 2019 12:37

A představte si,že takhle to funguje.Jedni něco navrhnou a komise to schválí a nebo neschválí. Ale zabývat se tím musí.Divné,že?:-)

2 0
možnosti

Ano, takhle to v současné EU funguje. Já si ovšem myslím, že by příslušné evropské orgány měly místo něčeho, co nejspíš přijde absurdní i malému dítěti, řešit raději závažnější problémy, dotýkající se všech občanů EU.

6 0
možnosti
Foto

Vy vodíte ven Vaše kočky na procházku?Pokud ne tak se Vás tento hypotetický problém ani netýká a netřeba ho řešit.Náš problém byl jiný.Nechat si kočku,která loví a likviduje ptáky u krmítka?Po nálezu mrtvého strakapouda to byla jasná volba....

1 7
možnosti

A víc demagogicky by fakt argumentovat nešlo? 8-o To je stejně "racionální", jako kdybych já do diskuse pod váš dosud poslední blog napsal vám, že když vás nezajímá fotbal, tak nemáte co řešit, jestli Zeman byl nebo nebyl na zápase pražské Slavie. ;-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,84
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik