Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Je to vas voleny zastupce? Je voleny ve vasi obci? NE a NE

Takze projevujete naprosto zbytecnou starost....

7 1
možnosti
HN

H72o17n97z36a 93N85o43v83á88k

4. 12. 2019 10:31

Takže když uvidíte,že okrádají souseda,tak to nenahlásíte a budete zlodějům držet palce?:-)

20 2
možnosti
JN

Promiňte, ale tohle srovnání kulhá na obě nohy.

4 6
možnosti
Foto

výsledně jde o naše peníze a pokud má podezření, že se s nimi nakládá podvodně, je jeho povinností na to upozornit.

A co se pana premiéra týká, byl již tolikrát přistižen při prokazatelných lžích, že jenom nesoudný člověk mu slepě věří. Viz jeho poslední prohlášení, že audit nečetl a že jej nezajímá.

17 2
možnosti
HH

Já nevím, jak tato kauza dopadne, kdo má vlastně pravdu a kdo ne. Vidím ale tady, že spousta to již ví. Co si tak počkat na konečný verdikt, a pak mudrovat?

Co se týká Pirátů, tak bohužel "bonzák" zůstane vždy "bonzák", nebo vy ostatní uznáváte jen staré komunistické: "Já jsem nebonzoval, já jsem to jen musel hlásit vejš".

5 9
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
PK

Oproti většině diskutujícím vám chci vyjádřit dík, že se neobáváte vyjádřit svůj názor. Pokud v diskusi najdete silný argument jistě názor změníte.Pěkný den R^R^R^

1 2
možnosti
JN

Díky a jsem rád, že sem do diskusí stále chodí i lidé Vašeho typu, kteří dokáží vidět věci s nadhledem a nikoliv jen černobíle.

3 2
možnosti
MV

... pokud bude CR prinucena vratit nekterou z dotaci, tak za to muze Hrib - ne dluznik" - pochopeno z posledni vety v odstavci Vaseho dnesniho "dila"

to se bude libit, Vy jste proste manipulator non plus ultra, pane Nozicko

10 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
DV

D31a43v29i80d 46V62l34k

4. 12. 2019 9:51

Aha takže Vy, pan učitel vlastně obviňujte ty ,kteří ukázali na podvodné jednání a hájíte podvodníka. Příšerné kam až jste ochoten v té servilitě zajít. Já chápu ,že každý se může mýlit a někomu nalítnout, nicméně pod tího faktů by měl prohlídnout a přiznat si chybu. Je mi z Vás smutno Josefe, velmi smutno.

24 5
možnosti
MV

smutno mi z pana Nozicky neni - uz davno se podle jeho textu da usoudit, kam patri

lito je mi deti, ktere takovy manipulator "vyucuje"

11 4
možnosti
Foto

Pro mne bez pardonu uvažování náctiletých děvčat o přestávce. O tom, jak Jiřina zradila. Jiřina chápe, že je něco sviňárna, morál jí teď, když už věcem nějak víc rozumí, dospěla, morál jí nedá se k té sviňárně připojit, poněvadž mlčení je souhlas. Ale protože si před družinou ve druhé třídě řekly, že jsou kamarádky, je Jiřina zrádce. Tohle je jedna z mála věcí, která mě tu začíná těšit, že konečně vylejzají Jiřiny. Jiřiny , které dokážou říct, udělali jsme chyby, stavíme se k tomu čelem, chceme mít čistý stůl... chceme je napravit. Vaše povaha je dílem toho, jak se dodnes "dovedeme" kouknout na historii a hledat růžový nátěr. Vy máte, Josefe ještě v jakémsi veřejném chlubení uvažování pomalu komunistického občana, který bude pořád počítat s malou domů a jak to vynést přes vrátnici...

Co je vám do Hřiba? Naopak. Hřib je šéfem města, které má mít kredit jako metropole, co ten kredit pořád nějaký má. Starostové velkých měst si potrpí na kredit. Potrpí si na něj londýnský starosta, potrpěl si na něj i náš Čermák v Chicagu...

Malost, promiňte...stačilo by jedno slovo.

21 5
možnosti
OU
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,71
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik