Děkujeme za pochopení.
M87a20r54e10k 30C22o69z58l
Nic tak strašného se neděje. Chvilka počátečního chaosu se přežije a pak už to půjde. Každá velká změna bolí a myslet si, že ze dne na den všechno bude perfektní, je naivní. A to uznávání jízdenek? Různé integrované dopravní systémy ve větších městech také nevznikly od prvního dne.
O73d77s87t20r21a56n88ě20n34ý 68U73ž84i86v70a22t93e74l
B39r81o35n29i85s59l18a60v 59G74a26b50r52y44š
Tady s Vámi souhlasím. "Mohli jsme to udělat lépe, ale my jsme řekli NE!"
Polovina viny patří dopravcům, že se řádně nepřipravili a že šli do něčeho, co bylo nad jejich síly. Druhá polovina patří krajským politikům za špatně nastavené podmínky a za to, že se nedokážou mezi sebou domluvit. To je prostě tak, když se o dopravu starají diletanti a neumětelové.
Ti, co tady řídí dopravu, nejsou odborníci. Ti vypadají a jednají jinak. Mohou se na ně a jejich práci jet podívat do Švýcarska.
Zde je rozhovor s doc. Drdlou z Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice: https://zdopravy.cz/rozhovor-cestujici-by-nemel-byt-zatezovan-ruznymi-krajskymi-tarify-rika-docent-z-univerzity-pardubice-40117/
T40o34m53á46š 69T43a89t58í55č36e35k
Milovníci exportéra au-pairek budou tvrdě nesouhlasit, už si to jdu přečíst.
Jen tak mimochodem si JM kraj na tento rok objednal od ČD (chválarozumu!) na trati Brno - Blansko - Rájec - Letovice - Březová na víkendy jen polovinu spojů, takže jednou za hodinu.
Jo, a jednou jsem loni takhle nasedl do prvního ranního spoje na této trase, který provozoval (jestli ještě provozuje, nevím) rozumužel exportér au-pairek. Cesta, která by za tarif IDS JMK stála 27,- Kč, koupeno ve vlaku ČD kvůli absenci pokladny 36,- Kč, stála u exportéra au-pairek 59,- Kč. To, že jsem si v tom jeho pojízdným cirkuse připadal jako na nějaké sešlosti Svědků Jehovových, zase až takovou roli nehrálo.
J89o84s14e90f 56H26a96v59r34á89n40e43k
Ty problémy jsou větší, nežli se čekalo - souhlas. Nezbývá nežli použít proti přepravcům, kteří nezvládli nové poměry sankce, což se týká i některých linek provozovaných ČD.Stejně si ale myslím, že konkurence je užitečná, potřebná.
Díky ní, například na rychlíkových linkách do Ostravy se výrazně zlepšila úroveň cestování,
J39o87s28e79f 58N61o80ž71i69č80k33a
Že je konkurence potřebná, v tom máte samozřejmě pravdu. Ovšem nyní se dost možná někteří soukromí dopravci (i jejich cestující) přesvědčili, že je něco trochu jiného, pokud jejich vlaky dosud jezdily jen na frekventovaných tratích, a nyní mají někde zabezpečovat dopravu i na tratích okresního typu.
M42a60r43t33i51n 59I84r80e35i97n
Co máte proti bulharským strojvůdcům?
J92o94s74e14f 68N12o58ž28i89č27k53a
Pokud by kromě odborných znalosti zvládali na potřebné úrovni i češtinu, tak samozřejmě nic. Když bude strojvůdce schopen bez problémů komunikovat s českými výpravčími či dispečery, tak je mi jedno, jestli to bude Čech, Maďar nebo třeba Egypťan.
J98a89n 24Š58v51a63d40l95e73n63k64a
Tak, zmatek je způsoben i tím, co si u Babiše vylobboval jeho kámoš Jančura...
I60v70a39n 22M92a54r98e49k
No pokud to tak sleduji v "centru dění" (na Horní Vláře") pane Nožičko, situace se už zklidnila. Ba dá se říct, že už je v normálu, tedy pokud zpoždění Arrivy nyní většinou nezaviní čekání na přípoj často zmeškaných "Valašských a Slováckých" expresů.Nevím, jestli jsou bulharští fíři i záležitostí Valašska, nebo jen severu Čech? Ale za našich časů platil výraz "hovorová disciplína", nevím ale jestli je platná i v této době?
J19o15s44e45f 91N52o75ž88i58č32k53a
Zkušenosti ze Vsetínska jsou dle zmíněných ohlasů jiné, ohledně toho zpoždění zase ČD naopak tvrdí, že kvůli zpožďování Arrivy nabírají zpoždění i mnohé jejich vlaky...
O těch bulharských strojvůdcích se v novinách píše hlavně v souvislosti s Libereckým krajem a v dnešní MF DNES byla uvedena i jedna pikantní historka: Výpravčí vydal strojvůdci Arrivy dvakrát pokyn, aby přejel na druhou kolej. Bulhar dvakrát potvrdil, že rozumí, ale vlak se ani nehnul.
Ovšem slyšel jsem, že Bulhaři to mají s projevem souhlasu či nesouhlasu naopak než my, tak jestli nebyl problém v tomhle.
P78a62v79e42l 70B29u74d10i95š
Arriva je sice německá firma avšak působící v postkomunistickém státě, proto tady nemůže nikdy dosáhnout západní úrovně. Označení postkomunistický stát už nám nikdo do 3. světový neodpáře.
J54o83s60e44f 38N86o23ž42i39č88k65a
Je ovšem na nás, zda si takový přístup necháme líbit. V tomto případě by měly příslušné kraje, pokud v brzké době nedojde k zásadní nápravě, vypovědět Arrivě smlouvu.
- Počet článků 1582
- Celková karma 39,87
- Průměrná čtenost 3242x