Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

M31a29r66e12k 47C94o21z16l

12. 1. 2020 15:34

Nic tak strašného se neděje. Chvilka počátečního chaosu se přežije a pak už to půjde. Každá velká změna bolí a myslet si, že ze dne na den všechno bude perfektní, je naivní. A to uznávání jízdenek? Různé integrované dopravní systémy ve větších městech také nevznikly od prvního dne.

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
BG

Tady s Vámi souhlasím. "Mohli jsme to udělat lépe, ale my jsme řekli NE!" ;-D

Polovina viny patří dopravcům, že se řádně nepřipravili a že šli do něčeho, co bylo nad jejich síly. Druhá polovina patří krajským politikům za špatně nastavené podmínky a za to, že se nedokážou mezi sebou domluvit. To je prostě tak, když se o dopravu starají diletanti a neumětelové.

Ti, co tady řídí dopravu, nejsou odborníci. Ti vypadají a jednají jinak. Mohou se na ně a jejich práci jet podívat do Švýcarska.

Zde je rozhovor s doc. Drdlou z Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice: https://zdopravy.cz/rozhovor-cestujici-by-nemel-byt-zatezovan-ruznymi-krajskymi-tarify-rika-docent-z-univerzity-pardubice-40117/

3 0
možnosti
TT

Milovníci exportéra au-pairek budou tvrdě nesouhlasit, už si to jdu přečíst. ;-)

Jen tak mimochodem si JM kraj na tento rok objednal od ČD (chválarozumu!) na trati Brno - Blansko - Rájec - Letovice - Březová na víkendy jen polovinu spojů, takže jednou za hodinu. :-P

Jo, a jednou jsem loni takhle nasedl do prvního ranního spoje na této trase, který provozoval (jestli ještě provozuje, nevím) rozumužel exportér au-pairek. Cesta, která by za tarif IDS JMK stála 27,- Kč, koupeno ve vlaku ČD kvůli absenci pokladny 36,- Kč, stála u exportéra au-pairek 59,- Kč. To, že jsem si v tom jeho pojízdným cirkuse připadal jako na nějaké sešlosti Svědků Jehovových, zase až takovou roli nehrálo. :-P

1 0
možnosti
JH

Ty problémy jsou větší, nežli se čekalo - souhlas. Nezbývá nežli použít proti přepravcům, kteří nezvládli nové poměry sankce, což se týká i některých linek provozovaných ČD.Stejně si ale myslím, že konkurence je užitečná, potřebná.

Díky ní, například na rychlíkových linkách do Ostravy se výrazně zlepšila úroveň cestování,

0 0
možnosti
JN

Že je konkurence potřebná, v tom máte samozřejmě pravdu. Ovšem nyní se dost možná někteří soukromí dopravci (i jejich cestující) přesvědčili, že je něco trochu jiného, pokud jejich vlaky dosud jezdily jen na frekventovaných tratích, a nyní mají někde zabezpečovat dopravu i na tratích okresního typu.

0 0
možnosti
Foto

Co máte proti bulharským strojvůdcům?

2 0
možnosti
JN

Pokud by kromě odborných znalosti zvládali na potřebné úrovni i češtinu, tak samozřejmě nic. Když bude strojvůdce schopen bez problémů komunikovat s českými výpravčími či dispečery, tak je mi jedno, jestli to bude Čech, Maďar nebo třeba Egypťan.

1 0
možnosti

Tak, zmatek je způsoben i tím, co si u Babiše vylobboval jeho kámoš Jančura...

3 3
možnosti
Foto

I70v74a34n 74M86a63r43e44k

11. 1. 2020 18:12

No pokud to tak sleduji v "centru dění" (na Horní Vláře") pane Nožičko, situace se už zklidnila. Ba dá se říct, že už je v normálu, tedy pokud zpoždění Arrivy nyní většinou nezaviní čekání na přípoj často zmeškaných "Valašských a Slováckých" expresů.Nevím, jestli jsou bulharští fíři i záležitostí Valašska, nebo jen severu Čech? Ale za našich časů platil výraz "hovorová disciplína", nevím ale jestli je platná i v této době?

0 0
možnosti
JN

Zkušenosti ze Vsetínska jsou dle zmíněných ohlasů jiné, ohledně toho zpoždění zase ČD naopak tvrdí, že kvůli zpožďování Arrivy nabírají zpoždění i mnohé jejich vlaky...

O těch bulharských strojvůdcích se v novinách píše hlavně v souvislosti s Libereckým krajem a v dnešní MF DNES byla uvedena i jedna pikantní historka: Výpravčí vydal strojvůdci Arrivy dvakrát pokyn, aby přejel na druhou kolej. Bulhar dvakrát potvrdil, že rozumí, ale vlak se ani nehnul.

Ovšem slyšel jsem, že Bulhaři to mají s projevem souhlasu či nesouhlasu naopak než my, tak jestli nebyl problém v tomhle. :-)

0 0
možnosti
PB

P63a21v30e60l 35B15u37d70i63š

11. 1. 2020 18:06

Arriva je sice německá firma avšak působící v postkomunistickém státě, proto tady nemůže nikdy dosáhnout západní úrovně. Označení postkomunistický stát už nám nikdo do 3. světový neodpáře.

0 3
možnosti
JN

Je ovšem na nás, zda si takový přístup necháme líbit. V tomto případě by měly příslušné kraje, pokud v brzké době nedojde k zásadní nápravě, vypovědět Arrivě smlouvu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,91
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik