Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

To je ale konina. Vy se musíte, pane Nožičko, neskutečně nudit, když jste schopen i z takového prdu uvinout kouli... ;-D

15 1
možnosti
JN

Mně spíše přijde úsměvné, kolik lidí se zde kvůli této "konině" dokázalo rozčílit takřka do nepříčetnosti. :-)

0 0
možnosti
JN

Díky Vám i všem ostatním pod Vámi za kladné ohlasy.

0 0
možnosti
PN

Velmi vtipně napsané. Díky za příjemné pobavení pane autore.

A prosím Vás všechny zvěstovatele té správné pravdy a jejich nadšené přitakávače, běžte rychle podpořit Vašeho VIP blogera do diskuse pod jeho poslední blog. Má ji zatím skoro víc šedou, než s písmenkama 

9 2
možnosti
SN

:-)........pročetl jsem si před uložením ke spánku bohatou diskusi, gratuluji! Podráždil jste mnoho diskutérů- ek! Fajné čtení, alespoň neumřu blbý, jak pravidelně pravím !!!

R^R^R^

7 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
12 2
možnosti
Foto

J26i85ř44í 71G54o20n59o

27. 2. 2020 19:01

Nepovedený článek. Petra prokázala významné světové hráčce a kolegyni respekt. Nic víc. Tak to má být. Vše ostatní je podružné či nesouvisející.

12 6
možnosti
JN

Bohužel jste také nejspíš nepochopil, že článek je myšlen ironicky a gesto Petry já naopak oceňuji... :-/

11 2
možnosti
PT

P97e36t15r 42T21o91m59e88k

27. 2. 2020 18:21

Rusáky nesnáším a byl jsem panem Bangou jako bloger bez výstrahy vyloučen, když jsem, taky kvůli ruským sportovcům, napsal, že rusáci jsou hnusný národ. Později jsem uznal, že jsem to s tou radikálností přehnal, ale nepomohlo mně to. Vy jste mě ovšem s tou nenávistí předhonil a nesouhlasím s vámi.

6 2
možnosti
DR

A vyloučen právem.

3 0
možnosti
DR

Dobré, zasloužená karma. ;-DR^

11 2
možnosti
JN

Dík - ale nevím tedy, jestli i Vy máte oprávnění zaslouženou karmu udělovat...

6 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 39,94
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik