Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotka je vtipná a pravdivá v tom, že za to co Zeman předvedl si zdvižený prostředníček zaslouží...zkuste si najít projev slovenské prezidentky, tak vypadá projev státníka v této situaci, tu jistě za její slova nikdo nekritizoval. Kapky od spousta lidí dostal Zeman zaslouženě a to v blogu především šlo...

10 9
možnosti

S tou pravdivostí té fotky jste mě tedy dostal;-D, jinak pochopitelně faux pas bylo už v tom, že interview ze zánamu poskytl jen Primě, která to navíc anoncovala jako živák, přitom se obracel na všechny občany.

1 0
možnosti
JP

Soudruhu učiteli, ty jako učitel IT bys mohl vědět co to je fotomontáž.

7 3
možnosti
JN

Jak už jsem napsal v diskusi níže: přesnější označení je, že se jedná o fotku, převzatou odjinud a dodatečně doplněnou textem.

Za nepřesnost se omlouvám, jsem však přesvědčen, že na podstatě článku to nic nemění. Hezký den.

3 1
možnosti
JV

J57i98r61i 79V21r86a70b26e64c

21. 3. 2020 11:58

Každopádně v Číně dostal Zeman Palec nahoru .

0 0
možnosti
MV

evidente mu jde vic o palce tam, nez v zemi, kde prezidentuje

2 0
možnosti
AL

21.3.2020 v 10:40 | Karma článku: 29.10 | Přečteno: 696 | Diskuse

Zatím velice slušné skóre! Lidem se článek líbí!

Jen tak dál.

.

:-)

0 3
možnosti
VR

Včera mi tvé komentáře ke karmě u článku pana Zieglera chyběly, čím to, dědečku Arnolde Amicusi, takto milovníku demokracie a svobody?8-o

5 0
možnosti
Foto

Kdybyste takhle usilovně vyvracel i výplody ruské propagandy udělal byste mnohem záslužnější činnost.

16 4
možnosti
JN

Nic Vám nebrání v tom, abyste tak ve svých článcích činil Vy (možná by to bylo smysluplnější než například psát blog o něčem, o čem ještě den předtím tvrdíte, že to sledovat nebudete ;-)).

2 0
možnosti
JZ

Já jsem nikde nenapsal, že fotka musí být pravá. V každém případě je tato fotka vtipná a já se u ní dobře bavím. Dál to řešit nebudu. :-)

13 1
možnosti
ZD

Emočně přepjatí lidé to tak mají. Nemohou unésti ani svých neřestí, ani léků proti nim.

6 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 1
možnosti
ZD

Dobrý komentář. Všímám si také Vašich komentářů. Chováte se sám podle svých doporučení? Také nejdřív upozorňujete premiéra na chyby a až když nereaguje zveřejňujete kritiku? Bylo by to v každém případě mnohem důstojnější.

2 2
možnosti
JK

Proč myslíte, že jde o fotomontáž? Je to jen odněkud převzatá fotka s doplněným textem.

1 1
možnosti
MV

o fotomontaz nejde, jde o vyuziti jiz hotove fotografie

vzkaz pod ni je aktualne ale jasny i na uzemi Ceska (byt je foto pravdepodobne z Italie)

1 0
možnosti
TN

Naivně jsem čekal, že alespoň v těchto těžkých časech, v sobě prezident dokáže potlačit své arogantní ego a zachovat se státnicky. Bohužel selhal.

Přitom ještě před 20 lety byl Miloš Zeman jiným člověkem. Přes všechno, co jsem na něm neměl rád, uměl mluvit a chovat se důstojně. Myslím, že současným Zemanem by i jeho mladší já bylo upřímně znechucené...

2 0
možnosti
ZD

Pravděpodobně se Tomáši trefujete do základního problému Vás i ostatních kritiků. Nekomentujete skutečnost, ale vaše jak píšete "naivní" představy - jak by ta skutečnost měla podle Vás vypadat. Pak Vaše zklamání a traumata se kterými oblažujete chápu. To musí ven jinak se vyvalí bok.

1 1
možnosti
MM

Uvedl jste některé výtky k projevu prezidenta, já jich mám daleko víc, tu zásadní, že hlava stáru by se v této chvíli měla oprostit od všech animozit a naopak stmelovat.

Je to ovšem bohužel Miloš Zeman takový jaký je a jestli nějaká fotka se přímo vztahuje k jeho projevu není v této situaci to nejdůležitější

20 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,28
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik