Děkujeme za pochopení.
V25l47a19d94a 66S69i32m97o16n54i94k
A pak ty děti budou chtít nějakou práci (nebo raději zaměstnání s příjmem) a budou úplně v šoku, že se práce a její výsledky budou hodnotit a podle výkonu se bude stanovovat odměna. A pětadvacetiletá nezávislá volnomyšlenkářská osobnost je pak postavena před neřešitelný problém. Co potom? Neznámkovat ??
M41i59c40h71a54l 67O95r49s93á87g
V rámci formativního hodnocení je důraz kladen na zpětnou vazbu, ta ale neprobíhá známkou a nejde pouze o chválu.
Nemyslím, že tématu rozumíte.
V27e29n26d85u72l66a 93S47z23l41a20u21e89r49o45v26á
Už ta první věta je perla: "Je současná mimořádná situace, související s pandemií koronaviru, důvodem pro zásadní přehodnocení vzdělávacích cílů, včetně například toho, aby žáci přestali být svými učiteli známkováni?"
Absurdita toho, že nějaký učitel považuje známkování za vzdělávací cíl, je umocněna tím, že takových učitelů jsou mraky:-/
J90o48s51e79f 22N62o84ž94i65č92k23a
OK, uznávám, že slovo "včetně" by mělo být na příslušném místě nahrazeno slovem "nebo". Co tam máte dál?
J90i17ř79í 91N38ě16m36e29c
Známka je známka, to je bez debat. Jednička znamená výbornou (bezchybnou) práci, pětka je prostě koule (takto tedy ne, nic o tom nevíš, neumíš to). Takové hodnocení lze snadno porovnávat, zejména mezi žáky, či studenty ve třídě, nebo v ročníku. Konec konců, podle známek žáků lze následně hodnotit i jednotlivé učitele.
No ale bohužel to někomu nevyhovuje, jelikož ústním hodnocením by se dalo ledacos přiohnout, pokřivit a okecat. Šlo by v pohodě srovnávat nesrovnatelné, omluvit příšerné.
Spíše se tedy ptejme, komu by to vyhovovalo. Mě napadají zejména různí protekční rychlostudenti všeho druhu a neschopní učitelé ... jejda to by to odsýpalo.
R88a78d79e96k 64P13o68l40i62c38k30ý
A to jako myslít, že ti protekční prostě nemohou ovlivnit klasické známkování?
O69n90d36ř38e75j 56M97a23r75e64k
Nějaké známkování to "naštěstí" není problém základní školy kam chodí můj syn, Paní ředitelka a učitelský sbor si uzavření škol vysvětlili tak že mají prodloužené prázdniny = na začátku karantény rozdaly úkoly a od té doby jako když škola neexistuje, nějaká online výuka nebo aspoň kontrola úkolů, proč jsou přeci prázdniny
O20n51d85ř75e52j 31H31r66u44b33ý
Upřímně řečeno, nevím jaký je důvod současného šílení kolem domácího vzdělávání. Prosím vás, je hlavním cílem školy známkovat a dělat klasifikaci nebo učit? Je hlavním cílem vzdělávání předávat vědomosti nebo vyšetřovat ztrátu třídní knihy či kdo co od koho opsal? Proč tak vehementně lpíte na těch známkách? Proč nemůže být vysvědčení A4 textu o tom že Pepíček sice umí časovat slovesa aleve skloňování zájmen plave ve skloňování zájmen nebo že Mařenka dělala zadané domácí úkoly poctivě, a snažila se, zatímco Roman se na to vykvajzl (takové slovo!!) Odpověd: Musel by to někdo číst - a někdo psát. Učitelé by museli opustit své 25-ti leté vyjeté koleje a učit se něco nového...
Milí učitelé, mám pro vás jednu zprávu: Tam venku mimo školu se mě nikdy nikdo na známky z maturity ani státnic neptal.Každého zajímalo co doopravdy umím a co ve mě je. A tak to zkuste taky.
R32a64d77e13k 44K40o91h60u64t
To máte pravdu. Ale základy k tomu co umíte jste získal ve škole, kde vás známkovali. Kdyby vás pořád jen chválili, že jste alespoň něco uměl, tak ty vědomosti nebudou takové jaké máte. Za tím si stojím.
Z53d56e59n27ě22k 10H38l96a23v56a25č16k70a
Naprosto souhlasím - současná situace není důvod rezignovat na výuku a na hodnocení, je to jenom o hledání způsobů - vidím to každodenně u svých dcer a na práci mnoha jejich vyučujících. Po dnešku jim ale asi zakáži číst iDnes, zahlédl jsem titulek Klidně učivo posílané ze školy ignorujte .... Ale jednu věc, když jsme u těch titulků - podobné zjednodušení je i u titulku blogu - proč tam místo/vedle neziskovek není Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, když je pak v textu uvedena ?
J78o90s65e14f 21N46o32ž42i23č63k85a
Díky. K tomu titulku: pokud bych tam přidal i Pedagogickou fakultu UK, tak by titulek blogu zcela jistě překročil povolenou délku...
J61i40ř14í 50L22i12e64t12a89v60e34c
Pane Nožičko - co s dětmi, které nemají přístup k internetu a jejich rodiče nemají ani počítač? Znám jich docela dost. A že to vztahujete k jedné neziskovce? Prostě vyslovila nějaký názor, který ale není ojedinělý, jenže rozhodovací slovo má někdo úplně jiný. Takže se jedná jenom o podnět, který může být, ale také nemusí být akceptován. Takže - první bod je diskriminační a na druhé si přihříváte polívčičku na těch strašných neziskovkách.
J73o75s24e34f 17N20o28ž26i61č84k86a
Samozřejmě, že u žáků ze sociálně slabších rodin, kteří nemají doma počítač, by se to muselo řešit jinak (viděl jsem třeba v TV reportáž, kde žákům někdo rozvážel materiály v papírové podobě, dával jim je v tašce domů za dveře a zpracované je pak od nich obdobnou formou vybíral zpět).
Ovšem nemyslím si, že by takových žáků bylo v dnešní době moc: já třeba prvním ročníkům dávám v informatice na začátku roku dotazník, kde se jich mimo jiné ptám, zda mají doma počítač a připojení k internetu. A už se docela dlouho nestalo, že by některý žák napsal, že nemá.
J73o70s91e61f 75N66o18ž15i13č14k15a
Díky, pane Marku.
M76i10l14a79n 46N70e17t18r15h
Za všechno zlo si dle J. Nožičky, Klause, Okamury, Zemana, Babiše-Bureše apod. mohou neziskovky, Soros a ilumináti, sluníčkáři a pražská kavárna. A je Covid-19 důvodem k tomu, aby se ČR řídila pokyny Číny ? O tom už se J. Nožičkovi psát nechce, naopak lže a pomlouvá ty, kteří na takové nebezpečí upozornili (senátor Fischer aj.) a tlačí na to, aby ČR pumpovala miliardy Kč do Číny. Mimochodem, pane Nožičko, co jste udělal v současné situaci Vy pro zlepšení ?
O53n66d38ř67e63j 73Š92r73u31b67a72ř
Soros je slusne receno nemoralni clovek. Ale hazeni vsech neziskovek do jednoho pytle je blbost. Nemala cast neziskovek nahrazuje nedokonale socialni sluzby statu (treba se stara o nemomohouci)
J42i71ř96í 86S62c81h24m48i66d98t
Karma
Jisté neziskovky jsou ztělesněné zlo a je až s podivem, že si dokáží sáhnout na dotace, tedy na peníze nás všech, i když nám všem škodí, takhle by asi nikdo doma se svými penězi nehospodařil.
J14i25ř21í 55S18c86h42m60i80d82t
a hlavně by stát něco tak důležitého neměl řešit přes neziskovky, to má řešit ministerstvo školství, nikoli nikým nevolené pochybné neziskovky, neziskovky by měl stát používat pouze u včelařů a podobných záležitostí, nikoliv ve školství
- Počet článků 1583
- Celková karma 39,85
- Průměrná čtenost 3240x