Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem tu byl zamínusován a pokárán za to, že tu zabírám místo, když na věc nemám názor. No tak se tedy na jednu stranu přikloním, abych směl diskutovat. Já si myslím, že by děti měly jít do školy hned. Ale pokud možno ne pod kontrolu takových učitelů, jako je pan Nožička, kterého nepovažuji morálně na výši. Tak teď je už s mým příspěvkem spokojenost?

1 2
možnosti
JN

Takže jste názorně ukázal, že Vám zde od začátku nešlo o nic jiného než zde dělat divadlo. A jen poznámku na závěr: když zde posuzuje morálku druhých někdo, kdo zde soustavně lže o svých oponentech a ještě na ně píše udavačské blogy, tak je to akorát pro smích.

4 0
možnosti
Foto

Plošná rozhodnutí nemohou být nikdy správná. Proto je na čase, aby se začaly povolovat školy, nezávislé na ministerstvu školství. Zda jít, nebo nejít do školy a do jaké, by pak záleželo na dobrovolném rozhodnutí rodičů a jejich dětí. Jedině ti mohou posoudit rizika a nějakým způsobem je řešit.

0 3
možnosti
JN

To je téměř to samé, jako kdybyste napsal, že majitelé jakýchkoliv obchodů a restaurací by si za současné situace měli sami rozhodnout, zda je otevřou či nikoliv. S tím, že možná rizika by posuzovali jen oni sami plus zákazníci, kteří tam přijdou.

1 0
možnosti
MH

Nechal bych provést test aktuální promořenosti, podle výsledků bych postupoval dál. Snad ten test opravdu v nejbližších dnech začnou připravovat.

Tady to házení datumů do placu je k ničemu, když nic nevíme.

0 0
možnosti
PK

Ten už snad měl být dávno připravený minulý týden, teď už se mělo testovat. Opět jen lži. Rv

0 0
možnosti
Foto

J43a80n78a 80M47a89j64o73v55á

13. 4. 2020 12:48

Píšet to věcně a prakticky...opravdu by nějaký postupný nástup, s respektem a opatrností asi vymyslet a vyzkoušet šel, tomu věřím.

Vzpomněla jsem si, že jako děti jsme dokonce mívali školu na směny - týden ráno, týden odpoledne. Možná je i tohle částečná možnost, že to chce hlavně se nad vším poctivě zamyslet. (Což, upřímně řečeno, neumím.) A pro případné příští coronastopky sdružování by bylo fajn v mezičase tu distanční výuku prostě potrénovat.

Díky.

2 0
možnosti
JN

Také děkuji a souhlasím s Vámi (výuku na směny jsem ve 3. a 4. třídě zažil rovněž).

0 0
možnosti
PL

P96e58t55r 89L74a66n50g88e65r

13. 4. 2020 12:29

Oceňuji Vás Josefe za rozumně a dobře argumentačně napsaný článek. Snažíte se pochopit i opačný než svůj názor a velmi kultivovaně vedete i diskuzi.

Teď k mému názoru. Jsem učitel matematiky na střední škole. Online distanční forma výuky šlape dobře, studenti spolupracují. Přesto mi to už leze krkem. Chybí mi přímý kontakt s kolegy a studenty. Do práce bych se nejraději vrátil hned zítra.

Nicméně pokud budou hygienická nařízení v současném rozsahu, nedovedu si v praxi představit jejich dodržování hlavně ze strany žáků ZŠ a učňů tříletých oborů. Například odborný výcvik kadeřnic a kuchařů-číšníků. K tomu problému patří i doprava do školy, stravování, školní družina...

Takže do školy co nejdříve, ale s rozumem.

A k maturitě. Pokud jste studenta "pustil" až do 4.ročníku a "pustíte" ho i k maturitě, tak je určitě způsobilý k tomu, aby za těchto mimořádných okolností byla jeho maturita nahrazena známkou podle minulých pololetí.

10 1
možnosti
JN

Děkuji pane Langere za Váš příspěvek, ocenění od Vás si vždy vážím, tím spíše, že jste také učitel. Také si cením toho, že i když někdy máme na věc odlišný názor, dokážeme spolu diskutovat kultivovaně (ne u všech to tak vždy je).

Jenom poznámka k poslednímu odstavci: svým způsobem je to pravda, ale nároky na studenty jsou na různých školách různé. Jinak by se asi nestalo, že konkrétně třeba z matematiky neudělá na některé škole maturitní test polovina studentů a na jiné je u něho z celé školy jeden propadlík (případně žádný).

1 0
možnosti
PB

...... toliko otázek jenom v oblasti vzdělávání,- kolik takových podobných je/bude v dalších oblastech lidské činnosti (zdravotnictví, bezpečnost, průmysl, zemědělství, potravinářství, atd.atd.)?,- ...... bych pravdu řekl, těm "vejškám", který o tom budou rozhodovat,- ať tam sedí ten či onen, vůůůbec nic nezávidím! Obávám se, že Covid s náma bude cvičit pěkně dlouho,- zatímco my se budeme v duchu oddávat zbožným přáním a spekulacím, realita a tvrdá fakta nám budou diktovat co a jak dál![>-]

2 0
možnosti
Foto

Mně osobně je to úplně fuk.

0 3
možnosti
Foto

Asi nemáte děti školou povinné:-)

1 0
možnosti
MP

Pokud se křivka počtu nemocných nezačne zvyšovat ( a v současnosti jde již, bohužel , často o zacyklení ve zdravotnických a sociálních zařízeních ), měly by se školy postupně otvírat již koncem dubna. Postupně - t. j. individuální konzultace, přezkoušení, kratší rozvrhy a střídavá přítomnost jednotlivých skupin žáků.

Jinak dojde k posílení toho, na co se někteří těší a jiní bojí - k přechodu na " bezčlověkovou společnost "

3 0
možnosti
JN

Souhlas, také se toho trochu obávám...

0 0
možnosti
PC

Souhlasím s Vaším článkem. Nemohu se zbavit pocitu, že se chce Fórum rodičů pouze zviditelnit.

Nikdo nemůže vyloučit, že může být i v září situace podobná. A Fórum rodičů bude opět sepisovat petici, z čehož vyplývá, ze by se pak školy nemusely v dohlednu otevřít vůbec. Asi jediné, co by na ně pak možná platilo, by bylo jejich děti neklasifikovat a nechat je opakovat ročník. To by bylo zase nářků a dalších peticí!

Vám, pane Nožičko, karma za střílizlivý přístup v hodnocení situace.R^R^

3 0
možnosti
VH

No jo - ale život není spravedlivý (říkával pan Dietl, a měl pravdu). O spravedlnosti se mluví pokaždé, když se stanoví datum čehokoliv - prodělají ti dříve, či později narození. A to je prý nespravedlivé.

"Náhradní" maturita se mně také nelíbí, ale jestli je to nespravedlivé, tak jen vůči těm, kteří se doví, že hoch/dívka má maturitu, ale už ne jakou má kvalitu.

K ostatním výhradám: Je bezesporné, že odložením nástupu do škol se sníží riziko vyššího tempa růstu nákazy. Je diskutabilní, zda chceme ochranu dětí i jejich okolí zvýšit (před prázdninami, kdy jejich pohyb asi zcela neztlumíme). Je to stejné, jako diskuze zda vůbec karanténu vyhlásit, jak má pokračovat, zda roušky ještě týden, či až do mrazů. Žádné řešení není jednoznačné.

Jen na okraj: Ty roušky opravdu budou mít děti po celou dobu jen teoreticky - nebo nebudou po celou dobu pít a najíst se půjdou domů (budou mít matky těch menších pořád ošetřovačku?)?

2 0
možnosti
JN

K té spravedlnosti - ono to má i další faktory než jen, že by na náhradním řešení letošní maturanti vydělali oproti svým předchůdcům i následovníkům. Jde třeba také o to, že u maturitní zkoušky je poměrně časté, když nějaký žák dosáhne mnohem lepšího výsledku, než jakých v daném předmětu dosahoval během studia (a u některých je to samozřejmě zase naopak...) Prostě proto, že se mu nechce učit na každou písemku, ale když má na něco delší čas a může si učení individuálně rozložit, je to pro něj výhodnější. A takoví studenti by zase pro změnu byli tímto náhradním řešením poškozeni.

Ohledně jídla a pití: když bychom to brali takhle striktně, tak by se nyní nejspíš nemohli najíst a napít ani lidé v práci. Jde pouze o to zajistit, aby svačící či obědvající měli mezi sebou aspoň určité rozestupy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,07
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik