Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Josefe, nestýská se už vašim žákům po vašem kultovním tílku? ;-D

3 0
možnosti
JN

Dnes jsem s nimi měl online hodinu, tílko jsem si nedal, protože dopoledne bylo docela chladno, ale nestěžovali si. :-)

1 0
možnosti
TT

Já už jsem se bál. Blogy bez diskuse nemají šťávu. ;-) A vlastně taky pozbývají značnou část své funkce.

4 0
možnosti
JN

Bylo to docela dilema, protože v poslední době jsem fakt byl ze způsobu "diskutování" některých lidí znechucený, ale zase na druhou stranu mi ta zpětná vazba i některé vtipné komentáře chyběly.

4 0
možnosti
JD

I laciná bondovka může být zneužita k politickému okopávání kotníků.

11 0
možnosti
OU
PB

...... mi nejni porád jasný, jak sa někdo može tak klepat před "obrem na hliněných nohou"?!? Když tak posměšně opíšu naprosto neschopného protivníka, je nad slunce jasný, že sa ničeho a nikeho nebojím, hrdě vylezu z kanálu a jdu svýmu osudu vstříc s hlavou vztyčenou,- žejoVEU?!

21 1
možnosti
AL

Než si přečtu článek a vyjádřím se k němu, tak chci napsat, že jsem rád, že jste pane Nožičko otevřel diskuzi. R^

Není důvod se jim vyhýbat nebo jim uhnout. Naopak, vy jste moderátorem diskuze pod svým článkem.

9 2
možnosti
PK

Připojuji se a oceňuji, že je diskuse k dispo....R^

6 0
možnosti
VH

Mě to připomíná spíše chování despotického otce k synovi...a ten usvědčený lhář na Hradě,který nezná slovo OMLUVA jim ještě nahrává...Rv

10 9
možnosti
Foto

Tak za to, že dosud nenašel nějaký bezvýznamný článek, tak se omluvil.

2 4
možnosti
PK

Dříve se říkávalo: „Za vším hledej ženu“. Dnes jsou za vším již zcela nepokrytě jenom peníze.

Pokud snad české bezpečnostní služby usoudily, že dotyčný vyšetřovatel bude mít v kufříku ricin, a následně se s tímto svým dojmem svěřily jednomu z ochotných dezinformačních „časopisů“ v ČR, tak je to věc, kterou by měla česká vláda důsledně vyšetřit a vyvodit z ní důsledky směřující především vůči vedení BIS a redakci spolupracujícího média.

Proč tak nečiní?

15 1
možnosti
JZ

Že? Udělat něco podobného Zeman, tak tu čteme desítky rozhořčených elaborátů o vlastizradě nebo stařecké demenci, požadujících žalobu, změnu volebního systému nebo já nevím co. Nekonzistence jednoho názorového proudu je zase jednou do očí bijící.

0 0
možnosti
ND

Rusko, nám nepřátelská země?

2 1
možnosti
JN

Je to samozřejmě myšleno v kontextu toho, jak ho vnímají politici z některých našich "demokratických" opozičních stran, někteří novináři, atd. :-)

1 1
možnosti
JH

Řekl bych, že jde spíše o trapnou frašku, ale nikoliv lacinou:-)

22 3
možnosti
JN

I tak by se to dalo charakterizovat. :-)

5 1
možnosti
Foto

Zatím nejlacinější bylo vyjádření senilniho poplety Zemana, který oznacil ricin za projímadlo...ta jeho rektální ruskocinska snaha je dost trapná a upocena.Stejne jako Vaše....

21 18
možnosti
KT

Je fakt, že ricinový olej, jak to dokazuje i článek pana Nožičky, projímavé účinky má.

Tuším, že v Neználkových příhodách to byl oblíbený lék kvítečkovského lékaře, což by taky odpovídalo...

8 5
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik