Děkujeme za pochopení.
M35a66r32i89e 97J17a75n71d25o71v28á
Skorodemokrat a fanoušek taképrezidenta Zemana, Nožička, hodnotí bývalého prezidenta Akademie věd. To je chucpe
J16o89s46e67f 49S92l78a67v39í78č41e30k
Promiňte, ale Vy hodnotíte lidi pouze na úrovni Vašeho vzdělání nebo Vaší funkce?
J57a40r37m48i66l19a 95Č17e16r85n16á
Karma. Myslím si, na rozdíl od pana Vracovského, že známkovat ve škole se bude i v dalším století. Jen škoda, že si svoji myšlenku už nebudu moci ověřit.
P81e11t97r 24H20r86a85d74i83l
nebude pro změnu rodičům chybět informace o tom, zda jejich syn patří v matematice mezi žáky nadprůměrné, průměrné či podprůměrné?
Zdroj: https://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=751759
A o tom to právě je. Proč chcete dítě porovnávat? A porovnáváte jej s dětmi ve třídě, nebo v celé škole? A co je průměr? A znamená jednička u jednoho učitele to co u jiného? Slovní hodnocení popíše stav, a dítě i rodič ví jak na tom jsou a kde je popř. potřeba přidat.
J91a20r66m85i80l96a 66Č41e90r97n62á
Proč chcete dítě porovnávat? Porovnáváme ale všechno na světě.
Z30d98e82n60ě60k 67M24a67t11u56š77k42a
abych jenom nerejpal do autora, tak k tématu.
Já osobně bych známkování ponechal, tím slovním hodnocením se dá udělat z blbce génius a nebo naopak.
Záleží jenom na kantorovi.
F11i80l53i33p 90V12r45a51c88o87v13s24k32ý
Dobrý den, myslím, že svět jde stále kupředu a známky dříve či později skutečně odnese čas. Jestli je ta doba zralá už dneska nemám ale tušení, dřív než začneme vychovávat v tomto pohledu žáky a jejich rodiče, musíme vychovat a dostat na stranu tohoto nápadu učitele, jinak to nebude mít smysl.
J79o86s96e44f 42N34o79ž95i20č94k75a
Díky za Váš příspěvek - uvidíme za pár let...
R33u83d86a 41S40l65a43v24í77k
Takže opět ten jediný argument proti slovnímu hodnocení: Rodiče jsou zvyklí na známky a jsou příliš líní, aby četli hodnocení.
R67a50d29e32k 91P75o98l79i63c93k49ý
A k tomu, že rodič nepozná ze slovního hodnocení zda je žák průměrny, výborný nebo podprůměrný.
Copak něco brání aby ve slovním hodnocení bylo např. Honzík v matematice patří k nejlepším k průměrným či k těm slabším?
J15o70s57e56f 53N15o54ž41i64č14k25a
Jenže to potom odporuje tomu, co hlásají propagátoři formativního hodnocení: že ve vzdělávání by nemělo jít o poměřování výkonu (viz v článku citovaný příspěvek pana Hřebeckého).
R81a91d22e45k 72P29o78l66i37c25k10ý
Slovní hodnocení je něco po čem nevolají jen neziskovky a pan senátor Drahoš, ale dlouhodobě za to bojují mnozí odborníci na vzdělávání. A to mimo jiné proto, že některé země to mají (např. Finsko) a tyto země v mezinárodních srovnáních patří k nejlepším.
PS. Docela by mně zajímalo jakou souvislost má snaha o slovní hodnocení s tím, že pan senátor Drahoš kandidoval na prezidenta (tedy mimo snahy zalíbit se Zemanovým příznivcům a nahnat karmu).
J21o36s35e27f 73S96l43a33v14í33č46e89k
Nejsem odborník na vzdělávání, ale přesto si dovolím volání po slovním hodnocení považovat za paskvil. Když potomek donese 1 nebo 5, každý z rodičů ví o co jde. Pokud potomek donese místo známky slohové cvičení, aby rodič pochopil o co jde, musel by znát slohová cvičení na ostatní spolužáky. Kromě toho by bylo velmi zajímavé, jak by byli žáci na základě těchto slohových cvičení přijímáni na vyšší stupeň. Ještě jednou zdůrazňuji, že nejsem odborník na vzdělávání, nikdy jsem se neživil jako učitel, profesor atd, pouze jsem několikrát přednášel na téma technická problematika.
R60e72n65á30t21a 69M50a32x40o93v51á
slovní hodnocení dcery jsem si vždy vyslechla na rodičovských schůzkách nebo při konzultacích. Ale bohužel takových rodičů jako já nás bylo tak 5-7. 90% rodičů na tyto schůzky nechodilo. A to se týkalo jak ZŠ, tak i střední školy. Známka na vysvědčení byl výsledek slovního hodnocení a já věděla proč dcera z matiky mělo trojku, když jí vycházela známka 2-3. Není potřeba zavádět něco nového. Jen se musí využít to, co se nabízí.
J68o37s19e55f 13N79o10ž96i66č34k15a
Souhlasím s Vámi. Rodiče, kteří se pravidelně zajímají o to, co se děje ve škole, a chodí na rodičovské schůzky, nějaké slovní hodnocení na konci pololetí nejspíš nepotřebují.
M58a30r31e36k 41V56a97l40i98č91e44k
cele tohle pololeti bylo hodne nestandardni
nejsem pedagog, ale zrejme bych nehodnotil
ani znamkou, ani slovnim hodnocenim
J12o60s72e16f 97N66o95ž85i92č68k27a
Máte pravdu, že tohle pololetí bylo hodně specifické a ať už by ministerstvo školství rozhodlo jakkoliv, vždy by se to někomu nelíbilo.
Mně i řadě jiných učitelů jde spíše o to, aby toho někteří lidé nezneužili a nezačali šířit myšlenky typu: letos jsme neznámkovali a přežili jsme to, tak proč známkování nezrušit úplně?
- Počet článků 1583
- Celková karma 40,02
- Průměrná čtenost 3240x