Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždyť to byla legrace. Ale chápu že bílý Blogger Nožička má téma! Otázkou už je jen, jestli je to od autora jenom nepochopení nebo už totální hloupost.

4 2
možnosti
JN

Tak bílý bloger Flaška by měl především prokázat odvahu a začít po dlouhé době otevírat diskuse pod svými články na iDNES, nikoliv jenom na Blogosféře. ;-)

A když už k tomu nemá odvahu, tak by mi na jeho místě přišlo fakt hloupé i přesto chodit trollit pod blogy jiných.

4 0
možnosti
Foto

Pokud se řeší , ať vážně, či nevážně, Jágrova reklama na elektro kola, tak je vidět, že se máme opravdu dobře a nevíme, co by roupama ...Rusa na nás...:-)

2 0
možnosti
JZ

Tak samozřejmě že znakem vysoce rozvinuté společnosti je to, že naštěstí nemusí řešit, kde zítra vezme chléb či vodu.

0 0
možnosti
LH

No teď jsem se díval na Novu, a že by se to bralo jako povedený zertik mi tedy nepřišlo...

1 0
možnosti
JN

Také jsem se díval a mám stejný pocit - dost možná to skutečně vtípek byl, ovšem i v Událostech na TV NOVA to vzali zcela vážně. A co mi především přišlo zvláštní: když reportéři kontaktovali Satoranského, tak se odmítl k celé události jakkoliv vyjádřit...

1 0
možnosti
Foto

Tak jste opět šlápnul do lejna

5 0
možnosti
JN

Je to možné, ale nebyl jsem zdaleka jediný...

0 0
možnosti
DV

D79a44v56i80d 96V13l66k

4. 8. 2020 20:13

;-D navrhuji to dát na titulku;-D

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Malá anketa:

Kdo si myslí, že pan Nožička uzná, že rozhovor špatně pochopil, ať mi dá MÍNUS !!;-D

8 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JS

Názory sportovců mne zajímají jen pokud se týkají sportu a nejlépe jen toho, který sami provozují. Názory na cokoli jiného mívají většinově hodně mimo a tím nemám na mysli, že jim to nemyslí, ale oni díky své sportovní kariéře žijí ve své bublině a jaksi ani nemají moc šancí ani času získávat relevantní přehled. Bohužel novináři se jich často ptají na ledacos a oni prostě odpoví aniž mají o tom páru;-).

1 0
možnosti
Foto

Vidíte, to se např. mně nemůže přihodit! ;-D

0 0
možnosti
JF

J19i78ř69í 42F80o73g38e98l

4. 8. 2020 18:54

Já tedy nevím, ale osobně v tom vidím ironii a satiru, nikoliv kritiku.

Satoranský dobře ví, kam ty peníze z reklam jdou, respektive že nejdou Jágrovi do kapsy.

0 0
možnosti
MT

To máte těžký. Satoranský i moderatizátor se u toho dusili smíchy, Satoranský tam v tomhle duchu fórkařil už od první věty, ale v rádiu ta cedulka "vtip" zkrátka není vidět:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,94
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik