Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Zvláštní, seriál Zdivočelá země se natáčel do roku 2012. V roce 2013 tedy těžko mohlo být docela těžko Martinu Dejdarovi sděleno, že v seriálu končí.

Tohle nálepkování o kterém p. Nožička píše bylo v zásadě vždy. Vidíme ho u dětí (kdo se kamarádí s outsiderem, tak jím zbytek kolektivu opovrhuje stejně jako tím outsiderem. Vidíme to u dospělých, vidíme to v profesním životě atd. Spousta lidí si třeba nechce koupit výrobky firem patřící Agrofertu, byť k tomu nemají jiný důvod než nenávist k (ne)majitely tohoto koncernu, ale i to je svobodná volba.

0 0
možnosti
JN

Zopakuji zde to, co už jsem napsal v diskusi o kus níž:

"Stránský v prohlášení, který zvěřejnily Lidovky.cz, sdělil, že s Dejdarem kvůli podpoře Zemana končí spolupráci."

Zdroj: https://www.lidovky.cz/lide/pouzil-jsem-ve-vzteku-nespravna-slova-omluvil-se-stransky-dejdarovi.A130121_182841_lide_kim

Z čehož vyplývá, že buď původně v plánu natáčení dalších dílů Zdivočelé země bylo, nebo tím pan Stránský myslel končící spolupráci na nějakých jiných dílech. Což na podstatě problému nic nemění, ale prostě jste opět měl nutkavou potřebu si kopnout (a plést i do tohoto Agrofert, to už je téměř na léčení...)

1 0
možnosti
JN

Upřesnění: "na nějakých jiných dílech" je myšleno jako možná spolupráce na jiných seriálech či filmech.

1 0
možnosti
VB

Tedy uznáváte, že jste napsal drobnou nepravdu, dobře tedy.

Co se týká Agrofertu, osobně třeba vůči němu zaujatý nejsem, ostatně několikrát mi jejich firmy daly vydělat, ale to je nepodstatné - napsal jsem snad něco co by nebyla pravda? - Shodou okolností jsem totiž včera, než jsem si přečetl Váš článek, četl dotaz jednoho pána, který se ptal na alternativu k jednomu produktu Agrofertu, jež mu ve všem vyhovuje, jen nechce podporovat Agrofert, potažmo jeho (ne)majitele. Přišlo mi to tedy nanejvýš trefné k Vašemu tématu.

Ono je takové chování, které popisujete zkrátka do určité míry pochopitelné, nicméně souhlasím, že někteří toto ženou ad absurdum a to až tak, že jejich prohlášení jdou za hranice demokracie, nicméně to že někdo nechce být spojován s nějakým člověkem, aby nebyly poškozeny jeho zájmy mi přijde pochopitelné, kdo chce prodávat Izraeli se asi taky nemůže kamarádit s obdivovateli nacismu, stejně jako kdo chce obchodovat s Čínou nemůže vyznávat podporu Taiwanu :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1587
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 3231x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik