Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Já mu to nezávidím. Ať totiž udělá cokoli, tak především dle některých politických křiklounů a spasitelů národu typu Fialy,Adamové nebo Rakušana, to bude vždycky špatně.

7 1
možnosti
MB

Nabízím, milý Dane, životem osvědčené - "Není podstatné co jsme pro věc udělali - podstatný je výsledek" = TO JE CELÉ ! Modifikací je kopec - Myslet - kulové vědět. "Mmysleli jsme to dobře, dopadlo to jako vždy" - Viktor Černomyrdin. Ano, i přesto - bude lépe ! No dobře, ale kdo to má vydržet?:-)

1 1
možnosti
PK

Mně také netěší že dnes nemohu kouknout do Staré Boleslavi a pohledět do tváře Dukovi či Klausovi st. Ve Vašem blogu mi ale chybí nějaký řádeček, větička, slovíčko - co s tím. Když už nás v Evropě nikde moc nechtějí. Pokud vím tak třeba Anglie nemá pravidlo 10-20, ale dokonce 6.

4 0
možnosti
MR

Ano a ne maji tam vyjimky na organizovany sport a to nejen chlapy, ale i deti.

0 0
možnosti
Foto

Co jste si tam zvolil,tak to tam máte....

1 3
možnosti
JN

Asi pane Bárto holt nezbude, než abyste na toho prezidenta příště kandidoval Vy... :-)

A jinak: minule jste v diskusi napsal, že se těšíte na mou kritiku, až Prymula dostane od Zemana vyznamenání - Vaše přání jsem takto nepřímo splnil a ironicky se k tomu vyjádřil už s předstihem. Věřím proto, že i od Vás se někdy dočkám ironické kritiky některých postojů politiků z TOP 09, ODS či Pirátů (Vy dle svých prohlášení volíte každou chvíli někoho jiného, tak jsem těch stran vyjmenoval víc...) ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dávám karmu. Snad vám nebude vadit, že je to tak brzy ráno a navíc o svátek.:-);-)

1 0
možnosti
JN

Vzhledem k tomu, o jak vzácnou karmu jde, tak to nevadí. ;-)

1 0
možnosti
TT

Chápu pokus o vtip. ale nedokážu se tomu zasmát ani hořce. Prymula & spol. nastolí teror, o jakém se nám nezdálo. Ono už na jaře to bylo dost husté, kdy jsem měl jakožto obyvatel CHKO přístup do povolených lesů, kdy jsem si ovšem ručně vyrobenou roušku nasazoval z krku na obličej, kdykoliv jsem zahlédl lidské tvory v jakékoliv dálce, abych nebyl ukamenován. Tehdy bylo ještě hodně duchem prostých lidí vystrašeno, a tak dělali vše, co po nich vrchnost požadovala, ehm tedy kromě upuštění od vykupování potravin. Dnes už tomu tak není, proto budu zase cválat po lesích s rouškou, tentokrát už ovšem ne na krku kvůli ubránění se ukamenování, ale pěkně nasazenou, aby za bukem náhodou nestáli policajti a já bez roušky neskončil v kriminále.

Takové poměry se totiž chystají a na dveře neklepají, ale vyraženými vstupují.

2 2
možnosti
AM

Chudáčku, nechceš to jít zkusit do nějaké jiné země, kde tento teror není. Kdybys za socíku sloužil vlasti, tak bys zažil několik měsíců teroru v kasárnách, kdys nemohl vystrčit ven ani nos, tak bys tady teď nekňoural.

5 5
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik