Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Mám na to, pane Nožičko, úplně stejný názor.

Rád Vám dávám karmu.R^

5 0
možnosti
ZH

No, byť by i poslanec měl jít příkladem (zejména, pokud restrikce slovně podporuje), jistý rozdíl tu je. Prymula zákaz vydal, tedy má jako první přímou povinnost ho dodržovat. Kalousek by měl. I když je trubka, že se nechal nachytat, není to srovnatelné s Prymulou.

5 2
možnosti
PC

Pane Hlinko, nespekulujme. Jsou to politici placení z našich daní. Oba dva pánové naprosto stejným způsobem porušili vládní nařízení. Avšak ukázali nám, že pro nějasně platí "Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi."

Tak snad ani nemusím rozvádět, za koho nás, běžné občany, mají.

Proto si myslím, že hledat pro ně omluvy nebo poměřovat, kdo "více", nebo kdo "méně", si v žádném případě nikdo z nich nezaslouží. Zaslouží si totiž jediné, a to je opovržení!

2 0
možnosti
Foto

Domnívám se, že předseda poslaneckého klubu TOP09 Kalousek, bude potrestán stejně jako předseda poslaneckého klubu ANO Faltýnek. Kalousek už na rozdíl od Faltýnka sám dobrovolně věnoval 10.000 Kč na dobročinné účely.

4 3
možnosti
JP

J18a41n 56P77a42v88l69í81k

4. 11. 2020 18:07

Rozdíl mezi kauzou a zdánlivou kauzou je samozřejmě veliký. Něco jiného je, když v noci kují pikle papaláši ve vyhlášeném papalášském doupěti a něco jiného, když si nikoliv svatý člověk tajně vypije s kamarádem žejdlík piva. Každý včetně pana Nožičky by mohl zpytovat sám u sebe, zdali by odolal pokušení kout pikle v doupěti v noci (já bych tam nevlez) nebo si tajně vypít přes státní zákaz džbánek točeného u kamaráda (já bych s tím morální problém neměl, mám pouze výhodu, že nejsem známý člověk a věřím, že mnohý by to neudělal z rozličných důvodů). Rozdíl je také v tom, jestli dopadený pachatel se vymlouvá jak puberťák nebo se k chybě postaví čelem. Schopnost rozlišovat je dnes u mnohých velký problém, podle toho vypadá také ten náš Absurdistán. Ty příběhy mají ovšem ještě jednu rovinu, a tím je práskání, které se dnes rozvíjí jak Babišovy růže na Čapím hnízdě. Bohužel velmi zapáchají.

16 7
možnosti

Hezky Kalouska omlouváte. Ale jaksi jste pozapomněl na to, jak měl Kalousek plná ústa (huba je adminy považována za vulgaritu:-P) papalášů, a pak se chová úplně stejně. Já bych si točené pivo taky s chutí dal, ale ani by mne nenapadlo lézt v této době do hospody. A to nejsem ostře sledovaný politik. Mám Kalouska docela rád, ale teď mne svou lehkomyslností naštval. Už podruhé. Poprvé to bylo, když kdysi připustil koalici s komunisty.

7 2
možnosti
RK

Kalousek je stejně jako Faltýnek předsedou svých poslaneckých klubů. Tady se srovnání nabízí a ne s Prymulou. Takže za trest by měl letět na víkend do Malagy. Je třeba každému měřit stejným metrem, ne? To vůbec nesrovnávám důvody návštěvy hospody. To bychom museli Kaldu poslat za "trest " na tři neděle do Karibiku. :-)

11 3
možnosti

Nekupte to za ty peníze! (Když Vám nebudou chybět :-)) Točený je holt točený...

Vy jste hodně populární, že?:-) dle diskuze.

0 0
možnosti
JN

Na to už jsem zvyklý... :-)

1 0
možnosti
LB

On to pan Kalousek bere ták ňák katolicky a ještě navíc Tradičně a Odpovědně. A protože též Prosperuje, tak pro něho není problém zaplatit nikoli jen nějakýhch 09, nýbrž rovných 10 táců jako odpustek. Tak v čem je problém?

7 0
možnosti
JN

Přesně tak - o tom odpustku ostatně v článku píši. :-)

1 1
možnosti
Foto

Mirek mě zlobí.;-D Že po něm pojedou, by vědět měl. Celé to neni dobře. Ba je to blbé fest... Přihodim však eso. Nějak si nedovedu představit Kalouska, že by se vytasil s tímhle..."no ale v tu dobu ještě zákaz vycházení ještě nebyl" Což, pokud pan Prymula řekl, tak jen dokazuje, jak mu jde s pardonem prd a vořech o věc. Jak vážně to sám opravdu a bytostně bere....když si bude strojově hlídat pitomé dny a minuty a na základě toho tedy triumfálně chtít vyhrát. A.. zatímco věřím, že Mirda teď chodí po obýváku ríká si ...to jsem ale....doplňte si cokoliv šesté cenové...tak u druhé ministerské strany je to...jsem takový celý zneužitý. Furt jste mi mou lásku nevymluvil:)))

5 6
možnosti
Foto

Radko, já jsem přesvědčená, že to Kalousek zinscenoval :-). A teď se bude bavit tím, jak ho odsuzují ti, kteří hloupě hájili trapné výmluvy Prymuly.

2 9
možnosti
Foto

Já byl o víkendu v "garáži". Bylo nás tam asi 8. Z jaké funkce bych měl odstoupit?

2 3
možnosti
JN

Pokud ta "garáž" není restaurace, tak nejspíš z žádné.

3 0
možnosti
Foto

Já jsem si tuto sobotu dal také pivo. Bylo otevřeno výdejní okno, čepoval se dobrý Březňák, nebyl sem sám, kdo si jej dával. Jinak se čepuje do pet lahví a kolektivně se pije dál do restaurace. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdyby měl zaplatit 10 000 každý, kdo si u okýnka při čekání na oběd dá jedno od cesty, tak je státní rozpočet za chvíli v přebytku ;-);-D

2 7
možnosti
  • Počet článků 1586
  • Celková karma 40,26
  • Průměrná čtenost 3233x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik