Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Já, pane učiteli. Vaše procitnutí je velmi zdlouhavé. Aspoň pro vás nebude tak tvrdé. Výhoda pomalejšího myšlení a jisté konzervativnosti, lépe řečeno umanutosti. ;-)

3 4
možnosti
JN

Tak u vás mě to opravdu nepřekvapuje. ;-) A co se týká toho pomalejšího myšlení - u vás je pro změnu problém, že nejspíš velmi často mnohem rychleji mluvíte či píšete než myslíte. :-)

1 1
možnosti
Foto

Jak to bylo s plánovanou cestou do Moskvy Hamáček vysvětlit nechce. Opravdu kromě Nožičky, věří nesmyslu o kamufláži? Hamáček svým lhaním a mlžením poskytl dost prostoru pro spekulace. Vlastizrádce se hodí jako ušité na Zemana. Je ten kdo plní jeho pokyny také vlastizrádce...?Na to si musíte odpovědět sám...

11 4
možnosti
JN

Já někde píšu, že té Hamáčkově verzi ohledně toho, že mělo jít o kamufláž, věřím? Také se mi to moc důvěryhodné nezná, ovšem z toho ještě nevyplývá, že ohledně účelu jeho cesty má pravdu Kroupa...

A nebude se zde pouštět s Vámi do "smysluplné" debaty, kdo je to "vlastizrádce", ovšem ať už je Zeman jaký chce (a mě také v řadě věcí zklamal), tak u něho už vůbec nevěřím tomu, že by byl až tak naivní a tento plán vymyslel on.

0 0
možnosti
JH

Milý autore, zřejmě nesledujete tu jejich Českou televizi...

2 4
možnosti
MB

Jsem hluboce přesvědčen, že český Honza je obětí. Nápadů, hradního Miloše ! Souhlasím s Vámi Josefe, Hamáček zrádcem není ! Pouze plní úkoly svého řídícího článku ... :-)

5 3
možnosti
MB

Vážně, tady fakt někdo žije v představě ? Že by se Hami samovolně vydal na cestu Družby ? Aby to předem, neprojednal s prezidentem republiky ? Tady vůbec nejde o Pekarovou, či Jurečku ... Jde o jejich rozhovor na hradě :-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych mohl dlouze jmenovat, ale byla by to pro vás chronicky známá jména, tak to nechám být:-).

4 2
možnosti
JN

Asi bych si ta jména dokázal dosadit také (máte-li na mysli některé zdejší diskutéry), ale to jsou holt "fanoušci", kteří by tvrdili, že jejich mužstvo mělo kopat penaltu, ačkoliv by televizní záznam opakovaně prokázal, že jejich útočník spadl sám a ještě k tomu tři metry před vápnem. :-)

1 0
možnosti
AM

A94d90a27m 37M85a84l71ý

5. 5. 2021 20:16

Že je vlastizrádce Zeman, je jisté. A Hamáček? To je jeho poskok.

Takže, já si nemyslím, že Hamáčkovo vlastizrádné jednání je nesmysl.

Sám není schopen svou činnost smysluplně vysvětlit ...

11 2
možnosti
OU
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,78
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik