Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Docela by mne zajimalo, co si predstavujete pod "hnanim k odpovednosti" rodicu zaku, kteri nici majetek, atd. Neco konkretniho by nebylo?

0 0
možnosti
PB

"Indexace (též indexování, heslování) je proces vyjádření obsahu dokumentu pomocí prvků selekčního jazyka, obvykle s cílem umožnit zpětné vyhledávání.[1] Určit přesnou definici indexace je velice obtížné, neboť je chápana různými způsoby. Může se jednat o celý proces interakce mezi dokumentem a osobou indexátora včetně interpretace textu a obsahové analýzy, nebo může být vnímána jen jako proces vyjádření obsahu dokumentu pomocí prvků selekčního jazyka. Důležité je, že při indexaci dochází k převodu informací z textu v přirozeném jazyce do formalizovaného selekčního jazyka." (Wiki) ......... tak snad v tem máme všeci jasno a jedeme dááál;-D!

0 0
možnosti
MK

Zjistili jsme totiž, že v mnohém by pomohly v uvozovkách takové banality, jako jsou třeba svačiny a obědy zdarma, které by měly motivovat rodiče k tomu, aby posílali děti do školy.

Zdroj: https://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=787597

Podle mě by to mělo být obráceně - neposíláš děti do školy, pokrátíme ti sociální dávky. Ale né - my jim ještě přidáme, a to tak, že za ně zaplatíme svačiny a obědy. Btw. Fiala odůvodňoval dávku 5000.-- na dítě tím, že částka rodičům pomůže děti vybavit na další školní rok. Chtěla bych vidět, kolik z těch 5000.-- na hlavu bude na školu použito. Možná tak na nový mobil.

11 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JN

Já jsem se spíš vyjádřil v tom smyslu, že to v diskusích někdy zbytečně moc hrotíte. Že jsou tady někteří, co chodí do diskusí hlavně provokovat (a možná pak i nahlašovat protistranu), v tom máte jistě pravdu. Ovšem nemyslím si, že by se vesměs jednalo o moje "mluvčí" či příznivce, byť "svatí" samozřejmě všichni nejsou - ale to samé platí i pro druhou stranu barikády.

Hezký den i Vám.

0 0
možnosti
PN

P27e17t69r 39N79e94d40v96ě93d

25. 5. 2022 12:01

Co dát kamery do tříd, chodeb a při problému volat policii a dát záznam? Rodiče by si je po zaplacení pokuty, nebo po zkrácení nějaké té dávky mohli vyzvednout?

1 0
možnosti
ST

Dobrý článek.

A správný postřeh ohledně nedostatku daných profesí a zmínka na první pohled banální věci - zdarma stravy pro problémové žáky. To může přinést ještě daleko větší problém...

Problematika základního školství nastíněna v tomto článku, a i všeobecně známá, je umocněna ještě jednou zásadní skutečností: silné omezení soukromého základního školství. Pravda, ale ani to neřeší všechny problémy, zejména ten, kdy nadané dítě, avšak ze sociálně slabšího prostředí, musí zůstat v státní "grázlovské" ZŠ, viz např. USA.

Inkluze, jako idea, na první pohled dobrá věc, ovšem v praxi často katastrofa...

5 0
možnosti
Foto

Souhlas, pane Nožičko R^

A ten Gazdíkův návrh na svačiny a obědy zdarma jsem vůbec nepochopila! To jakože problémoví žáci přestanou kvůli tomu ničit vybavení školy?! To jakože již nebudou šikanovat ostatní děti a učitele?!

6 0
možnosti
JD

J78a19n 79D85o70u41š44e44k

25. 5. 2022 10:07

Když to bude řádná porce bůčku tak možná. Já pak taky vždycky "zhasnu".

1 0
možnosti
KT

Ještě mě k problému napadla jiná věc z druhé strany. Potlačováním pravomocí dělá z učitelů otloukánka ze strany dětí, ale i jejich rodičů. to potom vede u učitele k potlačení iniciativy, otupěn a rezignaci.

Jsem z Prahy a podobné problémy jako na zmíněných školách se školy kam chodí moje vnoučata netýkají. Za to jsou tu neustálé požadavky a sekýrování ze strany rodičů, takže stále dochází k nějakým ústupkům. Nechápu jak to ti učitelé dnes vydrží, místo abychom jim byli vděční, že jsou ty naše spratky něčemu naučit, tak se je místo podpory snažíme ještě omezit. Aby bylo jasno, spratek je u mě něžné slůvko.:-)

5 0
možnosti
Foto

Vůbec si nejsem jist, zda podobná opatření ministerstva školství na tenhle segment společnosti platí.

8 0
možnosti
JD

J33a19n 70D30o75u21š38e52k

25. 5. 2022 9:07

Hehe, pamatuju si jak mi učitel informatiky dal takovou herdu do zad až mi hlava třískla o klávesnici. Slušný obtisk. Zasloužil jsem si to, dělal jsem pitomosti. Jenže to byla doba kdy se na učitele nedonášelo a trest jsme přijímali s pokorou. Dneska lezeme děckám do zadku a prosíme je pobídkami aby se chovali slušně.

Asi jsem už příliš stará škola.

4 0
možnosti
Foto

Na některých školách dospěla část hůře zvladatelné mládeže již do takového "promyšleného stupně vzdělání", že se do školy pouze dostaví na (autorem v článku zmiňované) obědy zdarma, pěkně se tam v klidu napapkají a jdou zase domů. ;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,77
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik