Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Na Nohavicove koncertu jsem byl za bolsevika, konal se v jedne Krkonosske hospode. Dost jina atmosfera, cimz nerikam, ze ta vase byla horsi, proste jina. V te hospode bylo tak 50 lidi a sedeli jsme na zemi asi metr od podia.

Ale zajimave je, ze se Nohavica stava opet clenem disentu. jinym zpusobem nez minule, ale opet.

V totalite jsem se narodil a v totalite zemru, jak rika Jarek.

Mlit dokola o tom, jaci to jsme svobodni a jak si tu svobodu uzivame a jak nam ji "vsichni" zavidi je k smichu.

3 2
možnosti
Foto

Nohavica nikdy člen disentu nebyl. Přání otcem myšlenky.:-/

5 1
možnosti
PB

..... za recenzi Nohavicova koncertuR^, byť to není můj šálek čaje!,- uvědomělo naivní, lepšolidní, progresivně scestný, ideo-politický žvásty mě nezajímají!

0 1
možnosti
KK

Zasloužená karma, díky za blog. Pro mě o to větší důvod se těšit na 28.8. Mám lístky na jeden ze zmiňovaných koncertů v Praze a jedu 160 km.R^

4 1
možnosti
JN

Díky - užijte si ho!

1 0
možnosti
Foto

J44o83s25e61f 67B91á42r12t48a

13. 8. 2022 22:23

Blog je o koncertu a diskuze PŠM :-(

5 1
možnosti
Foto

Pan Doležal také koncertoval? Jako předskokan? Pochybuji:-)

4 2
možnosti
MH

Nohavica je v pohodě. Takový Jágr je větší ignorant. Moje názory na Rusko znáte, i třeba s Haškem ve všem souhlasím, ale na koncert Nohavici, až tu u nás bude, tak půjdu.

0 1
možnosti
JN

OK, v tomhle jste mile překvapil.

0 1
možnosti
PK

Díky za info, media to si míjí;-D

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 8
možnosti
PK

Stačí respektovat vkus a trocha empatie a pochopíte , že i přes jeho minulost má obrovské množství příznivců, já preferuji spíše zahraniční muziku a klasiku...

2 1
možnosti
Foto

Kometa je u mě jeho nejúžasnější písnička, ta slova jsou tak pravdivá... Díky za reportáž, JosefeV

5 0
možnosti
JN

Díky za přečtení, také ji mám mezi nejoblíbenějšími.

1 0
možnosti
JP

ty “vychovateli” naší mládeže - “ Jaromír Nohavica byl spolupracovníkem komunistické StB. Po letech mlčení to přiznal v týdeníku Respekt.” - to ti nevadí?

4 10
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,69
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik