Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PV

Povazovat za neobjektivitu vse, co neodpovida "moji pravde", na to musi mit jeden opravdu "intuici", jak zminil pan v reportazi pani Rambouskove.

8 0
možnosti
EH

A když tady napíšou něco, co se nelíbí, hned je to agitka pana "nemajitele". ;-)

5 0
možnosti
PJ

tak masochisticky jsem se se podívat na záznam TV Raptor a dalších pár reportáží a strašně mě zarazila jedna věc. Většina těch lidí tvrdí, že ČT lže a Vláda lže. Když se jich reportéři ptali proč si to myslí, řekli, že se na ČT vůbec nedívají a informace čerpají z alternativních webů. Kde berou jistotu, že tam jim nelžou když si ani ty informace nemůžou porovnat?

17 1
možnosti
ST

"Informace z alternativních webů" kde neví, kdo tam píše, kdo je vydává, kdo za nimi stojí... ;-D:-/

6 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
16 4
možnosti
JN

V tom, že například skandály současné vlády nedosahují rozměrů těch, co provázely předchozí vládu, s Vámi souhlasím. Nicméně, současná vláda je také u moci teprve necelý rok...

A jinak - zrovna 168 hodin patří k těm pořadům, které nyní nešetří ani současnou vládu. Ale o všech pořadech ČT se to podle mě říci nedá, byť je to samozřejmě můj subjektivní názor.

3 0
možnosti
JK

Chtete-li vidět objektivně na kameru zachycený pohled do mysli těchto prostestujících, poslužte si. Já jsem vás ale varoval.

https://twitter.com/rambouskovam/status/1593231368003420163?s=04

11 0
možnosti
ST

Tohle je KONKRÉTNÍ příspěvek, na rozdíl od nekonkrétního tvrzení "očividné neobjektivity", autora tohoto článku.

A je to signifikantní. Když se totiž odpůrců veřejnoprávních médií zeptáte, aby uvedli konkrétní neobjektivitu či dokonce lži těchto médií, nemají jeden jediný příklad.

Včera jsem viděl v TV, že dokonce napadli (slovně) i štáb TV Nova, že i oni lžou.

Hmm, pro tyto lidi, zřejmě z přesvědčení, je jediná pravda a objektivnost na dezinformačních webech - kde většinou nejsou známí ani autoři a ani kdo je vydává, kdo za nimi stojí.

Tak jako alkoholik či kuřák marihuany by nejraději viděli ,aby totéž dělala celá společnost, aby si tím připadali "normální", tak stejně tito lidé by byli rádi, aby informace z dezinformačních webů, řetězových emailů a příspěvků na sociálních sítích publikovala (nejen) veřejnoprávní média a tím legitimizovala jejich pokřivený svět plný lží a zloby.

10 0
možnosti
Foto

Na celé kauze..demonstrace..mě zaujala akce čepice, kdy se spekulovalo, jak to vlastně je, když má někdo pokrývku hlavy v barvách bílo-červeno-modré. Těžko se mi chápe ale důvod. Také jednu takovou mám a kromě klobouku je moje nejoblíbenější a nikdy mě nenapadlo, že propaguju Rusko.

8 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 2
možnosti
  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,86
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik