Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Mě by taky zaujalo, že provozovatelé nebo majitelé chaty nebo chalupy Klášter, kam nyní Ukrajinci půjdou, neměla nic nasmlouvaného? Žádné klienty na zimu, na vánoce, Nový rok? Byla tedy ihned k dispozici?

7 0
možnosti
JN

S ohledem na to, že jedna moje známá provozuje s manželem penzion v Karlově a dle jejích slov mají na letošní zimu již plně obsazeno od 26. 12. až do konce března, tak mi tohle přišlo trochu divné také...

2 0
možnosti
Foto

J61o21s84e62f 17B29á40r84t82a

11. 12. 2022 8:58

Já bych to tak špatně s těmi vládními politiky neviděl. Třeba takový ministr vnitra už má na Praze 6 i sochu. To se v minulosti u nás žádnému politikovi za života nepovedlo.

5 3
možnosti
JV

J70i75r46i 46V62r55a67b19e13c

11. 12. 2022 9:19

Pořiďte si nové brýle, to je skřet Putin .

2 0
možnosti
Foto

To je úděl všech politiků, být v rozporu s tím co hlásám, a jak se chovám nebo rozhoduju. Nedávno jsem navštívil jednu státní organizaci, kde měli teplotu na chodbě vyšší než já v obejváku, úplně jsem se z venku zapotil a od té doby už chytré rady jak máme doma šetřit neposlouchám....Ovšem v případě blogu bych to tak černě nevrátil, vždyť se na jaře mohou vrátit:-)

5 0
možnosti
Foto

...černě neviděl...

2 0
možnosti
JD

Je to ostudná bouře ve sklenici vody!

Karma.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 1589
  • Celková karma 39,84
  • Průměrná čtenost 3227x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik